Slet
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).
Collapse
X
-
Ser ikke fodbold fra den side dammen, men fornemmer han nok lander en hylde over os, men vi skal da spørge, ville nok være et scoop.Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægHvad med Maxsø? Hans kontrakt i Colorado udløber til nytår og bliver ikke forlænget.
Vores chance er nok (som ved en Lerager), at give en kontrakt der måske er lige lidt længere end man egentlig har lyst til.
Comment
-
Eneste bekymring jeg har med Lerager/Maxsø er det fysiske. Men på den anden side har Falk vist, at teknik, erfaring og klogskab overstråler evt. tabt fart/fysik.
Det er også to spillere, der kommer med brystet først og vil kunne bidrage til noget fear-factor/god arrogance til holdet, og gøre os mere modstandsdygtige.
Comment
-
han har også en anden alder end da hna tog ud - og skrev så dyr en kontrakt. Vil han hjem til Danmark, så kommer han til at acceptere en lønnedgang. Tænker han må acceptere næsten uanset hvor han tager hen.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Han tjente 9.000.000,- om året i Colorado. Tror ikke han vil acceptere en så stor lønnedgang som Ådalen kan/vil tilbyde.
Vil Bif have ham tilbage - så kan vi nok ikke være med. FCK tror jeg ikke på kigger hans vej, egenligt heller ikke FCM...så vi befinder os vel i laget under Brøndby.
tænker godt vi kan være med, er vi favoritter til at lande ham - nok ikke.
Comment
-
Jeg tror også han ville være en rigtig fornuftigt signing for os, men forestiller mig også, at BIF står med bedre kort på hånden, hvis han i det hele taget vil tilbage til Danmark pt. Og jeg forestiller mig også, at BIF kunne være interesserede i en opgradering af Alves i midterforsvaret.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
han har også en anden alder end da hna tog ud - og skrev så dyr en kontrakt. Vil han hjem til Danmark, så kommer han til at acceptere en lønnedgang. Tænker han må acceptere næsten uanset hvor han tager hen.
Vil Bif have ham tilbage - så kan vi nok ikke være med. FCK tror jeg ikke på kigger hans vej, egenligt heller ikke FCM...så vi befinder os vel i laget under Brøndby.
tænker godt vi kan være med, er vi favoritter til at lande ham - nok ikke.
Derudover tror jeg også, at FCN qua hans fortid der ville stå med bedre kort på hånden end os, hvis de er interesserede. Eneste lille ting, jeg kan finde, der skulle tale for os er, at det vel også var Troels Bech, der hentede ham til Brøndby i sin tid.
Comment
-
Det er klart er et af de normale top ( 6 ) hold interesseret - så gør det det vanskeligere for OB. Løn er et parameter vi kan konkurrere på, nok ikke med Brøndby - men tænker godt vi kan tage kampen op med FCN hvis det skulle komme til det.Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jeg tror også han ville være en rigtig fornuftigt signing for os, men forestiller mig også, at BIF står med bedre kort på hånden, hvis han i det hele taget vil tilbage til Danmark pt. Og jeg forestiller mig også, at BIF kunne være interesserede i en opgradering af Alves i midterforsvaret.
Derudover tror jeg også, at FCN qua hans fortid der ville stå med bedre kort på hånden end os, hvis de er interesserede. Eneste lille ting, jeg kan finde, der skulle tale for os er, at det vel også var Troels Bech, der hentede ham til Brøndby i sin tid.
Og så tænker jeg da også det handler om ambitioner - personlige og for klubben. Hvilket projekt er det man kan sælge til kommende spillere? Hvis ikke man kan ryste andet ud af ærmet end overlevelse og en eller anden vag drøm om top 6 engang, ja så har vi vel reelt ikke andet end lønnen at byde ind med.
Jeg håber jo de har mere at byde på - dere må være større ambitioner når man henter Zorniger ind, men vi bliver jo ikke rigtigt inviet i de planer og må lade os spise af med drømmen om overlevelse for nu. Men skal hente fra den berømte højere hylde - så skal der mere til.
- Likes 1
Comment
Comment