Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Brøndby IF - OB 28/09/2025
Collapse
X
-
Vitus Friis ind for Ouedraogo. Ikke en kamp man ønsker sig som debut.
Leave a comment:
-
Når alt kommer til alt ligger ansvaret hos TB. Han ansætter en træner med en tydelig spillestil, men forsømmer at levere det værktøj han skal bruge for at udføre den.
- Likes 9
Leave a comment:
-
Jeg er uenig. men fair nok hvis andre er af den holdningOprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Fordi han er dårligt scoutet , og gennemsnittet af hans præstationer er noget under middel. Det kan få godt kampe ikke ændre på. Jeg syntes der er ret langt til fremragende, også i de sidste par kampe.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Fordi han er dårligt scoutet , og gennemsnittet af hans præstationer er noget under middel. Det kan få godt kampe ikke ændre på. Jeg syntes der er ret langt til fremragende, også i de sidste par kampe.Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Adam har spillet fremragende de sidste par kampe. Ja, han har ikke været god i dag. Men hvorfor er folk sådan efter ham?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Han er ringe. Både med og uden bold. Også Magne Sturød spillede i sin tid en god kamp. Resten af tiden? Yikes.Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Adam har spillet fremragende de sidste par kampe. Ja, han har ikke været god i dag. Men hvorfor er folk sådan efter ham?
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Det er jo ikke TB eller Zorniger der spiller, så det er jo aldrig deres “skyld” i første omgang, men Troels Bech har ansvaret for at levere et konkurrence dygtigt fodbold inkl forsvars spillere, som minimum kan overleve i superligaen, tænk sig, at vi overhoved er der.Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlægOkay den der 5 1 scoring er hverken TB (som mange godt vil give skylden for alverdens ulykker) eller AZ ( som er en dårlig træner) skyld. Det er simpelthen skandaløst forsvar spil. Føj for den lede..
Det har han ikke gjort..
Zorniger spiller en taktik som er over mange af spillernes evne og så koster det, på mål kontoen.
Men godt TV er det, for alle andre der holder med OB og vi er blevet flere holds yndlings boksebold.
jeg havde kkke forventet en sejr i Brøndby, men at tabe 1-5 er under al kritik. Nederlag af den størrelse falder altid tilbage på dem bag skrivebordet.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Adam har spillet fremragende de sidste par kampe. Ja, han har ikke været god i dag. Men hvorfor er folk sådan efter ham?Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Så kan vi give den videre til den scouting afdeling som har fundet Adam Sørensen , Bürgy , Grot mm
- Likes 5
Leave a comment:
-
Jeg tror aldrig jeg har set et OB hold med så stor niveauforskel imellem forsvar og angreb.
MvH ChrisOB
- Likes 3
Leave a comment:
-
Han havde desværre ret ham fra Viborg som var med i SFÅ, Burgy var en spiller på vej ned.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det bliver med røven i vandskorpen resten af sæsonen. Det forsvar der er ikke ligaen værdigt. Men det bliver umiddelbart en hurtig tilbagevenden til næstbedste række.
Leave a comment:
Leave a comment: