Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Silkeborg - OB 14/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Please Ouedraogo, du må bare ikke være skadet

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
      Bojang har måske ikke fået den bedste start på bolden
      Defensiv er det i.k., men synes når han fører bolden frem så drejer og spiller han tilbage ofte selvom der er muligheder at spille frem.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Jeg er jo ikke lige så klog som alle i andre herinde så det er nok derfor jeg har svært ved at se hvad OB kan bruge Grot til.
        Jeg synes han er ufatteligt sløv i tanke og handling.

Comment

Jeg synes stadig der er rigelig plads til forbedring på vores hjørnespark

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
            Jeg synes stadig der er rigelig plads til forbedring på vores hjørnespark
            Ja, det er lige før at det er flot, hvad vi ikke kan få ud af alle dem....

Comment

syntes vi har lidt problemer med at få bragt bolden frem - skaber vi noget er det på baggrund af genpres

Comment

Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg
                Jeg er jo ikke lige så klog som alle i andre herinde så det er nok derfor jeg har svært ved at se hvad OB kan bruge Grot til.
                Han er slet, slet ikke lige så bevægelig som Ganaus, men jeg synes også vi skal være bedre til at bruge hans fysik som opspilsstation, i stedet for at spille ham i rum

Comment

Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg
                  Grot er den der står svagest i billedet i dag - og han har set lidt sløj ud de sidste par runder. På top niveau er han en god angriber, lige pt mangler han noget

Comment

Al Hajj er ikke ligefrem kommet retur fra England i en forbedret udgave...

Comment

Vi er for passive og ikke direkte nok. De har for meget spil. Og vi har vel ikke haft en chance i 20 minutter.

Comment

Kæmpe drop

Comment

FFS

Vi bliver totalt overløbet...skal Sander ikke have den?

Comment

OB classic....

Comment

Ffs
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Pis
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X