Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SIF-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Uanset hvem der står i Silkeborg, så er der en voldsom konkurrencesituation. Mål 2 imod FCN synes jeg Sander var alt for langt fra, men om det er nok til at en anden
    skal stå, det ser vi imorgen. Jeg tror Sander står i Silkeborg, men taber OB imorgen så er der ny på næste gang.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
      Uanset hvem der står i Silkeborg, så er der en voldsom konkurrencesituation. Mål 2 imod FCN synes jeg Sander var alt for langt fra, men om det er nok til at en anden
      skal stå, det ser vi imorgen. Jeg tror Sander står i Silkeborg, men taber OB imorgen så er der ny på næste gang.
      Også underligt at gå fra at være 4.målmand i FCK, til at være 1.målmand i OB. Håber Myhra er på 100% igen, særligt for hans egen skyld, så står han snart igen.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Det er så din måde at vurdere tingene på.
        Zorniger og Bjerring har en anden vurdering.

Jeg ved godt hvem jeg har mest tillid til trænermæssigt ;-)
        Det tror jeg nu ikke men jeg tror at de har de lange brilller på, så om et år er han den bedste og det er de tålmodige med og vil investere i …
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Også underligt at gå fra at være 4.målmand i FCK, til at være 1.målmand i OB. Håber Myhra er på 100% igen, særligt for hans egen skyld, så står han snart igen.
          Det tror jeg også på. I sidste uge var der i en artikel et par linjer om at der internt i staben var holdninger om (umiddelbart før sygemeldingen) at Viljar havde tabt niveau. Som jeg forstod det havde Viljar selv mærket at "noget" ikke var helt som det skulle være, men havde spillet videre, indtil han blev udredt for problemerne. Jeg tror også at han er 1. valg igen om kort tid når han får fysikken helt på plads.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Dagens FS/SF melder at hverken Trybull eller Grubbe trænede fuldt med fuld intensitet i går, og de tager formodentlig ikke med til Silkeborg. De gætter på en starter som

.....................Sander
            .......Byrgü.....Aschou....Yaya
            Owuso........Ouedraogo.........Adam
            .............Falk...........Arp
            ......Ganauss................Grot

Jona N.
            BP
            Elias
            Gomez m.fl. på bænken
            Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Dagens FS/SF melder at hverken Trybull eller Grubbe trænede fuldt med fuld intensitet i går, og de tager formodentlig ikke med til Silkeborg. De gætter på en starter so

.....................Sander
              .......Byrgü.....Aschou....Yaya
              Owuso........Ouedraogo.........Adam
              .............Falk...........Arp
              ......Ganauss................Grot

Jona N.
              BP
              Elias
              Gomez m.fl. på bænken
              Så skal Draogo,Falk og Arp nok spille fuld tid. Med Ejdum, Trybull og Grubbe småskadet og Sandberg udlejet er det jo helt skævt på midten

Gomez og Bjørn afløser Julius og Yaya, Jona skifter med Ganaus og Hansborg får nok også spilletid. Skal man gætte på at Vitus Friis også er med? Han spillede kun 45 min igår for U19 så det lugter af SL debut

Comment

Så gerne han viste det på banen. Det mangler vi at se.
                Jeg tror at man er meget afhængig af, hvem der er bedst med fødderne. Ingen af de tre er vel dårlige på det punkt? Men lige netop på det punkt synes jeg faktisk at Theo har set sikker, hurtigtopfattende og modig ud. Han har vel heller ikke lavet den her store sæbehandske endnu? Frisparksmålet var ikke så godt. Det er jo egentligt muropstillingen som er skidt. Der skal jo stå OBere bag de tre fcn’ere. Så de ikke bare kan trække sig til side og så er der frit mål. Det er jo ikke et teknisk drop men en organisatorisk fejl. En fejl han aldrig laver igen. Den er meget nem at afhjælpe i fremtiden. Det er sværere, hvis man ikke har sikre hænder. Det er meget mere teknisk og mentalt end en muropsætning. Og rutinerede markspillere må i øvrigt også godt lige sige “hov vi stiller os lige bagved modstanderen i den mur”

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Så skal Draogo,Falk og Arp nok spille fuld tid. Med Ejdum, Trybull og Grubbe småskadet og Sandberg udlejet er det jo helt skævt på midten

Gomez og Bjørn afløser Julius og Yaya, Jona skifter med Ganaus og Hansborg får nok også spilletid. Skal man gætte på at Vitus Friis også er med? Han spillede kun 45 min igår for U19 så det lugter af SL debut
                  Vi har vel WCM som kan gå ind og aflaste enten Falk eller Arp, hvis de går helt døde? Men ellers enig. Det ligner igen en kamp, hvor vi skal foran indenfor de første 60 minutter, hvis vi skal vinde. Derfrs falder kvaliteten markant.

Comment

Jo, vi er lidt tynde, men mon ikke det går frem til vinter? På sigt skal vi nok få lagt på i de rette lag.

Det er altså en fed forsvarstrio!

Comment

Stadig mystisk om målmandsposten

Martin Hansen
                      Viljar Myhra
                      Theo Sander

Adam Sørensen
                      Bjørn Paulsen
                      Nicolas Bürgy
                      Fiete Arp
                      Rasmus Falk
                      Jona Niemiec
                      Julius Berthel Askou Harvey
                      Marcus McCoy
                      Noah Ganaus
                      Leeroy Owusu
                      Ismahila Ouedraogo
                      William Martin
                      Yaya Bojang
                      Elias Hansborg-Sørensen
                      Magnus Andersen
                      James Gomez
                      Jay-Roy Grot
                      Vitus Friis

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Vi har vel WCM som kan gå ind og aflaste enten Falk eller Arp, hvis de går helt døde? Men ellers enig. Det ligner igen en kamp, hvor vi skal foran indenfor de første 60 minutter, hvis vi skal vinde. Derfrs falder kvaliteten markant.
                        Ligesom alle de andre kampe vi har spillet i denne sæson…

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Jo, vi er lidt tynde, men mon ikke det går frem til vinter? På sigt skal vi nok få lagt på i de rette lag.

Det er altså en fed forsvarstrio!
                          Tjooo. Men med Ejdums konstante skader og Trybull/Grubbes manglende niveau er det virkelig ikke optimalt i en tæt superliga. Jeg sagde længe inden vinduet lukkede at der skulle hentes en 8`er ind hvis vi skulle være konkurrencedygtige

Comment

Tjooo. Men med Ejdums konstante skader og Trybull/Grubbes manglende niveau er det virkelig ikke optimalt i en tæt superliga. Jeg sagde længe inden vinduet lukkede at der skulle hentes en 8`er ind hvis vi skulle være konkurrencedygtige
                            Fuldstændig enig. Forstår simpelthen ikke man ikke kunne finde en brugbar 8 på 3 måneder.
                            TB har allerede lektier for nu så man kan signe en til vinter.

Comment

Konkurrencedygtige på hvilket niveau. Jeg forestiller mig da at vi er "brede" nok til at konkurrere med Fredericia, Sdr.JyskE, RFC m.fl.

Believe OB

Comment

Fuldstændig enig. Forstår simpelthen ikke man ikke kunne finde en brugbar 8 på 3 måneder.
                                TB har allerede lektier for nu så man kan signe en til vinter.
                                Med Bonde tilbage der skal der nok nogen væk før man vil gøre noget. Trybull skal bare væk. Han skulle aldrig have haft 2 år i forlængelse.
                                Og Grubbe trænger til at finde et nyt sted. Det kunne sagtens være Norge/Sverige når de skal igang med opstarten der oppe.

Comment

Working...
                                X