Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt SIF-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
-
Leif vurderer at han nok er 1. indskifter til midten
Det går stærkt i fodbold. Specielt når Zorniger får 3 midtbanespillere mindre at vælge imellem siden sidste kamp
Han er måske ikke AZs ønskespiller, men synes han skal bruges når vi er pænt tynde på bænken og han aldrig har brokket sig offentligt (så vidt jeg ved).
Comment
-
Er der nogen der har set træning der kan fortælle om det stadig er en 352/532 eller det er ved at ændre sig?
Har vi nogen der har haft landsholdsopgaver?Last edited by Plum; i går, 06:20."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Nåååå ja undskyld. Silkeborg spiller på plastik
- Likes 1
Comment
-
Med Ejdum og Grubbe ude er man da heldigvis tvunget til at stille i stærkeste, de 2 har været holdets svageste led indtil videre, med Grubbe som den mest katastrofale. Ejdum har kostet en del imod pga hans manglende returløb,at han ikke har været fysisk klar er ingen undskyldning i proffessionel fodbold, i det tilfælde er det jo skidt at bringe ham. Bliver spændende at se OB i stærkeste.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlægMed Ejdum og Grubbe ude er man da heldigvis tvunget til at stille i stærkeste, de 2 har været holdets svageste led indtil videre, med Grubbe som den mest katastrofale. Ejdum har kostet en del imod pga hans manglende returløb,at han ikke har været fysisk klar er ingen undskyldning i proffessionel fodbold, i det tilfælde er det jo skidt at bringe ham. Bliver spændende at se OB i stærkeste."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Myhra ved endnu ikke om han er første, anden eller tredje målmand. “Det må vi se på søndag”
https://fyens.dk/ob/ob-s-norske-maal...18d9e8ebe7c-17
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMyhra ved endnu ikke om han er første, anden eller tredje målmand. “Det må vi se på søndag”
https://fyens.dk/ob/ob-s-norske-maal...18d9e8ebe7c-17
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægPuhhhh. Med et nederlag på søndag ligger vi under stregen….
Med en sejr ligger vi nok nr 5….
Sindssyg tæt liga
Så lad os få en god præstation - og så tager vi de 3 point med som en bonus
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
aldrig sjovt at ligge under stregen - dog er det så tidligt, og som du skriver så utroligt tæt, at så meget vil jeg ikke ligge i det. MEN det vil være en bekymrende udvikling, med tre nederlag i de sidste fire kampe og kun 1 point, og med nogle virkeligt sløje udfald og en underlig kamp mod FCN hvor holdet og spillet bare så ud til at være langt fra hvad Zorniger vil.
Så lad os få en god præstation - og så tager vi de 3 point med som en bonus
SIF er lidt af det samme som fcn. De vil spille som de altid har gjort, men kvaliteten i deres hold er ikke på niveau med tidligere sæsoners. Derfor er det et hold vi skal ud at slå. Energien bør være der, vi har et anstændigt alternativ til de to forreste, så vi forhåbentlig kan holde dampen bedre i slutningen af kampen. Derudover har vi Falk tilbage på midtbanen, så vi må stå stærkere end i seneste kamp, selvom Ejdum mangler.
Det er i kampe som imod SIF og den næste imod Fredericia at vi skal få grundlagt en god armslængde fra nedrykningsstregen. Det er to klare bejlere til nedrykningspladserne, så kan vi ikke slå dem, bejler vi jo ligeså tydeligt.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Vi har forhåbentlig haft godt af kamppladsen. Jeg tror meget af det vi så i fcn-kampen simpelthen hang sammen med træthed. Alligevel var nederlaget også præget af uskarphed i begge ender, for vi havde flere chancer til mere, og Sander skulle have nuppet frisparket.
SIF er lidt af det samme som fcn. De vil spille som de altid har gjort, men kvaliteten i deres hold er ikke på niveau med tidligere sæsoners. Derfor er det et hold vi skal ud at slå. Energien bør være der, vi har et anstændigt alternativ til de to forreste, så vi forhåbentlig kan holde dampen bedre i slutningen af kampen. Derudover har vi Falk tilbage på midtbanen, så vi må stå stærkere end i seneste kamp, selvom Ejdum mangler.
Det er i kampe som imod SIF og den næste imod Fredericia at vi skal få grundlagt en god armslængde fra nedrykningsstregen. Det er to klare bejlere til nedrykningspladserne, så kan vi ikke slå dem, bejler vi jo ligeså tydeligt...og ja - jeg håber også de møder friske op til kampen, men der er jo også udtalt at den fysiske træning er blevet hårdere for på længere sigt at forbedre indsatsen der, og det antager jeg er et mere langsigtet mål for at opnå forbedringer på den front. Jeg kan godt tro at det langsigtede mål skygger lidt for indsatserne her og nu, bl.a. set i Vejle-kampen hvor absolut intet fungerede.
Jeg håber Falk tager 8er positionen og vores nye 6er skralder igennem og kan beskytte forsvaret lidt bedre end set før i turneringen så tror jeg at vores offensive kvaliteter er gode nok til at få 3 point men vi skal selvf. huske at behandle chancerne efter bedste fortjeneste som vi bestemt ikke gjorde mod FCN (og FCK). Jeg synes at Theos fejl mod FCN var så markant at det absolut bør være en overvejelse værd for trænerne om der skal skiftes igen, men det er heldigvis deres beslutning.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment