Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Hvor er det dog et frustrerende vindue.
    Hvorfor?
    Vi er da pt forstærket og har holdt på alle profiler.
    Hvad er der at være frustreret over?
    Last edited by fmprOB; i dag, 17:51.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Selvfølgelig vil Ejdum mega gerne til bif og Selvfølgelig er det et step op for ham.
      Det gør ondt, men det er sådan det er.

Den gamle romantiske tanke om at en spiller kun har én klub i ét land, eksisterer ikke længere.

Når det er sagt skal TB vise bif sin aller længste finger. Og Ejdum skal bare fortsætte med at klø på for os, hvilket jeg også tror han vil.
      enig i det nok vil være et step op for ham lige pt. Men at han "Mega gerne" vil der til....ja jeg ved det da ikke - men vil have lov til at stille mig tvivlende på sådan et postulat. Men derfor kan det da godt tænkes han vil kigge på det hvis de kommer og tilbyder det dobbelte i løn.

Jeg tænker BIF har forsøgt sig med et bud i omegnen af hvad de skulle have budt for nordmanden - det var vidst omkring 3 mill. euro. og så har de nok fået et pænt nej tak - og de udtalte vidst også at danske spillere var dyre at hente - har vi jo hørt før, og giver god mening, sælger man til en konkurrent så må det nødvendigvis koste ekstra.

Jeg kan slet ikke se Ejdum blive solgt nu - og slet ikke til BIF. Tænker planen er han spiller foråret og så skal skydes afsted til udlandet til sommer.

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
        Farzam melder at det er rigtigt at Brøndby er interesseret i Ejdum og det værste er at han melder at Ejdum også er interesseret i at komme til Brøndby. Det tilbud som Brøndby kom med, var et stykke tid siden og de er ikke kommet tilbage med et frisk bud. Men er ikke glad for at han mener at Ejdum gerne vil til Brøndby
        Og så lige det vigtigste!!! Han melder også, at OB på ingen måde har i sinde at lade ham smutte til en anden dansk klub!
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg

ville ønske historien ikke var at de var langt fra hinanden økonomisk, men mere at Ib sælger ikke til konkurrenter
          Det lader så også til faktisk at være tilfældet. Den del havde Bold så ikke med i artiklen.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Det lader så også til faktisk at være tilfældet. Den del havde Bold så ikke med i artiklen.
            Bold er jo ejet af extra bladet. Derfor .

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hvorfor?
              Om vi er forstærket må tiden vise. Jeg har ikke set sohonen spille.
              Jeg forholder mig kun hvad TB sagde kort før jul, at man kunne forvente en venstrebenet spiller. Kan selvfølgelig være vores finske ven er venstrebenet?

Der er ikke kommet meget information ud fra træningslejren synes jeg, så aner intet om ham.
              Men glæder mig til at se ham live i første hjemmekamp.

Comment

Hvorfor?
                ifht det vi har fået ind; man har fået styrket midtbanen - det var klart det vigtigste.

Den venstre benede forsvarspiller de har talt så meget om har vi så intet hørt til.

Og så havde jeg nok håbet på man havde fået ophævet med TT, og evt fået sendt Grubbe videre.

Men overordnet set et vindue meget som forventet - så ganske fornuftigt.

Jeg er så også skuffet - men det er nok mere det "underholdningsmæssige" element af et transfervindue - der er ikke meget OB/superliga her i januar - og der kan transfer snakke udfylde lidt af det tomrum. Og der har man bvare fået tætnet vandrørene i en sådan grad at intet åbenbart kommer ud - nærmest før det er en done deal. Og der savner jeg bare lidt mere...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

enig i det nok vil være et step op for ham lige pt. Men at han "Mega gerne" vil der til....ja jeg ved det da ikke - men vil have lov til at stille mig tvivlende på sådan et postulat. Men derfor kan det da godt tænkes han vil kigge på det hvis de kommer og tilbyder det dobbelte i løn.

Jeg tænker BIF har forsøgt sig med et bud i omegnen af hvad de skulle have budt for nordmanden - det var vidst omkring 3 mill. euro. og så har de nok fået et pænt nej tak - og de udtalte vidst også at danske spillere var dyre at hente - har vi jo hørt før, og giver god mening, sælger man til en konkurrent så må det nødvendigvis koste ekstra.

Jeg kan slet ikke se Ejdum blive solgt nu - og slet ikke til BIF. Tænker planen er han spiller foråret og så skal skydes afsted til udlandet til sommer.
                  Tænker ikke det er afgørende for min pointe om Ejdum "mega gerne" vil til bif eller bare "gerne" vil til bif.
                  vi er vidst enige om, at han ikke vil afvise et skifte.

Jeg tror heller ikke vi slipper Ejdum nu. Til sommer, til udlandet - det er helt fint for mig.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Tænker ikke det er afgørende for min pointe om Ejdum "mega gerne" vil til bif eller bare "gerne" vil til bif.
                    vi er vidst enige om, at han ikke vil afvise et skifte.

Jeg tror heller ikke vi slipper Ejdum nu. Til sommer, til udlandet - det er helt fint for mig.
                    min pointe var mere at du får det til at lyde som om han går og drømmer om BIF.

Og det ved jeg ikke om jeg køber, men kommer der et bud som OB finder acceptabelt - så tænker jeg da han vil kigge på det.

Det er jo også "bare" et job for spillerne - og BIF vil være et skridt op af stigen, nok også økonomisk. Og der tænker jeg situationen vil være den samme om det er FCM, FCK eller BIF...så tænker drømmen handler om at tage et skridt op.

Comment

ifht det vi har fået ind; man har fået styrket midtbanen - det var klart det vigtigste.

Den venstre benede forsvarspiller de har talt så meget om har vi så intet hørt til.

Og så havde jeg nok håbet på man havde fået ophævet med TT, og evt fået sendt Grubbe videre.

Men overordnet set et vindue meget som forventet - så ganske fornuftigt.

Jeg er så også skuffet - men det er nok mere det "underholdningsmæssige" element af et transfervindue - der er ikke meget OB/superliga her i januar - og der kan transfer snakke udfylde lidt af det tomrum. Og der har man bvare fået tætnet vandrørene i en sådan grad at intet åbenbart kommer ud - nærmest før det er en done deal. Og der savner jeg bare lidt mere...
                      Skuffet kan man da godt være hvis det ikke lykkedes at finde den venstre benede. Jeg glæder mig bare over at Julius så nok ikke bliver sorteper i stedet

Men frustreret ligefrem?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Om vi er forstærket må tiden vise. Jeg har ikke set sohonen spille.
                        Jeg forholder mig kun hvad TB sagde kort før jul, at man kunne forvente en venstrebenet spiller. Kan selvfølgelig være vores finske ven er venstrebenet?

Der er ikke kommet meget information ud fra træningslejren synes jeg, så aner intet om ham.
                        Men glæder mig til at se ham live i første hjemmekamp.
                        Han gjorde det rigtig fornuftigt i de 60-70 min han fik forleden. Og scorer et mål
                        En rigtig motor med et et godt presspil og en fornuftig teknik også faktisk
                        Der jeg tvivler lidt er om han kan score nok som 10`er. Men kan godt se ham som 8`er også.
                        Syntes klart at vi er forstærket. Hvor meget vil tiden vise

Comment

Skuffet kan man da godt være hvis det ikke lykkedes at finde den venstre benede. Jeg glæder mig bare over at Julius så nok ikke bliver sorteper i stedet

Men frustreret ligefrem?
                          ja det er jeg så heller ikke.

Vinduet er som sagt gået ret meget som forventet, så gerne en signing mere da man så også forbereder sig til næste sæson, frem for at skubbe det foran sig.

Og mht Julius har jeg aldrig rigtig set det som en mulighed at han blev sorteper, henter man en erfaren venstrebenet - så snakker man noget kvalitet, eller giver det ikke mening, så tænker jeg Bürgy måtte på bænken og Julius over i den anden side.

Og så bryder jeg mig bare ikke om tanken om at man ikke må forstærke holdet fordi en bestemt spiller evt så skulle kæmpe lidt ekstra for spilletid.

edit:

Og som sagt den "skuffede" del handler mest af alt om det underholdningselement der er og kan være i et transfervindue...der mangler der simpelthen lidt historie, mulige spillere, positioner - noget der kan få os til at drømme lidt
                          Last edited by mhbp; i dag, 20:16.

Comment

ja det er jeg så heller ikke.

Vinduet er som sagt gået ret meget som forventet, så gerne en signing mere da man så også forbereder sig til næste sæson, frem for at skubbe det foran sig.

Og mht Julius har jeg aldrig rigtig set det som en mulighed at han blev sorteper, henter man en erfaren venstrebenet - så snakker man noget kvalitet, eller giver det ikke mening, så tænker jeg Bürgy måtte på bænken og Julius over i den anden side.

Og så bryder jeg mig bare ikke om tanken om at man ikke må forstærke holdet fordi en bestemt spiller evt så skulle kæmpe lidt ekstra for spilletid.
                            Det er jeg meget enig i.

Jeg kunne bare finde en trøst i det hvis det var. For jeg frygter det går ud over ham. Et 1/2 år mere til at etablere sig og han vil ikke se sig tilbage. Så skal der enten sælges eller forlænges. Og det er meget nemmere hvis han er fast mand indtil sommer.
                            Så jeg håber da at der kommer ind der er pisse god. Men har det fint med hvis der ikke gør.

Comment

Det er jeg meget enig i.

Jeg kunne bare finde en trøst i det hvis det var. For jeg frygter det går ud over ham. Et 1/2 år mere til at etablere sig og han vil ikke se sig tilbage. Så skal der enten sælges eller forlænges. Og det er meget nemmere hvis han er fast mand indtil sommer.
                              Så jeg håber da at der kommer ind der er pisse god. Men har det fint med hvis der ikke gør.
                              jamen sådan ser jeg det sådan set også - mest fordi vi ikke har store mangler i forsvaret. Nu og her - men de kan som sagt komme hurtigt. Vil Askou forlænge? hvad med Yaya - de har vidst begge udløb i 27, så der skal findes løsninger til sommer. Bürgy - det er vel også i 27? Han spiller så nok sin kontrakt ud, og BP stopper til sommer - der kan hurtigt skulle ske noget der.

Og så har de bare selv talt så meget om den position, og tænker da de har arbejdet på det - men så kommer vi tilbage til de manglende dryp fra ådalen...vi ved det ikke

Comment

TB satser på kontinuitet og man skal ikke forvente stor aktivitet de sidste dage. Man ser det som en styrke at holde sammen på alle

https://fyens.dk/ob/mens-topholdene-...fb7c02a984c-22

Kampen i morgen vises på Brøndby TV

Comment

Working...
                                X