Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Brøndby IF - OB 28/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• andlox
    replied
    Arp med et katastrofalt indlæg...

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Vitus Friis ind for Ouedraogo. Ikke en kamp man ønsker sig som debut.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Når alt kommer til alt ligger ansvaret hos TB. Han ansætter en træner med en tydelig spillestil, men forsømmer at levere det værktøj han skal bruge for at udføre den.

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Fordi han er dårligt scoutet , og gennemsnittet af hans præstationer er noget under middel. Det kan få godt kampe ikke ændre på. Jeg syntes der er ret langt til fremragende, også i de sidste par kampe.
    Jeg er uenig. men fair nok hvis andre er af den holdning

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Adam har spillet fremragende de sidste par kampe. Ja, han har ikke været god i dag. Men hvorfor er folk sådan efter ham?
    Fordi han er dårligt scoutet , og gennemsnittet af hans præstationer er noget under middel. Det kan få godt kampe ikke ændre på. Jeg syntes der er ret langt til fremragende, også i de sidste par kampe.

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied

Adam har spillet fremragende de sidste par kampe. Ja, han har ikke været god i dag. Men hvorfor er folk sådan efter ham?
    Han er ringe. Både med og uden bold. Også Magne Sturød spillede i sin tid en god kamp. Resten af tiden? Yikes.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Monrad
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg
    Okay den der 5 1 scoring er hverken TB (som mange godt vil give skylden for alverdens ulykker) eller AZ ( som er en dårlig træner) skyld. Det er simpelthen skandaløst forsvar spil. Føj for den lede..
    Det er jo ikke TB eller Zorniger der spiller, så det er jo aldrig deres “skyld” i første omgang, men Troels Bech har ansvaret for at levere et konkurrence dygtigt fodbold inkl forsvars spillere, som minimum kan overleve i superligaen, tænk sig, at vi overhoved er der.
    Det har han ikke gjort..

Zorniger spiller en taktik som er over mange af spillernes evne og så koster det, på mål kontoen.

Men godt TV er det, for alle andre der holder med OB og vi er blevet flere holds yndlings boksebold.

jeg havde kkke forventet en sejr i Brøndby, men at tabe 1-5 er under al kritik. Nederlag af den størrelse falder altid tilbage på dem bag skrivebordet.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
    Han havde desværre ret ham fra Viborg som var med i SFÅ, Burgy var en spiller på vej ned.
    Det siger vel sig selv når de ville af med ham.

Leave a comment:

• claudes1
    replied

Fordi han er svag defensivt og vi lukker så mange mål ind.

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Så kan vi give den videre til den scouting afdeling som har fundet Adam Sørensen , Bürgy , Grot mm

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Jeg tror aldrig jeg har set et OB hold med så stor niveauforskel imellem forsvar og angreb.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Mfriise
    replied
    Han havde desværre ret ham fra Viborg som var med i SFÅ, Burgy var en spiller på vej ned.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Og så må vi for evigt være færdige med pink

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Gomez ind for Buergy

Leave a comment:

• John Doe
    replied
    Det bliver med røven i vandskorpen resten af sæsonen. Det forsvar der er ikke ligaen værdigt. Men det bliver umiddelbart en hurtig tilbagevenden til næstbedste række.

Leave a comment:

Working...
X