Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Sønderjyske fredag kl 19

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kan ikke mindes hvornår der har været så få på stadion med 45 min igen
    Det er jo helt som forventet. Folk falder ikke på halen for projektet. Dertil har jeg fulgt OB for længe.

Vi må sige optimismen er pisset væk endnu en gang.

Comment

Ingen Falk betyder max uafgjort. Øv. Og Sønderjyske er faktisk ret gode.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

De bagerste 5 markspillere i den opstilling der….
        Det er seriøst rystende.

Det er ligesom den heste meme, hvor hovedet er rigtig flot, midterstykket okay og så er bagpartiet tegnet af en to årig….

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Det er seriøst rystende.

Det er ligesom den heste meme, hvor hovedet er rigtig flot, midterstykket okay og så er bagpartiet tegnet af en to årig….
          Ja, det er faktisk meget godt set. Der er jo ikke noget at sige til at vores defensiv sejler. Én ting er taktikken, men individuelt er de jo bare ret ringe

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det er jo helt som forventet. Folk falder ikke på halen for projektet. Dertil har jeg fulgt OB for længe.

sommeren er ovre - vejret spiller helt sikkert også en rolle. Men det er klart når det så kombineres med manglende resultater - og spil der er ikke er så sjovt at se på som de første par kampe...

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
              Ingen Falk betyder max uafgjort. Øv. Og Sønderjyske er faktisk ret gode.
              Hvor er de ret gode?

Kam godt være at de er bedre end OB men at de som sådan skulle være gode er vist en tilsnigelse ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

+9000 er da godt på en råkold fredag aften, og det er helt sikkert forventet en nedgang når de kolde og fugtige dage holder sit indtog

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  +9000 er da godt på en råkold fredag aften, og det er helt sikkert forventet en nedgang når de kolde og fugtige dage holder sit indtog
                  Nuj hvor var der mange til fredagsbar på RMN som ikke var der for fodbolden. Jeg tror der var 12-15 unge omkring mig der allerede gik ved minut 75. Jeg er ikke sikker på at alle vidste hvad der stod i kampen. Syntes stadig det er et flot snit med de resultater der er. 9200 mod Sønderjyske er godkendt

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Det er seriøst rystende.

Barnet der tegnede i går valgte så for engang skyld at tegne hovedet

Comment

Working...
                    X