Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SIF-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Tjooo. Men med Ejdums konstante skader og Trybull/Grubbes manglende niveau er det virkelig ikke optimalt i en tæt superliga. Jeg sagde længe inden vinduet lukkede at der skulle hentes en 8`er ind hvis vi skulle være konkurrencedygtige
    TB sagde at man selvfølgelig så på transferfrie spillere men feltet tynder ud …
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Konkurrencedygtige på hvilket niveau. Jeg forestiller mig da at vi er "brede" nok til at konkurrere med Fredericia, Sdr.JyskE, RFC m.fl.
      Vinder vi ikke i dag ligger alle de hold over OB på et tidspunkt hvor mere end 1/3 af grundspillet er spillet så det ved jeg ikke om vi er .. bliver nemmere at vurdere når vi har mødt alle ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

TB sagde at man selvfølgelig så på transferfrie spillere men feltet tynder ud …
        tænker naturligvis man har kigget på havd der var derude - men ville man have signet en så tænker jeg da man havde gjort det i landsholdspausen.

Tror kun man kigger den vej nu hvis vi får en langvarig skade inde centralt.

Jeg forstår ikke man satser på den måde gang på gang, men det er åbenbart sådand det må være

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Stadig mystisk om målmandsposten

Martin Hansen
          Viljar Myhra
          Theo Sander

Adam Sørensen
          Bjørn Paulsen
          Nicolas Bürgy
          Fiete Arp
          Rasmus Falk
          Jona Niemiec
          Julius Berthel Askou Harvey
          Marcus McCoy
          Noah Ganaus
          Leeroy Owusu
          Ismahila Ouedraogo
          William Martin
          Yaya Bojang
          Elias Hansborg-Sørensen
          Magnus Andersen
          James Gomez
          Jay-Roy Grot
          Vitus Friis
          Vi er satme da på røven, hvis ikke Falk eller Ouedraogo kan spille 90 min....

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Det er svært at sige på forhånd, om vi er konkurrencedygtige. Det har vi jo været hidtil - med store udfald - og vi må se, hvordan det ser ud om nogle måneder.

Jeg er glad for, at vi ikke går i panik og henter lottokopuner i for stor stil.

Selvfølgelig er bredden på midtbanen et sats, og vi må se, om det var et fornuftigt sats.
            Men der findes også spillere på niveau mellem Falk og lottokuponer .. og der mangler vi en måske to … Arp, Ganaus, Jona og ishamila er vel heller ikke ligefrem “sikre bets” selvom de to første er kommet godt i gang ..
            F.eks. Duelund og Hjulsager er måske ikke helt oppe og ringe og med nogle udfordringer men de ligger noget bund som kunne bruges i vores situation ..

Comment

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...g-falk-udtaget

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men der findes også spillere på niveau mellem Falk og lottokuponer .. og der mangler vi en måske to … Arp, Ganaus, Jona og ishamila er vel heller ikke ligefrem “sikre bets” selvom de to første er kommet godt i gang ..
                F.eks. Duelund og Hjulsager er måske ikke helt oppe og ringe og med nogle udfordringer men de ligger noget bund som kunne bruges i vores situation ..
                enig det bliver alt for ofte stillet op som det enten er Falk / Arp eller Tyler B / Köhler....

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

enig det bliver alt for ofte stillet op som det enten er Falk / Arp eller Tyler B / Köhler....
                  Meget enig... ofte bliver det stillet meget sort/hvidt op !

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Det er svært at sige på forhånd, om vi er konkurrencedygtige. Det har vi jo været hidtil - med store udfald - og vi må se, hvordan det ser ud om nogle måneder.

Jeg er glad for, at vi ikke går i panik og henter lottokopuner i for stor stil.

Selvfølgelig er bredden på midtbanen et sats, og vi må se, om det var et fornuftigt sats.
                    Meget enig. Kæft hvor har vi stået mange gange med en håndfuld eller mere af nyindkøb, som har været fuldstændig uden værdi, og så skulle af med dem før nyt kunne hentes.... hvor vi så har gjort det samme om igen.
                    Så hellere sidde og savne den ene eller to stykker et par måneder frem.

Der kan bygges på... og ikke rives noget ned først. Det er en befrielse.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Meget enig. Kæft hvor har vi stået mange gange med en håndfuld eller mere af nyindkøb, som har været fuldstændig uden værdi, og så skulle af med dem før nyt kunne hentes.... hvor vi så har gjort det samme om igen.
                      Så hellere sidde og savne den ene eller to stykker et par måneder frem.

Der kan bygges på... og ikke rives noget ned først. Det er en befrielse.
                      det ved du jo så reelt ikke om det rent faktisk er tilfældet.

Vi har endnu ikke set noget til Jona og Ouedraogo mangler vi da også at se lidt nærmere før jeg vil erklære ham for en ubetinget succes. Syntes det samme kan siges om Ganaus. Han har gjort det rigtigt fornuftigt indtil nu, men hvad om et år når vi står og forhåbentlig har bare lidt større ambitioner - er han så god nok?

Syntes jo man kan bruge Tom Trybull som et glimrende eksempel. Da vi skrev en 2 årig med ham syntes jeg det gav rigtig god mening, og havde da bestemt regnet med at han ville være en, om ikke bærende del af holdet, så ihvertfald en vigtig indskifter - en god erfaren bredde spiller at have første år tilbage i superligaen. Det har jo så bare vist sig overhovedet ikke at holde stik.

Altså det ligner man som minimum har undgået sådan en katastrofe signing som Tyler hurtigt viste sig at være - men derfor kan mange af dem man har hentet ind nu her jo sagtens være signings der er gode her og nu, men som ikke holder i længden. Og det er der for så vidt intet galt med - vi har brug for spillere der kan hjælpe os i den situation vi står i her og nu. Næste sommer kan du hurtigt stå med en stor rebuild igen. Spillere der viser sig for gode, og bliver solgt og nogle der ikke er gode nok som skal videre.

edit: og hvad hvis det sats man laver faktisk ender med at koste en nedrykning? Eller at vi ligger til nedrykning til vinter - så skal man bare ud og lappe på truppen der.
                      Last edited by mhbp; i dag, 15:09.

Comment

Working...
                      X