Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt SIF-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægKonkurrencedygtige på hvilket niveau. Jeg forestiller mig da at vi er "brede" nok til at konkurrere med Fredericia, Sdr.JyskE, RFC m.fl."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
TB sagde at man selvfølgelig så på transferfrie spillere men feltet tynder ud …
Tror kun man kigger den vej nu hvis vi får en langvarig skade inde centralt.
Jeg forstår ikke man satser på den måde gang på gang, men det er åbenbart sådand det må være
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægStadig mystisk om målmandsposten
Martin Hansen
Viljar Myhra
Theo Sander
Adam Sørensen
Bjørn Paulsen
Nicolas Bürgy
Fiete Arp
Rasmus Falk
Jona Niemiec
Julius Berthel Askou Harvey
Marcus McCoy
Noah Ganaus
Leeroy Owusu
Ismahila Ouedraogo
William Martin
Yaya Bojang
Elias Hansborg-Sørensen
Magnus Andersen
James Gomez
Jay-Roy Grot
Vitus Friis
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægDet er svært at sige på forhånd, om vi er konkurrencedygtige. Det har vi jo været hidtil - med store udfald - og vi må se, hvordan det ser ud om nogle måneder.
Jeg er glad for, at vi ikke går i panik og henter lottokopuner i for stor stil.
Selvfølgelig er bredden på midtbanen et sats, og vi må se, om det var et fornuftigt sats.
F.eks. Duelund og Hjulsager er måske ikke helt oppe og ringe og med nogle udfordringer men de ligger noget bund som kunne bruges i vores situation .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 2
Comment
-
Men der findes også spillere på niveau mellem Falk og lottokuponer .. og der mangler vi en måske to … Arp, Ganaus, Jona og ishamila er vel heller ikke ligefrem “sikre bets” selvom de to første er kommet godt i gang ..
F.eks. Duelund og Hjulsager er måske ikke helt oppe og ringe og med nogle udfordringer men de ligger noget bund som kunne bruges i vores situation ..
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægDet er svært at sige på forhånd, om vi er konkurrencedygtige. Det har vi jo været hidtil - med store udfald - og vi må se, hvordan det ser ud om nogle måneder.
Jeg er glad for, at vi ikke går i panik og henter lottokopuner i for stor stil.
Selvfølgelig er bredden på midtbanen et sats, og vi må se, om det var et fornuftigt sats.
Så hellere sidde og savne den ene eller to stykker et par måneder frem.
Der kan bygges på... og ikke rives noget ned først. Det er en befrielse.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Meget enig. Kæft hvor har vi stået mange gange med en håndfuld eller mere af nyindkøb, som har været fuldstændig uden værdi, og så skulle af med dem før nyt kunne hentes.... hvor vi så har gjort det samme om igen.
Så hellere sidde og savne den ene eller to stykker et par måneder frem.
Der kan bygges på... og ikke rives noget ned først. Det er en befrielse.
Vi har endnu ikke set noget til Jona og Ouedraogo mangler vi da også at se lidt nærmere før jeg vil erklære ham for en ubetinget succes. Syntes det samme kan siges om Ganaus. Han har gjort det rigtigt fornuftigt indtil nu, men hvad om et år når vi står og forhåbentlig har bare lidt større ambitioner - er han så god nok?
Syntes jo man kan bruge Tom Trybull som et glimrende eksempel. Da vi skrev en 2 årig med ham syntes jeg det gav rigtig god mening, og havde da bestemt regnet med at han ville være en, om ikke bærende del af holdet, så ihvertfald en vigtig indskifter - en god erfaren bredde spiller at have første år tilbage i superligaen. Det har jo så bare vist sig overhovedet ikke at holde stik.
Altså det ligner man som minimum har undgået sådan en katastrofe signing som Tyler hurtigt viste sig at være - men derfor kan mange af dem man har hentet ind nu her jo sagtens være signings der er gode her og nu, men som ikke holder i længden. Og det er der for så vidt intet galt med - vi har brug for spillere der kan hjælpe os i den situation vi står i her og nu. Næste sommer kan du hurtigt stå med en stor rebuild igen. Spillere der viser sig for gode, og bliver solgt og nogle der ikke er gode nok som skal videre.
edit: og hvad hvis det sats man laver faktisk ender med at koste en nedrykning? Eller at vi ligger til nedrykning til vinter - så skal man bare ud og lappe på truppen der.Last edited by mhbp; i dag, 15:09.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det ved du jo så reelt ikke om det rent faktisk er tilfældet.
Vi har endnu ikke set noget til Jona og Ouedraogo mangler vi da også at se lidt nærmere før jeg vil erklære ham for en ubetinget succes. Syntes det samme kan siges om Ganaus. Han har gjort det rigtigt fornuftigt indtil nu, men hvad om et år når vi står og forhåbentlig har bare lidt større ambitioner - er han så god nok?
Syntes jo man kan bruge Tom Trybull som et glimrende eksempel. Da vi skrev en 2 årig med ham syntes jeg det gav rigtig god mening, og havde da bestemt regnet med at han ville være en, om ikke bærende del af holdet, så ihvertfald en vigtig indskifter - en god erfaren bredde spiller at have første år tilbage i superligaen. Det har jo så bare vist sig overhovedet ikke at holde stik.
Altså det ligner man som minimum har undgået sådan en katastrofe signing som Tyler hurtigt viste sig at være - men derfor kan mange af dem man har hentet ind nu her jo sagtens være signings der er gode her og nu, men som ikke holder i længden. Og det er der for så vidt intet galt med - vi har brug for spillere der kan hjælpe os i den situation vi står i her og nu. Næste sommer kan du hurtigt stå med en stor rebuild igen. Spillere der viser sig for gode, og bliver solgt og nogle der ikke er gode nok som skal videre.
edit: og hvad hvis det sats man laver faktisk ender med at koste en nedrykning? Eller at vi ligger til nedrykning til vinter - så skal man bare ud og lappe på truppen der.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Håber godt nok planen er, at der skal to forstærkninger ind til vinter. Jeg vil ikke kalde det at lappe på truppen. Nærmere at forstærke den.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Håber godt nok planen er, at der skal to forstærkninger ind til vinter. Jeg vil ikke kalde det at lappe på truppen. Nærmere at forstærke den.
En ordentlig afsted med Trybull for en erstatning havde heller ikke gjort noget.
Det forventer jeg som minimum sker til vinter og så forstærkninger efter behov men så skal der nok også nogen ud der ikke kan holde niveau som gamechanger.."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
der er 4 målmænd og 21 markspillere inkl. langtidsskadede Bonde og nyoprykkede Magnus Andersen, så man kunne med fordel have sagt farvel til en målmand og hentet en eller to markspillere.
En ordentlig afsted med Trybull for en erstatning havde heller ikke gjort noget.
Det forventer jeg som minimum sker til vinter og så forstærkninger efter behov men så skal der nok også nogen ud der ikke kan holde niveau som gamechanger..
Mon ikke men har prøvet alle de ting, og det er så ikke lykkedes? Der skal være fire parter, som er enige, som TB siger.
Alle kan se at truppen er smal og visse steder skæv. For mange målmand, for få på midten.
Det er et langt, sejt træk :)
- Likes 2
Comment
Comment