Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Brøndby IF - OB 28/09/2025
Collapse
X
-
Så kan vi give den videre til den scouting afdeling som har fundet Adam Sørensen , Bürgy , Grot mmOprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlægOkay den der 5 1 scoring er hverken TB (som mange godt vil give skylden for alverdens ulykker) eller AZ ( som er en dårlig træner) skyld. Det er simpelthen skandaløst forsvar spil. Føj for den lede..
Leave a comment:
-
Hvis man spurgte mig lige nu, så tror jeg at man skulle have tilbudt Thomas Nørgaard jobbet i stedet for at feje ham af bordet da Zorniger alligevel blev interesseret...
Håber jeg tænker anderledes om et halvt års tid.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg skrev det i starten af kampen Burgy, Sørensen, Grot og Paulsen…det er altså ikke sådan man angriber superligaen Troels Bech
- Likes 1
Leave a comment:
-
Enig...Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlægOkay den der 5 1 scoring er hverken TB (som mange godt vil give skylden for alverdens ulykker) eller AZ ( som er en dårlig træner) skyld. Det er simpelthen skandaløst forsvar spil. Føj for den lede..
Det er jo en meget sød tanke, at TB bare skulle handle Daniel Høegh eller en anden til pladsen, så undgik vi det her.....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Yaya og Askou havde set bedre ud, hvis de havde en A+ centerback til at dirigere dem. Og det ser jeg med al ære og respekt for vores viking BP og hæderlige Bürgy. Vi mangler simpelthen en stiver i korsettet der, uagtet hvor talentfulde vores unge er.
- Likes 1
Leave a comment:
-
nå det er jo 10. kamp vi spiller - så vi er kun på 2,7 mål lukket ind pr kamp - det er jo ingenting
Leave a comment:
-
MCCoy er vel tæt på den spiller med dårligst teknik nogensinde i OB.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Okay den der 5 1 scoring er hverken TB (som mange godt vil give skylden for alverdens ulykker) eller AZ ( som er en dårlig træner) skyld. Det er simpelthen skandaløst forsvar spil. Føj for den lede..
Leave a comment:
-
Igen: Vi har de ringeste forsvarsspillere i ligaen, by a mile.
MvH ChrisOB
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg har skruet ned for lyden og ser golf. Hvor er det pinligt, lige pt ser det sort ud bare at overleve ligaen
Leave a comment:
Leave a comment: