Hvordan kunne Divkovic slippe fra gult der?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Brøndby IF - OB 28/09/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlægOkay den der 5 1 scoring er hverken TB (som mange godt vil give skylden for alverdens ulykker) eller AZ ( som er en dårlig træner) skyld. Det er simpelthen skandaløst forsvar spil. Føj for den lede..
Det er jo en meget sød tanke, at TB bare skulle handle Daniel Høegh eller en anden til pladsen, så undgik vi det her.....
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Jeg skrev det i starten af kampen Burgy, Sørensen, Grot og Paulsen…det er altså ikke sådan man angriber superligaen Troels BechDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlægOkay den der 5 1 scoring er hverken TB (som mange godt vil give skylden for alverdens ulykker) eller AZ ( som er en dårlig træner) skyld. Det er simpelthen skandaløst forsvar spil. Føj for den lede..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Jeg tror aldrig jeg har set et OB hold med så stor niveauforskel imellem forsvar og angreb.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 3
Comment
Comment