Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Ingen ved hvordan det ser ud før 1.februar. Men der kommer uden tvivl til at ske noget på målmandsposten i vinduet.
    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...ter-at-give-op

kan desværre ikke læse den …
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Det er mærkeligt. Jeg mangler desværre også tilgau. Men hvis det skulle betyde at Theo bliver i OB og MHs forlængelse (som tidligere ja allerede sagde at positionen som tredje målmand i OB er ikke hans kop te) så stiller sig vel spørgsmålet om der måske sker noget om Myhra.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Har heller ikke login.

Jeg forestiller mig der er et godt træningsmiljø i Ådalen og det kan måske være ligeså interessant for Theo i foråret, som et ophold i 1. division på 6 måneder.

Jeg ser ikke nogen ulykke i det for OB, eftersom det kun er 6 måneder. Det går selvfølgelig ikke på langt sigt at have 4 målmænd.

På et tidspunkt vil Theo rykke op i niveau, vil jeg tro, men ingen ved om det er næste forår eller om 3 år.

Jeg er på det hold der synes Myhra er vores bedste keeper nu, men han er ikke helt på sit gamle niveau endnu. Kommer det ? måske, måske ikke! Vil han gerne hjem til Norge efter forskrækkelsen med hjertet?

Jeg ser ingen problem i at trække beslutningen mellem Theo og Viljar til april/maj 26. Der skal der så også tages et valg.

Comment

Owuso siger til SFÅ at der er kontakt og dialog .. der ikke ikke et et konkret tilbud at forholde sig til, men han understreger at hele familien er glade for at være her. "Jeg er bestemt interesseret i at blive i Odense" siger han afslutningsvis. Jeg tror på det
          Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Hvad med a give Lukas Lerager 3 år?

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
              Tror ikke han er interesseret i den løn vi vil betale..

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Har heller ikke login.

Jeg forestiller mig der er et godt træningsmiljø i Ådalen og det kan måske være ligeså interessant for Theo i foråret, som et ophold i 1. division på 6 måneder.

Jeg ser ikke nogen ulykke i det for OB, eftersom det kun er 6 måneder. Det går selvfølgelig ikke på langt sigt at have 4 målmænd.

På et tidspunkt vil Theo rykke op i niveau, vil jeg tro, men ingen ved om det er næste forår eller om 3 år.

Jeg er på det hold der synes Myhra er vores bedste keeper nu, men han er ikke helt på sit gamle niveau endnu. Kommer det ? måske, måske ikke! Vil han gerne hjem til Norge efter forskrækkelsen med hjertet?

Jeg ser ingen problem i at trække beslutningen mellem Theo og Viljar til april/maj 26. Der skal der så også tages et valg.
                jeg kan heller ikke læse artiklen - men når der bliver talt om "han ikke har givet op" altså hvad skulle han også næsten sige? Går han ud og siger han har opgivet kampen - ikke noget godt signal at sende til en kommende klub.

Så tror ikke man skal lægge så meget i det andet end at efterårssæsonen stadig er i gang, og så må vi se hvad der sker når vinduet åbner.

Al den snak om Myhra der gerne vil hjem - altså det er da ret meget spekulationer, det kan sagtens være det forholder sig sådan - men har da intet hørt fra manden selv der peger i den retning.

fire keepere frem til sommer går nok - men man skal til at have fundet ud af hvilken vej man vil. Kommer Myhra til sit gamle niveau? Er han god nok til spillet med fødderne? Tror man på man kan løfte Sander nok til han kan blive første valg?

Comment

Fik lige hørt podcasten med Zorniger og Troels Bech, hvor sidstnævnte endnu engang trak sin gamle traver af stalden.

Tak til Jonas Knudsen for lige at gå lidt til TB. Han, altså TB, følte åbenbart trang til sidst i udsendelsen lige at takke klubbens fans for en god opbakning.

Han må åbenbart ha fattet at folk er trætte af han evindelige sludder om kritiske fans i Odense.

Zorniger er en meget sympatisk person.

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    En midtbaneduo med 36-årige Falk og 35-årige Lerager, er ikke ligefrem noget jeg går og drømmer om...

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

En midtbaneduo med 36-årige Falk og 35-årige Lerager, er ikke ligefrem noget jeg går og drømmer om...
                      alderen er en ting - men har svært ved at se hvor han skal passe ind? Håber vi kan finde en der er god nok til at spille men samtidig kan acceptere at skulle starte som indskifter. Og som så kan aflaste Falk/Ejdum - men også presse dem til træning.

Lerager forestiller jeg mig vil spille - og med den formodede høje løn han vil skulle have - så henter man ham heller ikke til bredden.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

alderen er en ting - men har svært ved at se hvor han skal passe ind? Håber vi kan finde en der er god nok til at spille men samtidig kan acceptere at skulle starte som indskifter. Og som så kan aflaste Falk/Ejdum - men også presse dem til træning.

Lerager forestiller jeg mig vil spille - og med den formodede høje løn han vil skulle have - så henter man ham heller ikke til bredden.
                        Ser hellere man henter Dammers i Randers. Han har vist en fortid i samme klub som Uwusu.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Meget enig. Jeg kan hverken se det give mening for ham eller os

Comment

Ser hellere man henter Dammers i Randers. Han har vist en fortid i samme klub som Uwusu.
                            https://bold.dk/fodbold/klubber/rand...-vi-forhandler
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Det håber jeg ikke at man gør - der er ikke så meget fremtid i en 30 årig og OB har desperat brug for en forstærkning i forsvaret - det vil være en quickfix som på sigt giver begrænsninger, OB skal også være konkurrencedygtig på den lange bane

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Det håber jeg ikke at man gør - der er ikke så meget fremtid i en 30 årig og OB har desperat brug for en forstærkning i forsvaret - det vil være en quickfix som på sigt giver begrænsninger, OB skal også være konkurrencedygtig på den lange bane
                                Syntes at udfordringer er at vores modne spillere ikke er nogen de unge kan støtte sig op af.

Ligesom Ejdum er bedre med en spiller ved sin side de tager ansvar tror jeg også at Askou og Yaya ville blive bedre. Desværre er Bjørn og Burgy ikke der - men det er jo min måde at vurdere det på.

Comment

Working...
                                X