Var i tvivl om jeg så rigtigt , men det gjorde jeg. Adam Sørensens afleveringsprocent 46%
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Brøndby IF - OB 28/09/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
De spoler vel tilbage for at se om ham Fukura har indflydelse på spillet. Det har han ikke, da Adams latterligt ringe clearing skaber en ny spilsekvens og derfor er der ikke offside, som jeg forstår reglerne.
Vi er der bare ikke. Vi snorksover ved 1-0 hvor Bojang sættes i forlegenhed i sin forkerte side, fordi vi ikke løber på plads.
Ved 3-1 skal Adam være skarpere. Ud over sidelinjen og ikke ind over midten på en omstilling.
Forsvaret er historisk ringe og så kan det godt være Brøndby scorer på 3/4, men chancerne var så store at det snildt kunne have været 4 på 4.
Jeg kan godt lide Bojang og ham tror jeg går en flot fremtid i møde, men det er med for stor risiko han går ind i den ved 3-1. Der er nogle dyrt tjente lærepenge vi får betalt nu her, for at få en rigtig god spiller ud af ham, men for filan hvor har han også mange flotte aktioner, hvor han lukker ned og erobre bolde
højt i banen, og så kan han spille fodbold.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Ouedraogo synes gør det generelt stærkt men så kommer han indimellem med latterlige fejlsfleveringer"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Men det er jo heller ikke kun forsvaret. Flere gange har BIF overspillet forsvar og midtbane med én aflevering fra bagkæden. Det er sgu sløjt organiseret.
Jeg tænker man skulle have gjort mere for at bringe flere midtbane folk ind - så man kunne spille med fire centralt
Comment
Comment