Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det var sgu meget sjovere for 15-20 år siden hvor der kom rygter om nye spillere 3 gange om dagen.

Kan nogen gange godt savne "svinet" for en god og "overbevisende" røverhistorie.
    Man vidste rygtet var tvivlsomt, men der var liv i tråden.

Nu kan der være dødt i dagevis, og forum er en skygge af fortidens livlige debatter af alt muligt fra "pillefyr" til rygter om Helveg tilbage til OB.

Og helt enig! Vi trænger til rygter og tansfer fix.
    Det er bare med at komme i gang med at trawle div. avisers sportssektioners artikler igennem og se på kommentarerne, klubbers Facebooksider m.m.

blevet nemmere at sætte bots op til at travle nettet men pænt irriterende med et band der hedder noget med rumors fra Odense og så kan jeg fortælle at Rumours of Fleetwood Mac spiller i Odense d. 6/2.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det er bare med at komme i gang med at trawle div. avisers sportssektioners artikler igennem og se på kommentarerne, klubbers Facebooksider m.m.

blevet nemmere at sætte bots op til at travle nettet men pænt irriterende med et band der hedder noget med rumors fra Odense og så kan jeg fortælle at Rumours of Fleetwood Mac spiller i Odense d. 6/2.
      Som helt sikkert bliver en god oplevelse

Comment

Farzam melder at det er rigtigt at Brøndby er interesseret i Ejdum og det værste er at han melder at Ejdum også er interesseret i at komme til Brøndby. Det tilbud som Brøndby kom med, var et stykke tid siden og de er ikke kommet tilbage med et frisk bud. Men er ikke glad for at han mener at Ejdum gerne vil til Brøndby

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
          Farzam melder at det er rigtigt at Brøndby er interesseret i Ejdum og det værste er at han melder at Ejdum også er interesseret i at komme til Brøndby. Det tilbud som Brøndby kom med, var et stykke tid siden og de er ikke kommet tilbage med et frisk bud. Men er ikke glad for at han mener at Ejdum gerne vil til Brøndby
          Brøndby har vist rigtig mange bolde i luften her de sidste 3 dage efter hvad man kan læse.
          Ejdum bliver ikke solgt nu.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Brøndby har vist rigtig mange bolde i luften her de sidste 3 dage efter hvad man kan læse.
            Ejdum bliver ikke solgt nu.
            Nej, det håber jeg virkelig ikke, især ikke til et andet dansk hold

Comment

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-ob-og-brondby
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

ville ønske historien ikke var at de var langt fra hinanden økonomisk, men mere at Ib sælger ikke til konkurrenter

Comment

Jeg ved ikke hvad Farzam høre, men det jeg ved, som et tidligere indlæg afslører, er at Max elv udtaler at han er i OB når vinduet er lukket.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Jeg ved ikke hvad Farzam høre, men det jeg ved, som et tidligere indlæg afslører, er at Max elv udtaler at han er i OB når vinduet er lukket.
                    Dog hørte jeg også i SFÅs sidste udsendelse fra Spanien at han ikke afviste klart at ville skifte til en anden dansk klub.

Comment

.... Det ville være ét kæmper tilbageskridt for "det nye OB" at sælge en profil til en anden dansk klub
                      Det håber jeg virkeligt man overvejer konsekvenserne af meget nøje, før man som klub lader sig friste
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                      2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        .... Det ville være ét kæmper tilbageskridt for "det nye OB" at sælge en profil til en anden dansk klub
                        Det håber jeg virkeligt man overvejer konsekvenserne af meget nøje, før man som klub lader sig friste
                        6 måneder inde i projektet og opbygning af ny spillestil. Det vil ikke give mening at sælge.
                        Kommer ikke til at ske nej.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Dog hørte jeg også i SFÅs sidste udsendelse fra Spanien at han ikke afviste klart at ville skifte til en anden dansk klub.
                          Synes heller jeg har hørt at afviser der nogle steder

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Men vel ikke i dette vindue ?

Believe OB

Comment

Synes heller jeg har hørt at afviser der nogle steder
                              Det er/var et citat fra FS/SF :)

Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                hvis Ejdum ikke selv er interesseret - så er der jo ikke megen værdi i et sådan rygte...

Comment

Working...
                                X