Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Syntes at udfordringer er at vores modne spillere ikke er nogen de unge kan støtte sig op af.

Ligesom Ejdum er bedre med en spiller ved sin side de tager ansvar tror jeg også at Askou og Yaya ville blive bedre. Desværre er Bjørn og Burgy ikke der - men det er jo min måde at vurdere det på.
    Jeg var meget skeptisk i forhold til Burgy, før sæson-start, men er blevet positivt overrasket med ham i superligaen, synes at han gør det godt - Bjørn er fin som en joker i slutningen af en kamp, i modstanderens straffefelt, ikke i vores eget

Håber at Troels finder penge til 2 kvalitets-spillere til forsvaret, de andre kæder fungerer bedre, så det er i forsvaret at jeg ville investere - også blot min egen mening ;-)

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Jeg var meget skeptisk i forhold til Burgy, før sæson-start, men er blevet positivt overrasket med ham i superligaen, synes at han gør det godt - Bjørn er fin som en joker i slutningen af en kamp, i modstanderens straffefelt, ikke i vores eget

Håber at Troels finder penge til 2 kvalitets-spillere til forsvaret, de andre kæder fungerer bedre, så det er i forsvaret at jeg ville investere - også blot min egen mening ;-)
      Hvis man skal indfri de ønsker/krav at AZ har skal der nok ske mere end det. Meget mere. Men det bliver nok ikke løst det hele til vinter

Håber virkelig at man satser på Julius. Syntes virkelig at han er god. Han er super stabil, læser spillet fint, udemærket på bolden og har et godt hovedspil. Jeg forstår intet af at han spiller over Yaya som er et omvandrende rødt kort med store fejl i sit arsenal. Jeg kan sagtens se at han gør meget godt og er blevet bedre. Men det er bare alt for ustabilt og han skulle måske have være vist ud igår igen.
      Men det må være fordi at han kun ser Julius som den centrale

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hvis man skal indfri de ønsker/krav at AZ har skal der nok ske mere end det. Meget mere. Men det bliver nok ikke løst det hele til vinter

Håber virkelig at man satser på Julius. Syntes virkelig at han er god. Han er super stabil, læser spillet fint, udemærket på bolden og har et godt hovedspil. Jeg forstår intet af at han spiller over Yaya som er et omvandrende rødt kort med store fejl i sit arsenal. Jeg kan sagtens se at han gør meget godt og er blevet bedre. Men det er bare alt for ustabilt og han skulle måske have være vist ud igår igen.
        tænker jeg heller ikke - men et par tilgange, og afgange og så lidt mere til sommer.

Hansborg, Trybull og Grubbe ud. En stopper og en midtbane ind. To stoppere kan jeg slet ikke se for mig at man skulle hente - syntes heller ikke det er fordi vores forsvarsspillere er dårlige, spiller for spiller - det er mere en manglende sammenhæng, en evne til at forsvare som en enhed. Det kan være det bare en "one-off" men syntes Gomez havde et fantastisk retur-løb igår, har man trænet det op og han har lagt på sit spil er det sgu positivt.

Skulle man bringe to stoppere ind nu - så peger alt jo i retning af man vil fortsætte med en 5 mands bagkæde.

Jeg er også lidt forundret over at Askou starter ude - og Gomez er inde i varmen igen efter at have været helt væk, det kan være Askous landsholdtur, ved ikke hvor meget de måler på spillerne men kan være at "tallene" indikere at han har haft brug for pause. Eller det kan være placering som du siger - Yaya blev sat over i den anden side da man skiftede Gomez så det kan også spille ind hvor Zorniger mener de er bedst / hvem der passer bedst sammen. Og så kan der jo bare være øget konkurrence om pladserne - hvilket er godt.

Jeg er ikke bekymret for Askou - han har gjort det godt, og bliver jo stadig udtaget og bragt i spil.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Enig, Julius gør det også godt og er fremtiden - Yaya er et omvandrende rødt kort, Yaya har en stærk fysik men jeg savner overblik og en hurtig opfattelse af spillet, han kommer ud i situationer som er for risikable, håber at han kan forbedre sig (træneren tror på ham) - jeg synes at forsvaret savner en center forsvarer i høj kvalitet, ved godt at det er dyrt for OB, men det ville bare gøre en stor forskel - AGF har en som burde have været i OB

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Enig, Julius gør det også godt og er fremtiden - Yaya er et omvandrende rødt kort, Yaya har en stærk fysik men jeg savner overblik og en hurtig opfattelse af spillet, han kommer ud i situationer som er for risikable, håber at han kan forbedre sig (træneren tror på ham) - jeg synes at forsvaret savner en center forsvarer i høj kvalitet, ved godt at det er dyrt for OB, men det ville bare gøre en stor forskel - AGF har en som burde have været i OB
            Jeg er ikke enig i at Yaya er et omvandrende rødt kort -han er en ung spiller som har taget utrolige skridt det seneste år - er han stadig for risikobetonet- ja laver han stadig store fejl - ja
            Men han har et af de største potentialer i truppen - efter min mening langt større end JBA som er godt skolet fra helt ung og efter min mening bliver en solid superligaspiller ( og det er ret godt gået) - Yaya derimod kan med den rette skoling og fortsat udvikling blive et rigtigt stort salg - jeg tror det er derfor AZ satser på ham ved enhver lejlighed.
            At AGF skulle have en central forsvarer rendende vi kan bruge er jeg ikke enig i ( Tingager er aldrende og ofte skadet). Dalsgaard langt forbi sin top.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Jeg er ikke enig i at Yaya er et omvandrende rødt kort -han er en ung spiller som har taget utrolige skridt det seneste år - er han stadig for risikobetonet- ja laver han stadig store fejl - ja
              Men han har et af de største potentialer i truppen - efter min mening langt større end JBA som er godt skolet fra helt ung og efter min mening bliver en solid superligaspiller ( og det er ret godt gået) - Yaya derimod kan med den rette skoling og fortsat udvikling blive et rigtigt stort salg - jeg tror det er derfor AZ satser på ham ved enhver lejlighed.
              At AGF skulle have en central forsvarer rendende vi kan bruge er jeg ikke enig i ( Tingager er aldrende og ofte skadet). Dalsgaard langt forbi sin top.
              Så misforstår du mig, jeg siger ikke at OB skal købe Tingager, det er han for gammel til nu (enig med dig), men i sin tid burde OB have købt ham tilbage, det gjorde man desværre ikke :-(

Håber virkeligt at du får ret mht. Yaya - men han skal forbedre sig ret meget før at han bliver salgbar - hans force er fysikken, men der er så meget andet der halter

Og generelt så synes jeg ikke at OB skal købe gamle spillere, det stiller OB dårligt på sigt

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Jeg synes også Bojang har det største potentiale blandt vores unge i bagkæden. Han tager kæmpestore skridt, og den største fjende er ham selv. Han har Gomez-tendenser og står ind imellem og sover eller vil lægge sit spil op på en hylde som er lige høj nok for en stopper. Kan han få de fejl udvandet og udvikle videre på sit duelspil, så bliver han en super spiller.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jeg synes også Bojang har det største potentiale blandt vores unge i bagkæden. Han tager kæmpestore skridt, og den største fjende er ham selv. Han har Gomez-tendenser og står ind imellem og sover eller vil lægge sit spil op på en hylde som er lige høj nok for en stopper. Kan han få de fejl udvandet og udvikle videre på sit duelspil, så bliver han en super spiller.
                  Det er sjovt. For 5 måneder siden var der ingen der troede på ham, og han fik ikke spilletid i 1.division.
                  Nu med ny træner er han næsten med hver gang.

Vildt så langt tilløb han havde brug for. Han blev alligevel ikke den nye Timmi.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det er sjovt. For 5 måneder siden var der ingen der troede på ham, og han fik ikke spilletid i 1.division.

Vildt så langt tilløb han havde brug for. Han blev alligevel ikke den nye Timmi.
                    Hvem?

Comment

Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg

Hvem?
                      Timmi Johansen. :D

Flot hår, måske endda også en talentfuld venstreback, men blev aldrig rigtig brugt i OB.

Lidt a la Søren Jensen vi fik fra Viborg.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Timmi Johansen. :D

Flot hår, måske endda også en talentfuld venstreback, men blev aldrig rigtig brugt i OB.

Lidt a la Søren Jensen vi fik fra Viborg.
                        Jeg tror du missede en joke ;)

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Søren Krogh begyndte også imod slutningen af sæsonen at benytte ham med hyppigere og hyppigere mellemrum. Så vidt jeg husker var det dog udelukkende som indskifter til midtbanen. Det må tilskrives Zorniger at have udvist stor tro på Bojang. Måske i mangel af bedre, men potentialet er der, og kan vi få hentet en venstrebenet stopper til så han slipper for at spille derfra, så tror jeg han tager endnu et step, for hans svaghed er i spillet med kuglen, og det bliver ikke nemmere af han har spillet stort set alle kampe i venstre side.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Søren Krogh begyndte også imod slutningen af sæsonen at benytte ham med hyppigere og hyppigere mellemrum. Så vidt jeg husker var det dog udelukkende som indskifter til midtbanen. Det må tilskrives Zorniger at have udvist stor tro på Bojang. Måske i mangel af bedre, men potentialet er der, og kan vi få hentet en venstrebenet stopper til så han slipper for at spille derfra, så tror jeg han tager endnu et step, for hans svaghed er i spillet med kuglen, og det bliver ikke nemmere af han har spillet stort set alle kampe i venstre side.
                            Da TB var i SFÅ transfer deadline fortalte han en hel del om hvordan både Askou og specielt Yaya havde taget store skridt i slutningen af foråret og hen over sommeren, hvorfor der også var stor tiltro til FCK kampen ..
                            Så det er nok et fint mix af udvikling og træner med friske øjne .. og måske manglende alternativer :-)
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Så deeettt…

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ansfermarkedet
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Nå ja men så ligger vi da over de to store KBH klubber i noget ;-)

Men giv tid. Jeg synes at vi går i den rigtige retning på mange områder, inklusiv transfers. Men vi har nu engang kun de penge vi har og NT ahr desværre ikke et pengetræ (...gid han havde).
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Working...
                                X