Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Silkeborg - OB 14/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Nej han bestemmer ikke alt. Men det hele falder tilbage på ham.
    Det er hans ansvar.
    Han har bedre vilkår end Jesper Hansen og Bjørn Wesstrøm.
    Så hvis han ryger, er vi tilbage i top 6? Ja, som jeg skrev han har et medansvar. Det falder også tilbage på ejeren, spillerne samt trænerne m.fl.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
      Zorniger er ikke bange for at sige at både Bojang og Sander var med til at koste os
      Jeg kan rigtig godt lide de åbne ord han kommer med i sted af de sædvanlige floskler man ellers hører. Lige så som han har ikke et problem med at modsige journalisterne og bestå af tale sig ud ud fra sin faglighed.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Er af problemerne er at vi tager for let på det, når vi er foran og så vælter læsset, når vi er 10 mand plus vores bænk er ikke stærk nok. Læg dertil at vores kreative kræfter, hvade en skidt dag på kontoret, ja så bliver det svært. Selv imod Silkeborg.

Men de er 1 point over stregen og der er masser af point at spille om. Men der skal arbejdes hårdt på træningsbanen også på det mentale, når vi er foran. Vi sløser alt alt for tit.

Håber også der bliver skruet op for budgettet til vinter. Men det alene gør det ikke.
        det at vi ligger under stregen lige nu, er jeg som sådan ikke så bekymret for. Men pilen peger nedad - og jeg havde da en forventning om at med Zorniger ville man få gjort noget ved de der dårlige stimer som vi har set OB rende ind i igen og igen. Nu hedder den 1point i de sidste 4 kampe - det er ikke godt nok.

Mht vinter vinduet - hvorfor skulle det pludseligt være blevet et større budget? Vi hører ikke andet end at det er sværere at handle om vinteren. Så det var jo nu her man skulle have gjort noget - vinter viunduet plejer sjældent at være til andet end at lave en justering eller to.

Det kan så også ende med at blive nødvendigt.

Comment

Er af problemerne er at vi tager for let på det, når vi er foran og så vælter læsset, når vi er 10 mand plus vores bænk er ikke stærk nok. Læg dertil at vores kreative kræfter, hvade en skidt dag på kontoret, ja så bliver det svært. Selv imod Silkeborg.

Men de er 1 point over stregen og der er masser af point at spille om. Men der skal arbejdes hårdt på træningsbanen også på det mentale, når vi er foran. Vi sløser alt alt for tit.

Håber også der bliver skruet op for budgettet til vinter. Men det alene gør det ikke.
          Ohh, havde vi svaret på det, så var vi ikke forum trænere :), enig, selvom vi ligger hvor vi ligger, så har kampene på stadion stadig været mere underholdende end de var i 1 div. :) så lad os arbejde på at blive i Suppen.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Jeg kan rigtig godt lide de åbne ord han kommer med i sted af de sædvanlige floskler man ellers hører. Lige så som han har ikke et problem med at modsige journalisterne og bestå af tale sig ud ud fra sin faglighed.
            Enig. Dejligt befriende.

Comment

Ja, som jeg skriver han har et medansvar. Men at tørre problemerne af på en enkelt person, er en tand for unuanceret, hvilket flere gør i tråden. Jeg tvivler meget stærkt på at det ville hjælpe at finde en anden til jobbet og det samme gør sig gældende for træneren. Sæsonen er lang endnu og vi er oprykkere og har være skidt kørende, de sidste mange år. Det tit vi glemmer det.
              Han har det overordnede ansvar … tørrer det ikke af på hverken ham eller andre men der er forskel på at have det overordnede ansvar og et medansvar ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Nej det er skam alvorligt ment. Der er jo en generel holdning herinde til TB er ufejlbarlig.
                Ingen er ufejlbarlig, heller ikke TB, men hvis man tror han ene alene er problemet, så er man gået forkert i byen. Tror ikke at vi kan finde en som er bedre end TB pt. hvor vi er som klub også økonomisk. Men det er bare min måde at se tingene på.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Altså er vi HB Køge, der er rykket op og er glade for bare at være med?
                  Det ved jeg ikke, tror du HB Køge bare er glade for at være med?

Comment

Så hvis han ryger, er vi tilbage i top 6? Ja, som jeg skrev han har et medansvar. Det falder også tilbage på ejeren, spillerne samt trænerne m.fl.
                    Nej vi kommer ikke i top 6. Med eller uden TB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Han har det overordnede ansvar … tørrer det ikke af på hverken ham eller andre men der er forskel på at have det overordnede ansvar og et medansvar ..
                      Ja, det har han, men det jo ikke ens betydende med at han alene har fejlet? Vinter vinduet var en fejl, men han har også NT at forholde sig til. Men det lyder til du mener han skal fyres? I så fald, hvem kan vi tiltrække pt. som er bedre og vil det gavne klubben? Jeg mener bestemt nej også forbi sæsonen er lang endnu og AZ er lige kommet til. Hvis SK, havde så lang en snor, så kan man vel også give ham det, på nuværende tidspunkt eller?

Comment

Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg

Det ved jeg ikke, tror du HB Køge bare er glade for at være med?
                        Da de rykkede op første gang, sagde Per Rud at de ikke havde ambitioner om overlevelse. Det er jo sådan en mentalitet der fritager en for kritik, når man ligger til nedrykning
                        Last edited by Wessels er en mur; i går, 19:35.

Comment

Nej vi kommer ikke i top 6. Med eller uden TB.
                          Præcist og derfor hjælper det heller ikke at tørre det af på en mand.

Comment

korthuset væltede vel for 15 år siden og aldrig blevet rejst rigtigt igen, så nu vil vi have det op i top på 8 kampe, kan og skal vi forvente mere ja!

Comment

Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg

korthuset væltede vel for 15 år siden og aldrig blevet rejst rigtigt igen, så nu vil vi have det op i top på 8 kampe, kan og skal vi forvente mere ja!
                              Præcist og det tager lang tid at genoprette. Men vi skal forvente mere. Men det kræver tid og også penge plus når pengene ikke er de samme, så tager det også længere tid.

Comment

Ja, det har han, men det jo ikke ens betydende med at han alene har fejlet? Vinter vinduet var en fejl, men han har også NT at forholde sig til. Men det lyder til du mener han skal fyres? I så fald, hvem kan vi tiltrække pt. som er bedre og vil det gavne klubben? Jeg mener bestemt nej også forbi sæsonen er lang endnu og AZ er lige kommet til. Hvis SK, havde så lang en snor, så kan man vel også give ham det, på nuværende tidspunkt eller?
                                Jeg har på intet tidspunkt givet udtryk på at han skal fyres i denne diskution. Jeg har blot påpeget/korigeret at hvis man er direktør har man det overordnede ansvar - ikke et medansvar … og man har mulighederne for at ændre tingene …

i andre svar har jeg givet udtryk for at jeg er bekymret for hvor god han er til transfers og at han har misset noget i de seneste to vinduer .. manglende strategi, kommunikation, forlængelse med SK osv .. jeg har ikke haft høtyven fremme … men han har sagt tre vinduer for at få truppen på plads, ikke jeg ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X