Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Ingen ved hvordan det ser ud før 1.februar. Men der kommer uden tvivl til at ske noget på målmandsposten i vinduet.
    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...ter-at-give-op

kan desværre ikke læse den …
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Det er mærkeligt. Jeg mangler desværre også tilgau. Men hvis det skulle betyde at Theo bliver i OB og MHs forlængelse (som tidligere ja allerede sagde at positionen som tredje målmand i OB er ikke hans kop te) så stiller sig vel spørgsmålet om der måske sker noget om Myhra.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Har heller ikke login.

Jeg forestiller mig der er et godt træningsmiljø i Ådalen og det kan måske være ligeså interessant for Theo i foråret, som et ophold i 1. division på 6 måneder.

Jeg ser ikke nogen ulykke i det for OB, eftersom det kun er 6 måneder. Det går selvfølgelig ikke på langt sigt at have 4 målmænd.

På et tidspunkt vil Theo rykke op i niveau, vil jeg tro, men ingen ved om det er næste forår eller om 3 år.

Jeg er på det hold der synes Myhra er vores bedste keeper nu, men han er ikke helt på sit gamle niveau endnu. Kommer det ? måske, måske ikke! Vil han gerne hjem til Norge efter forskrækkelsen med hjertet?

Jeg ser ingen problem i at trække beslutningen mellem Theo og Viljar til april/maj 26. Der skal der så også tages et valg.

Comment

Owuso siger til SFÅ at der er kontakt og dialog .. der ikke ikke et et konkret tilbud at forholde sig til, men han understreger at hele familien er glade for at være her. "Jeg er bestemt interesseret i at blive i Odense" siger han afslutningsvis. Jeg tror på det
          Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Hvad med a give Lukas Lerager 3 år?

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
              Hvad med a give Lukas Lerager 3 år?
              Tror ikke han er interesseret i den løn vi vil betale..

Comment

Working...
              X