Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Brøndby IF - OB 28/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kaspernon
    replied
    4-1

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Der var bare nogle stykker som mente at Sander var problemet. Det er det jo tydeligvis ikke.
    Han var heller ikke løsningen.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

De spoler vel tilbage for at se om ham Fukura har indflydelse på spillet. Det har han ikke, da Adams latterligt ringe clearing skaber en ny spilsekvens og derfor er der ikke offside, som jeg forstår reglerne.
    Vi er der bare ikke. Vi snorksover ved 1-0 hvor Bojang sættes i forlegenhed i sin forkerte side, fordi vi ikke løber på plads.
    Ved 3-1 skal Adam være skarpere. Ud over sidelinjen og ikke ind over midten på en omstilling.
    Forsvaret er historisk ringe og så kan det godt være Brøndby scorer på 3/4, men chancerne var så store at det snildt kunne have været 4 på 4.
    Jeg kan godt lide Bojang og ham tror jeg går en flot fremtid i møde, men det er med for stor risiko han går ind i den ved 3-1. Der er nogle dyrt tjente lærepenge vi får betalt nu her, for at få en rigtig god spiller ud af ham, men for filan hvor har han også mange flotte aktioner, hvor han lukker ned og erobre bolde
    højt i banen, og så kan han spille fodbold.
    Tænker du har ret.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Zorniger: " "I could have changed ten players"

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg

Shit, du har ondt i r.... :D
    Den bliver aldrig røv igen...

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Tænker også vi roligt kan skifte 3 mand i pausen. Rystende ringe 1.halvleg.
    Ligner jo ikke de træner i løbet af ugen.

Heldigvis er der kun scoret 26 mål imod os.
    Sagde det og han var enig.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Var i tvivl om jeg så rigtigt , men det gjorde jeg. Adam Sørensens afleveringsprocent 46%

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Helt enig - Sander var aldrig problemet, jeg syntes så heller ikke han var løsningen og syntes Myhra har vist i dag han er en klasse keeper. Men igen med det forsvar foran sig, Sander, Myhra eller Hansen - det er ligegyldigt.

2 mål mere til BIF - og det er jo ikke umuligt som det ser ud nu, så har vi lukket 3 ind i snit pr kamp....fuck det er ringe
    Men det er jo heller ikke kun forsvaret. Flere gange har BIF overspillet forsvar og midtbane med én aflevering fra bagkæden. Det er sgu sløjt organiseret.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    For mig er dagens kamp desværre som forventet. Det er ikke på vestegnen jeg regner med point. Men det ser skidt ud og jeg synes vi mangler en mand på midten, samt en masse mere. Kontroversielt! Jeg har Yaya som vores bedste i 1 halveg.
    klart ikke i dag vores point skal hentes - men havde sgu håbet på en bedre præstation.

Syntes også Yaya har vist gode takter - det koster bare dyrt når en forsvarspiller laver fejl...ligesom da Adam snorksov ved første mål.

Men uanset - tag Yaya ud så han ikke trækker sit andet røde kort på 3 runder

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Man må da sige at AZ reagerer på hvad han har set

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    De spoler videoen helt tilbage for at se om Fukura var offside. Det var han, men der ses bort fra det???
    De spoler vel tilbage for at se om ham Fukura har indflydelse på spillet. Det har han ikke, da Adams latterligt ringe clearing skaber en ny spilsekvens og derfor er der ikke offside, som jeg forstår reglerne.
    Vi er der bare ikke. Vi snorksover ved 1-0 hvor Bojang sættes i forlegenhed i sin forkerte side, fordi vi ikke løber på plads.
    Ved 3-1 skal Adam være skarpere. Ud over sidelinjen og ikke ind over midten på en omstilling.
    Forsvaret er historisk ringe og så kan det godt være Brøndby scorer på 3/4, men chancerne var så store at det snildt kunne have været 4 på 4.
    Jeg kan godt lide Bojang og ham tror jeg går en flot fremtid i møde, men det er med for stor risiko han går ind i den ved 3-1. Der er nogle dyrt tjente lærepenge vi får betalt nu her, for at få en rigtig god spiller ud af ham, men for filan hvor har han også mange flotte aktioner, hvor han lukker ned og erobre bolde
    højt i banen, og så kan han spille fodbold.

Leave a comment:

• thelin1337
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Nu må du ikke kritisere Troels. Han er gud herinde og en gave til OB, Fyn, og hele kongeriget.
    Shit, du har ondt i r.... :D

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Der var bare nogle stykker som mente at Sander var problemet. Det er det jo tydeligvis ikke.
    Helt enig - Sander var aldrig problemet, jeg syntes så heller ikke han var løsningen og syntes Myhra har vist i dag han er en klasse keeper. Men igen med det forsvar foran sig, Sander, Myhra eller Hansen - det er ligegyldigt.

2 mål mere til BIF - og det er jo ikke umuligt som det ser ud nu, så har vi lukket 3 ind i snit pr kamp....fuck det er ringe

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Synes vi kom bedre med i løbet af første halvleg. Og Bundby scorede nu på 3 af deres kun 4 afslutninger. Så helt dårligt var vi ikke.
    Problemet er at vores individuelle fejl så ofte koster
    De er så også ret store. Så er det lettere at score på 3 ud af 4. Vi ser slet ikke klar og fokuserede ud i alle tre situationer. Vi ser stressede ud.

Leave a comment:

• jojo
    replied
    OB er ikke mødt op i Brøndby, vi må se om de er klar i næste uge.

Leave a comment:

Working...
X