Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Brøndby IF - OB 28/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Zorniger med en klar besked til journalisten som han kalder "my young kollegue". Dumme spørgsmål for klare svar.

Men det gør nu næsten ondt i kroppen at se og høre Peter Sørensen som "ekspert".
    jeg kan sådan set godt li' at han ikke går med på spørgsmålet - men altså det er jo ikke noget nyt. Journalisterne vinkler altid deres spørgsmål for at få den bedste overskrift.

Og tænker da OBs trænerstab har været igang med de interne analyser før i dag, de defenssiv problemer er jo ikke nye - så analysen eller løsningerne har ikke været helt skarpe.

Men altså skal der skæres ind til benet - så handler det om rekrutering eller mangle på samme. Man har ikke hentet nok spillere ind til Zornigers måde at spille på. Får alle de ny tilkommende; Falk, Arp, Ganaus, Niemic og Ouedraogo - de ser jo sådan set ganske gode ud.

Men den forsvarsspiller man havde kig på - skulle man nok have gået lidt hårdere efter, Askou og Yaya kan jeg undskylde - de er unge og har generelt gjort det godt. Men Bp er for langsom og Bürgy ser godt nok også skidt ud. Man skulle nok også have gået hårdere efter en venstre back mere...

Så mon ikke der kommer gang i sving døren til vinter...man undlod at handle nok så nu skal der fyldes huller

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Zorniger med en klar besked til journalisten som han kalder "my young kollegue". Dumme spørgsmål får klare svar.

Men det gør nu næsten ondt i kroppen at se og høre Peter Sørensen som "ekspert".
    Last edited by andlox; 28-09-2025, 21:46.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

han skal jo også overveje ALT som det ser ud nu
    Ja, han nævnte også udvalg af start11, matchplan osv

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Zorniger sagde lige han overvejer også formationen.
    han skal jo også overveje ALT som det ser ud nu

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Zorniger sagde lige han overvejer også formationen.

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Så lukker vi tre mål ind i gennemsnit til jul. Det kan vores offensive ikke kompensere.
    Spørgsmålet er hvornår Ejdum er til rådighed igen og om William Martin kan spille en rolle. Om at forsvare en føring hjemme kan måske også bruges Grubbe. Ja, det er tyndt og langt fra ideal men det her vi har nu holder overhoved ikke.
    vi går ind i et fint program frem mod jul; Sønderjydske, Viborg,Brøndby, FCN, SIF, RFC, Vejle og Fredericia. Med undtagelse af Brøndby er det alle hold der ligger lige i midter/bund feltet - så det er nu vores point skal hentes. Syv kampe der bør kunne give sejr...lad os sige 5 sejre og en uafgjort og 2 nederlag - så ser det helt fornuftigt ud.

Omvendt - får vi ikke sat prop i defenssiven så kan det også se rigtigt giftigt ud når vi går på juleferie

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg

Ja vi må jo så vente til AZ har fået 21 nye spillere i truppen som kan praktiserer det han gerne vil. Vi kan altså først forvente resultater i 2028. Vi holder vejret hele vejen ned i 1. division. Men der er også hyggeligt.
    Ja det må være sådan når man vælger den vej. Enig.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Jeg er uenig. men fair nok hvis andre er af den holdning
    Hvis målet er at blive en “sikker” Superliga-klub , som på sigt vil i top 6. Så er Bürgy, Gomez , Adam og Grubbe ikke gode nok.
    Der var ingen af dem som var specielt prangende i første division, og chancen for at de bliver det i ligaen er ikke til stede.

Leave a comment:

• andlox
    replied

holdet snorksover først ved indkastet, Myhra med en fin redning - og ultimativt er det Sørensen der ikke er opmærksom
    Adam var virkelig pivringe i dag, i offensiven lige så som i defensiven.

Leave a comment:

• andlox
    replied

jeg kan stadig bare ikke se hvordan vi skal kunne skifte til 4-4-2, vi mangler midtbane spillere. Det kan godt være at kvaliteten ikke er der på vores forsvarsspillere - men vi har rigeligt af dem, så der er noget at skifte med.

Jeg tænker vi kommer til at holde fast i denne formation efteråret ud - og så kunne jeg godt forestille mig det ender med at blive et relativt aktivt vintertransfervindue - simpelthen fordi man er tvunget til at handle
    Så lukker vi tre mål ind i gennemsnit til jul. Det kan vores offensive ikke kompensere.
    Spørgsmålet er hvornår Ejdum er til rådighed igen og om William Martin kan spille en rolle. Om at forsvare en føring hjemme kan måske også bruges Grubbe. Ja, det er tyndt og langt fra ideal men det her vi har nu holder overhoved ikke.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Hvis man ser scoringen til 1:0 fra kameraet bag målet så kan man virkelig ikke bebrejde Myhra der. Det var en kæmpe redning ved Ambæks spark.
    holdet snorksover først ved indkastet, Myhra med en fin redning - og ultimativt er det Sørensen der ikke er opmærksom

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Hvis man ser scoringen til 1:0 fra kameraet bag målet så kan man virkelig ikke bebrejde Myhra der. Det var en kæmpe redning ved Ambæks spark.

Leave a comment:

• ViKalderHamJan
    replied
    Man kan vel næppe påstå at vores forsvarskonstellation fungerer - begynder at få grimme flashbacks til nedrykningsforåret, hvor vi vidst også klovnede rundt med 3 midtstoppere.

Nuvel, vi kunne ikke forvente en sejr i dag, men hvor kunne man dog ønske sig mere konsekvente tacklinger, særligt fra en flok midtstoppere.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Vi skal i hvert fald væk fra den 3-mand-kæde. Midtforsvaret er positionen hvor vi er ringest besat. Vi har ikke en eneste som er virkelig konkurrencedygtig. Hvert af de vi har kan spille en brandkamp indimellem men hver eneste har et for lavt bundniveau og kan komme med afgørende fejl alt for ofte. Selvom det blev ikke meget bedre efter systemskiftet i anden halvleg i dag, så ville en styrket midtbane med en 4-3-1-2 generelt aflaste defensiven og give mere ro der.
    Der kan i hvert fald ikke fortsættes på den måde. Offensiven vinder hjerter, defensiven vinder kampen. Hvis vi ikke stabiliserer defensiven så bliver det en rigtig grim sæson og der blev prøvet alt for langt med den her tre-mand-kæde. Det kommer aldrig til at virke.
    jeg kan stadig bare ikke se hvordan vi skal kunne skifte til 4-4-2, vi mangler midtbane spillere. Det kan godt være at kvaliteten ikke er der på vores forsvarsspillere - men vi har rigeligt af dem, så der er noget at skifte med.

Jeg tænker vi kommer til at holde fast i denne formation efteråret ud - og så kunne jeg godt forestille mig det ender med at blive et relativt aktivt vintertransfervindue - simpelthen fordi man er tvunget til at handle

Leave a comment:

• Balboa
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Men der må jeg sige du misforstår hvad Troels har hentet. Zorniger har 1 spillestil. Det har man købt ind på.
    Han har jo trods alt før spillet med 4 i forsvaret. Jeg håber at det er fordi Ejdum er skadet, at man endnu ikke har prøvet diamanten, for tror det vil gavne holdet med 4 i bagkæden og så Ouédraogo liggende foran.

Leave a comment:

Working...
X