Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt SIF-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDu mener vel kamppausen..og ja - jeg håber også de møder friske op til kampen, men der er jo også udtalt at den fysiske træning er blevet hårdere for på længere sigt at forbedre indsatsen der, og det antager jeg er et mere langsigtet mål for at opnå forbedringer på den front. Jeg kan godt tro at det langsigtede mål skygger lidt for indsatserne her og nu, bl.a. set i Vejle-kampen hvor absolut intet fungerede.
Jeg håber Falk tager 8er positionen og vores nye 6er skralder igennem og kan beskytte forsvaret lidt bedre end set før i turneringen så tror jeg at vores offensive kvaliteter er gode nok til at få 3 point men vi skal selvf. huske at behandle chancerne efter bedste fortjeneste som vi bestemt ikke gjorde mod FCN (og FCK). Jeg synes at Theos fejl mod FCN var så markant at det absolut bør være en overvejelse værd for trænerne om der skal skiftes igen, men det er heldigvis deres beslutning.
Det bliver spændende at se om ikke det kan give os lidt mere kvalitet i spillet højt på banen, hvor han får bedre vilkår til at kunne lege lidt med en spiller som Arp. Man må forvente to så dygtige spillere kan sætte noget hurtigt og effektfuldt spil sammen, som kan lirke et forsvar op, som har været dårligst af alle i suppen... Altså hvis vi lige ser bort fra OB
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Der er nok ingen tvivl om at Falk får en lidt mere offensiv rolle, og den bliver nok endnu mere udtalt end vi har været vant til med Ejdum, fordi vi nu har en klassisk 6'er som nok ikke sniger sig frem og blander sig lidt offensivt, som Falk jo ikke kan dy sig fra.
Det bliver spændende at se om ikke det kan give os lidt mere kvalitet i spillet højt på banen, hvor han får bedre vilkår til at kunne lege lidt med en spiller som Arp. Man må forvente to så dygtige spillere kan sætte noget hurtigt og effektfuldt spil sammen, som kan lirke et forsvar op, som har været dårligst af alle i suppen... Altså hvis vi lige ser bort fra OB
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Det bliver vildt spændende at se Falk og Arp sammen som hhv. 8'er 10'er. Men det mest spændende for mig i de kommende kampe er om vi har fået noget mere defensiv balance ind på holdet, fordi det er det der kommer til at afgøre vores skæbne denne sæson."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMyhra ved endnu ikke om han er første, anden eller tredje målmand. “Det må vi se på søndag”
https://fyens.dk/ob/ob-s-norske-maal...18d9e8ebe7c-17
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
Vi har tre poentielle førsremålmænd. For mig er Theo nr 3 - lidt endnu."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Theo er vores førstemålmand."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Din holdning eller noget du ved i hensigt af opstillingen i morgen?
Jeg stoler på at Zorniger i samarbejde med vores fremragende målmandstræner vælger den bedste målmand af dem vi har til rådighed og her har valget været Theo Sander.
At vores fremragende u21 landstræner og hans målmandstræner også har ham som 1. målmand mener jeg også siger meget om Theo Sanders niveau.
At nogle debattører her på Forum ser ham som vores pt. 3. bedste målmand er de i deres gode ret til. Jeg tror dog fuldt og fast på at vores trænerteam er langt mere kvalificeret til at bedømme den slags ;-) og meget tyder på DE ser Theo som vores 1. målmand og det valg støtter jeg 100% op om.Last edited by OleKBH; i dag, 16:59.
Comment
-
Det er blot en kendsgerning i vores seneste 4 superligakampe.
Jeg stoler på at Zorniger i samarbejde med vores fremragende målmandstræner vælger den bedste målmand af dem vi har til rådighed og her har valget været Theo Sander.
At vores fremragende u21 landstræner og hans målmandstræner også har ham som 1. målmand mener jeg også siger meget om Theo Sanders niveau.
At nogle debattører her på Forum ser ham som vores pt. 3. bedste målmand er de i deres gode ret til. Jeg tror dog fuldt og fast på at vores trænerteam er langt mere kvalificeret til at bedømme den slags ;-) og meget tyder på DE ser Theo som vores 1. målmand og det valg støtter jeg 100% op om.
Jeg mener heller ikke Sander har spillet sig af endnu, syntes så omvendt heller ikke han har overbevist om at det er hans plads. Men man har vurderet at han er bedre end Hansen, og Myhra kan jeg ikke se "spiller" sig på ved at melde sig klar og have spillet en enkelt pokal kamp.
Så Sander er for nu førstevalget - men hvis ellers Myhra er på sit gamle niveau - mon så ikke han får den næste pokalkamp og så kigger man på det igen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Så gerne han viste det på banen. Det mangler vi at se."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Så gerne han viste det på banen. Det mangler vi at se.
Derfor tror jeg også han er på kanten. Han skal vise en stabil indsats i morgen, for ellers tror jeg Myhra er på kassen imod Fredericia
Comment
Comment