Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Brøndby IF - OB 28/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg
    Okay den der 5 1 scoring er hverken TB (som mange godt vil give skylden for alverdens ulykker) eller AZ ( som er en dårlig træner) skyld. Det er simpelthen skandaløst forsvar spil. Føj for den lede..
    Det er jo ikke TB eller Zorniger der spiller, så det er jo aldrig deres “skyld” i første omgang, men Troels Bech har ansvaret for at levere et konkurrence dygtigt fodbold inkl forsvars spillere, som minimum kan overleve i superligaen, tænk sig, at vi overhoved er der.
    Det har han ikke gjort..

Zorniger spiller en taktik som er over mange af spillernes evne og så koster det, på mål kontoen.

Men godt TV er det, for alle andre der holder med OB og vi er blevet flere holds yndlings boksebold.

jeg havde kkke forventet en sejr i Brøndby, men at tabe 1-5 er under al kritik. Nederlag af den størrelse falder altid tilbage på dem bag skrivebordet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Adam har spillet fremragende de sidste par kampe. Ja, han har ikke været god i dag. Men hvorfor er folk sådan efter ham?
      Han er ringe. Både med og uden bold. Også Magne Sturød spillede i sin tid en god kamp. Resten af tiden? Yikes.

MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Adam har spillet fremragende de sidste par kampe. Ja, han har ikke været god i dag. Men hvorfor er folk sådan efter ham?
        Fordi han er dårligt scoutet , og gennemsnittet af hans præstationer er noget under middel. Det kan få godt kampe ikke ændre på. Jeg syntes der er ret langt til fremragende, også i de sidste par kampe.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Fordi han er dårligt scoutet , og gennemsnittet af hans præstationer er noget under middel. Det kan få godt kampe ikke ændre på. Jeg syntes der er ret langt til fremragende, også i de sidste par kampe.
          Jeg er uenig. men fair nok hvis andre er af den holdning

Comment

Når alt kommer til alt ligger ansvaret hos TB. Han ansætter en træner med en tydelig spillestil, men forsømmer at levere det værktøj han skal bruge for at udføre den.

Comment

Vitus Friis ind for Ouedraogo. Ikke en kamp man ønsker sig som debut.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Arp med et katastrofalt indlæg...
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Jeg tror aldrig jeg har set et OB hold med så stor niveauforskel imellem forsvar og angreb.

MvH ChrisOB
                  Ja. Det er faktisk helt crazy. Vi kunne sagtens have scoret 4, uden at det havde været helt væk fra vinduet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Når alt kommer til alt ligger ansvaret hos TB. Han ansætter en træner med en tydelig spillestil, men forsømmer at levere det værktøj han skal bruge for at udføre den.
                    Men Zorniger må jo også gerne vise, at han ikke blot er en one-trick pony, men rent faktisk formår at lave ændringer der kan hjælpe holdet, når nu plan A af en eller anden grund ikke fungerer.

Comment

Ansvaret er Thorborgs. Vi har jo haft 45 trænere og 20 sportsdirektører (næsten). Der sker desværre det samme hver gang - røven i vandskorpen. Thorborg - sælg klubben og forsvind, du rykker ikke OB.

Comment

Nå men godt vi har en overvinderkultur, ellers var vi måske kolapset og havde lukket 5 mål ind.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Jeg tror aldrig jeg har set et OB hold med så stor niveauforskel imellem forsvar og angreb.

MvH ChrisOB
                          En mere pragmatisk træner havde fået den trup til at harmonere bedre og lukket af for den åbenhed der er ned mod OB målet.
                          Når det er sagt. 4-1 målet på en kontra har jeg set mange gange i PL, men 5-1 målet er simpelthen dårligt forsvar spil. Ganaus afbrændere koster ikke noget så de er næsten gratis.
                          Med hensyn til træneren så er jeg bare ikke imponeret. Jeg er nok bare mere en Jess Thorup type end det vi har nu.
                          Anyway. Det blev en blandet land handel herfra. Beklager.

Comment

Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

Men Zorniger må jo også gerne vise, at han ikke blot er en one-trick pony, men rent faktisk formår at lave ændringer der kan hjælpe holdet, når nu plan A af en eller anden grund ikke fungerer.
                            Meget enig!

Comment

Bürgy må have spillet sig af holdet i dag. Med de forsvarsspillere vi har til rådighed, så må man bare satse på "de unge" Yaya (har dog karantæne næste gang), Julius og Gomez, også håbe på de alle kan udvikle sig med mere spilletid. Både Bürgy og Bjørn viser desværre i dag at de ikke kan følge med i det tempo

Comment

tænker bare man skal gøre alt for at overleve efterhånden.. koste hvad det vil.. formationsskift, whatever. gør hvad der skal til. magter ikke glo på det her lort mere.

Comment

Working...
                                X