Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt SIF-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tjooo. Men med Ejdums konstante skader og Trybull/Grubbes manglende niveau er det virkelig ikke optimalt i en tæt superliga. Jeg sagde længe inden vinduet lukkede at der skulle hentes en 8`er ind hvis vi skulle være konkurrencedygtige
Der bliver trukket så store veksler på Falk og nu Ouedraogo, så Ejdum skal helst være i fulde omdrejninger snart.
Syntes det i den grad trækker ned på et ellers flot vindue at man ikke fik gjort mere her. Det er jo ingen overraskelse - Ejdum har trukket med noget har vi jo kunne se, og med den intensitet og det pres man gerne vil spille med. Sammenholdt med hvordan holdet har set ud når vi når på den anden side af minut 65....
Det er bare ikke godt nok af TB. Igen operere man med et efterslæb man skal ud og lappe på til næste vindue.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Trybull må godt nok være sløj til træning når han end ikke kan bruges nu - man hiver en u19 spiller op - og selv der har vi stadig kun 4 spillere til de centrale pladser (Arp tæller åbenbart som angriber)
Der bliver trukket så store veksler på Falk og nu Ouedraogo, så Ejdum skal helst være i fulde omdrejninger snart.
Syntes det i den grad trækker ned på et ellers flot vindue at man ikke fik gjort mere her. Det er jo ingen overraskelse - Ejdum har trukket med noget har vi jo kunne se, og med den intensitet og det pres man gerne vil spille med. Sammenholdt med hvordan holdet har set ud når vi når på den anden side af minut 65....
Det er bare ikke godt nok af TB. Igen operere man med et efterslæb man skal ud og lappe på til næste vindue.
Comment
-
Med Bonde tilbage der skal der nok nogen væk før man vil gøre noget. Trybull skal bare væk. Han skulle aldrig have haft 2 år i forlængelse.
Og Grubbe trænger til at finde et nyt sted. Det kunne sagtens være Norge/Sverige når de skal igang med opstarten der oppe.
trybull kunne bruges hele sidste sæson - det kan han tydeligtvis ikke nu. Kan være du står med samme problematik med Bonde.
Nej Trybull skulle ikke have haft en 2 årig - men det var nok den pris man var nødt til at betale for at få ham til at spille i 1 division. Vi havde også dengang store mangler og man var nødt til at handle.
Enig mht Grubbe - han er også alt for ung til bare at skulle være indskiftningsspiller - håber da også for hans egen skyld at han kan finde et sted hvor han kan være en større del af holdet.
Comment
-
men hvornår er Bonde tilbage? Og i hvilken form?
trybull kunne bruges hele sidste sæson - det kan han tydeligtvis ikke nu. Kan være du står med samme problematik med Bonde.
Nej Trybull skulle ikke have haft en 2 årig - men det var nok den pris man var nødt til at betale for at få ham til at spille i 1 division. Vi havde også dengang store mangler og man var nødt til at handle.
Enig mht Grubbe - han er også alt for ung til bare at skulle være indskiftningsspiller - håber da også for hans egen skyld at han kan finde et sted hvor han kan være en større del af holdet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægKonkurrencedygtige på hvilket niveau. Jeg forestiller mig da at vi er "brede" nok til at konkurrere med Fredericia, Sdr.JyskE, RFC m.fl.
På topniveauet er jeg helt enig med dig - her kan vi sagtens konkurrere med de hold du nævner - og flere til. Men på bredden? Det tvivler jeg noget mere på.
- Likes 1
Comment
-
har du set hvor meget holdet går ned når de løber tør for luft - og Zorniger skal skifte ud? Hvor længe han har trukket den hidtil? Som det har set ud hidtil skal kampene afgøres de første 60 min. ellers får vi ikke noget med.
På topniveauet er jeg helt enig med dig - her kan vi sagtens konkurrere med de hold du nævner - og flere til. Men på bredden? Det tvivler jeg noget mere på.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
jo - men så har man også nærmest "smidt" efteråret og dermed sæsonen fordi man ikke er istand til at stille en konkurrencedygtig trup.
Comment
-
Det er svært at sige på forhånd, om vi er konkurrencedygtige. Det har vi jo været hidtil - med store udfald - og vi må se, hvordan det ser ud om nogle måneder.
Jeg er glad for, at vi ikke går i panik og henter lottokopuner i for stor stil.
Selvfølgelig er bredden på midtbanen et sats, og vi må se, om det var et fornuftigt sats.Last edited by Jungledyret; i dag, 10:23.
- Likes 1
Comment
-
Enig. Selv med 6 spillere ind føltes det alt for lidt. Der bliver bestemt brug for yderligere justeringer til vinter hvis vi skal stå skarpest muligt inden vi rammet nedryknings spillet hvor det jo rigtig gælder. Historien har jo vist at det ikke er afgørende om man er 2-4p over eller under stregen inden de 10 kampe. Man vil selvfølgelig helst være over stregen. Men det vigtigste er at man står skarpt og kan præstere over 90-100 min
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jo, vi er lidt tynde, men mon ikke det går frem til vinter? På sigt skal vi nok få lagt på i de rette lag.
Det er altså en fed forsvarstrio!"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 3
Comment
Comment