Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Officielt: Ousager erstatter Jesper Christiansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Syntes lidt at det er noget knald. Når nu JC har fundet noget andet hvorfor så ikke gå efter en reel 1. Keeper? Nu står vi stadig med to gode 2. keepere og et godt talent... Og Ousager er altså ikke bedre end JC så det er vel en svækkelse på banen selvom det måske er bedre økonomisk... Tror dog ikke at JC er gået kvit og frit...
    Enig i, at det optimale havde været, at lade Jesper gå og så hente en der var top3 til superligaen. Tror bare ikke det har været muligt.

    Jeg er dog sikker på, at Jesper H. kommer til at bruge rigtigt meget tid, allerede her i efteråret på at forhøre sig vidt og bredt om diverse målmænd.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Enig i, at det optimale havde været, at lade Jesper gå og så hente en der var top3 til superligaen. Tror bare ikke det har været muligt.

      Jeg er dog sikker på, at Jesper H. kommer til at bruge rigtigt meget tid, allerede her i efteråret på at forhøre sig vidt og bredt om diverse målmænd.
      tror jeg også at der vil blive arbejdet på det næste års tid. Tror ikke at alle 3 er i klubben 1/7 næste år

      Comment


        #33
        https://www.youtube.com/watch?v=vynFlOTJK4Q

        Comment


          #34
          Jeg elsker Hr Møller

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Enig i, at det optimale havde været, at lade Jesper gå og så hente en der var top3 til superligaen. Tror bare ikke det har været muligt.

            Jeg er dog sikker på, at Jesper H. kommer til at bruge rigtigt meget tid, allerede her i efteråret på at forhøre sig vidt og bredt om diverse målmænd.
            Den eneste vi kan håbe på kan blive en top-3 målmand for OB er Radza, alt andet er urealistisk.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Den eneste vi kan håbe på kan blive en top-3 målmand for OB er Radza, alt andet er urealistisk.
              enig. Og der går måske 1-2 år før vi får et bedre billed af dette...

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Jeg elsker Hr Møller
                Det er da bestemt en god sang, med et godt budskab, men jeg hader Hr. Møller. Han er Brøndby-mand. Har skrevet en tekst til selvsamme sang, der hylder Brøndby. Ergo hader jeg ham.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Det er da bestemt en god sang, med et godt budskab, men jeg hader Hr. Møller. Han er Brøndby-mand. Har skrevet en tekst til selvsamme sang, der hylder Brøndby. Ergo hader jeg ham.

                  MvH ChrisOB
                  Det var jeg faktisk ikke klar over. Har bare hørt ham mange gange på skanderborg og det har ikke været kedeligt..

                  Comment


                    #39
                    Ja så har OB så Superligaen's 2 dårligste målmænd.
                    Nøj hvor de griner i AGF.

                    Comment


                      #40
                      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...a-baenken-i-ob

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
                        Ja så har OB så Superligaen's 2 dårligste målmænd.
                        Nøj hvor de griner i AGF.
                        Nej nej, den dårligste er altså i FCK....

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Syntes lidt at det er noget knald. Når nu JC har fundet noget andet hvorfor så ikke gå efter en reel 1. Keeper? Nu står vi stadig med to gode 2. keepere og et godt talent... Og Ousager er altså ikke bedre end JC så det er vel en svækkelse på banen selvom det måske er bedre økonomisk... Tror dog ikke at JC er gået kvit og frit...
                          Jeg synes slet ikke Toppel får nok kredit.

                          Okay han hører måske ikke under kategorien klassemålmand og er ikke på niveau med Arek eller Carroll, men mindre kan også gøre det. Toppel var i mine øjne vores bedste spiller i sidste sæson. Okay, ofte kommer man også til at se god ud som målmand når der kommer mange afslutninger på en, men generelt synes jeg han gør det godt.

                          Hvis vi nu gik ind til sæsonen med en forventning om at spille med helt fremme i toppen så kunne jeg godt se, at målmandspositionen nok var et sted vi skulle kigge efter forstærkning nu og her. Men hvis vi kigger på de hold der reelt er vores konkurrenter i år synes jeg egentlig vi er okay stillet - og der er flere andre pladser der er klart mere tiltrængte.

                          FCK og Brøndby har bedre målmænd. Nicolai Larsen i AaB gør det godt - ikke nødvendigvis bedre end Toppel, men ville foretrække ham i kraft af hans alder. Derudover kan jeg ikke nævne en målmand i ligaen som jeg bestemt ville foretrække over Toppel.
                          Dubravka (EfB) virker spændende. Kender heller ikke niveauet på Randers' nye svensker. Der er så nogle unge målmænd jeg ikke ved det store om - men jeg vil egentlig blive ret overrasket hvis de viser sig at være på niveau med Toppel. Skender gør det også godt, men ikke bedre end Toppel som jeg ser det.

                          Hvis jeg kigger tilbage på sidste sæson kan jeg lige umiddelbart nok også kun nævne Hradecky, Lössl, Rønnow, (Nicolai Larsen) og Wiland med højere niveau end Toppel. Sidstnævnte kan måske endda diskuteres.
                          Last edited by Agbre; 30-07-2014, 08:41.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                            Jeg synes slet ikke Toppel får nok kredit.

                            Okay han hører måske ikke under kategorien klassemålmand og er ikke på niveau med Arek eller Carroll, men mindre kan også gøre det. Toppel var i mine øjne vores bedste spiller i sidste sæson. Okay, ofte kommer man også til at se god ud som målmand når der kommer mange afslutninger på en, men generelt synes jeg han gør det godt.

                            Hvis vi nu gik ind til sæsonen med en forventning om at spille med helt fremme i toppen så kunne jeg godt se, at målmandspositionen nok var et sted vi skulle kigge efter forstærkning nu og her. Men hvis vi kigger på de hold der reelt er vores konkurrenter i år synes jeg egentlig vi er okay stillet - og der er flere andre pladser der er klart mere tiltrængte.

                            FCK og Brøndby har bedre målmænd. Nicolai Larsen i AaB gør det godt - ikke nødvendigvis bedre end Toppel, men ville foretrække ham i kraft af hans alder. Derudover kan jeg ikke nævne en målmand i ligaen som jeg bestemt ville foretrække over Toppel.
                            Dubravka (EfB) virker spændende. Kender heller ikke niveauet på Randers' nye svensker. Der er så nogle unge målmænd jeg ikke ved det store om - men jeg vil egentlig blive ret overrasket hvis de viser sig at være på niveau med Toppel. Skender gør det også godt, men ikke bedre end Toppel som jeg ser det.

                            Hvis jeg kigger tilbage på sidste sæson kan jeg lige umiddelbart nok også kun nævne Hradecky, Lössl, Rønnow, (Nicolai Larsen) og Wiland med højere niveau end Toppel. Sidstnævnte kan måske endda diskuteres.
                            Nicolai Larsen var ligaens bedste målmand sidste sæson, og var en væsentlig brik i deres mesterskab. Han stod bedre set over hele sæsonen end både Wiland og Hradecky, og han er mindst to klasser over Toppel. Han er ikke så spektakulær at se på som mange af de andre du nævner, men han har et ufatteligt højt bundniveau for en så ung målmand.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Fair at OB er hans hjerteklub. Tvivler slet ikke.
                              Men du nævner det selv til sidst
                              Ikke bare er det hans hjerteklub, det er den klub han banker for
                              Sorry, jeg ved godt det ikke er skide konstruktivt, men jeg synes det var for sjovt til brænde inde med :)

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
                                Ikke bare er det hans hjerteklub, det er den klub han banker for
                                Sorry, jeg ved godt det ikke er skide konstruktivt, men jeg synes det var for sjovt til brænde inde med :)
                                ganske morsomt når der trykkes på auto-svar knappen. Iøvrigt under dagens træning udmærkede EO sig ganske godt verbalt, men det var muligvis også hans force i dag. CR var også ok verbalt og, synes jeg med, flere redninger end EO. CR bør hvis han skal bedømmes i dag være 2. målmand. CR har mere karisma end MT og er en bedre målmand end EO, imø, men det jo ikke min beslutning, men HVIS det var
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X