Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Officielt: Ousager erstatter Jesper Christiansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Okay lidt offtopic, but thumbnail der er på http://www.ob.dk/artikel/torsdagstra...efor-park.aspx lige nu af Emil, så ligner han godt nok en tøs eller en dragqueen :)

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Nicolai Larsen var ligaens bedste målmand sidste sæson, og var en væsentlig brik i deres mesterskab. Han stod bedre set over hele sæsonen end både Wiland og Hradecky, og han er mindst to klasser over Toppel. Han er ikke så spektakulær at se på som mange af de andre du nævner, men han har et ufatteligt højt bundniveau for en så ung målmand.
      Mener klart, at Nicolai Larsen var den bedste keeper sidste år, ud fra den betragtning, at han lavede færrest fejl. Jeg vil langt hellere have en driftsikker keeper, end en spetakulær keeper der måske tager nogle umulige bolde, men lige så ofte laver store drops. Toppel er efter min mening en for emotionel keeper, han kører meget på sin energi, og mister derfor også koncentrationen indimellem.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Mener klart, at Nicolai Larsen var den bedste keeper sidste år, ud fra den betragtning, at han lavede færrest fejl. Jeg vil langt hellere have en driftsikker keeper, end en spetakulær keeper der måske tager nogle umulige bolde, men lige så ofte laver store drops. Toppel er efter min mening en for emotionel keeper, han kører meget på sin energi, og mister derfor også koncentrationen indimellem.
        Jamen, jeg er helt enig. Hvis jeg skulle vælge en målmand fra ligaen til vores hold, ville jeg vælge Larsen til hver en tid.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #49
          Ville klart vælge Lucas R fra Brøndby

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ville klart vælge Lucas R fra Brøndby
            Lukas H*

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
              Lukas H*
              Ups

              Comment


                #52
                Jeg vil vælge Radza. Jeg tror på ham
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Jeg synes slet ikke Toppel får nok kredit.

                  Okay han hører måske ikke under kategorien klassemålmand og er ikke på niveau med Arek eller Carroll, men mindre kan også gøre det. Toppel var i mine øjne vores bedste spiller i sidste sæson. Okay, ofte kommer man også til at se god ud som målmand når der kommer mange afslutninger på en, men generelt synes jeg han gør det godt.

                  Hvis vi nu gik ind til sæsonen med en forventning om at spille med helt fremme i toppen så kunne jeg godt se, at målmandspositionen nok var et sted vi skulle kigge efter forstærkning nu og her. Men hvis vi kigger på de hold der reelt er vores konkurrenter i år synes jeg egentlig vi er okay stillet - og der er flere andre pladser der er klart mere tiltrængte.

                  FCK og Brøndby har bedre målmænd. Nicolai Larsen i AaB gør det godt - ikke nødvendigvis bedre end Toppel, men ville foretrække ham i kraft af hans alder. Derudover kan jeg ikke nævne en målmand i ligaen som jeg bestemt ville foretrække over Toppel.
                  Dubravka (EfB) virker spændende. Kender heller ikke niveauet på Randers' nye svensker. Der er så nogle unge målmænd jeg ikke ved det store om - men jeg vil egentlig blive ret overrasket hvis de viser sig at være på niveau med Toppel. Skender gør det også godt, men ikke bedre end Toppel som jeg ser det.

                  Hvis jeg kigger tilbage på sidste sæson kan jeg lige umiddelbart nok også kun nævne Hradecky, Lössl, Rønnow, (Nicolai Larsen) og Wiland med højere niveau end Toppel. Sidstnævnte kan måske endda diskuteres.
                  Meget rammende. Selvfølgelig findes der bedre målmænd end Toppel og selvfølgelig har der været bedre i klubben igennem årene. Det korte af det lange er bare, at Toppels niveau har været bedre end holdets gennemsnit i året, der er gået - de to sidste kampe inklusive. De fleste "neutrale" kommentatorer var enige om, at vi havde tabt bt væsentligt større mod FCV, hvis Toppel ikke havde stået fremragende.

                  /klebgjelp

                  Comment

                  Working...
                  X