Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCN 31/8

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Dagens FS/SF går med

...................Theo
    ....Byrgü.....Aschov.....Yaya
    .............Ejdum......Falk
    Owuso...........................Adam
    .................Fiete
    .....Ganauss..........Grot

AZ siger at Ismahili får spilletid mod FCN
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Dagens FS/SF går med

...................Theo
      ....Byrgü.....Aschov.....Yaya
      .............Ejdum......Falk
      Owuso...........................Adam
      .................Fiete
      .....Ganauss..........Grot

AZ siger at Ismahili får spilletid mod FCN
      Så bliver det spændende at se om det er 1:1 med Ejdum eller Falk eller om der sker noget formationsskift, alternativt nogen der bliver rykket rundt hvis en af de tre forreste bliver trætte ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Så bliver det spændende at se om det er 1:1 med Ejdum eller Falk eller om der sker noget formationsskift, alternativt nogen der bliver rykket rundt hvis en af de tre forreste bliver trætte ..
        Jeg havde regnet med lidt mere “breaking news” i dit indlæg nr. 30.000

gad godt se Falk som 10’er i en diamant

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Jeg tror Ejdum udskiftes. Han har slidt med det i 2. Halveg i flere kampe, hvor han eksempelvis imod både Vejle og AGF simpelthen bliver overløbet af en modspiller, hvor man kan se han bare ikke har kræfterne til at komme tæt på sin modspiller, hvorefter de fik mål. Mit bud er derfor AZ har en idé om at han skal skiftes efter 60/70 min, hvis kampen forløber efter hans hoved.
          Så kan der opstå en Situation hvor FCN rammer os som vi så Vejle og AGF gøre, hvor et formationsskifte bliver nødvendigt, og så skifter han nok en af de unge stoppere i pausen, men jeg vil tro Zorniger går ind til kampen med en tro på 5-3-2 formationen kan give en sejr i dag, og at Ismahila kan bidrage med den fornødne kvalitet til at aflaste en af de hårdtprøvede midtbanespillere, hvor jeg synes Ejdum slider mest med det.

Angriberne må æde sig selv endnu engang og se frem til 14 dages kamppause og at TB forhåbentlig får fundet en substitut indenfor de næste 40 timer

Comment

Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg

Jeg havde regnet med lidt mere “breaking news” i dit indlæg nr. 30.000

gad godt se Falk som 10’er i en diamant
            Venter til nr. 50.000 var jeg ikke opmærksom på men jeg er jo ikke connected så breaker aldrig noget.

Jeg fandt Utaka (1 ud af ca. 1 mio. forslag) før han kom til OB og så “breakede” jeg Espen Ruud i forbindelse med jeg så rygtet i en debattråd på en norsk avishjemmeside men det er vist også hvad det kan blive til ..

Kunne meget vel ske hvis Arp bliver træt eller skubbet på toppen hvis det er Grot eller Ganaus der løber tør for kræfter. Men det er vist Falk der løber mest af alle (?) så vi må se. I hvert fald et scenarie for at Ismahila kan blive skiftet ind ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Nå hvor mange nye spillere mon bliver præsenteret i forbindelse med eftermiddagens kamp på stadion?
              Mit bud er nul. Vi er ikke på markedet mere tror jeg.

Comment

Nu har FCN her til morgen så også solgt Sertemir. De begynder nu også at have en lidt smal trup, men de hiver vel bare en ny ung op.

Jeg synes ikke FCN har set skræmmende ud, og er spændt på om vores to store mand på toppen, fysisk kan overmatcher deres lidt uerfarne midtstoppere.

De har ham den lynhurtige venstrekant, men kan vi få lukket ned for ham, tror jeg vi er kommet rigtig langt.

En sejr vil være fantastisk, mens et nederlag trods en fornuftig start på sæsonen, kan gøre vil pludselig er i bunden igen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Nå hvor mange nye spillere mon bliver præsenteret i forbindelse med eftermiddagens kamp på stadion?
                  Hvad bygger du det på - altså det sidste?

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Hvad bygger du det på - altså det sidste?
                    Selvfølgelig arbejdes der stadig på noget. Man lukker ikke vinduet 2 dage før tid i OBs situation. Kun et spørgsmål om det lykkedes. Det kan man selvfølgelig begynde at frygte lidt

Comment

Du bliver sgu nævnt af Zorniger her andlox

https://fyens.dk/ob/ob-s-fans-skal-h...a6427eaaf3d-13

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Selvfølgelig arbejdes der stadig på noget. Man lukker ikke vinduet 2 dage før tid i OBs situation. Kun et spørgsmål om det lykkedes. Det kan man selvfølgelig begynde at frygte lidt
                        Lige præcis - synes det virkede helt skørt at tro, at der ikke arbejdes på noget.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Lige præcis - synes det virkede helt skørt at tro, at der ikke arbejdes på noget.
                          Mon ikke vi får en update om få timer af TB?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            jeg tænker du har helt ret i det første - der bliver ikke præsenteret nogle spillere til kampen i dag.

Men selvfølgelig bliver der arbejdet på at bringe noget ind - om de så hiver noget ind inden vinduet lukker i, det er en anden sag.

Og så tænker jeg ikke helt vi skal udelukke markedet for kontraktfrie spillere - så der kunne sagtens lande en spiller eller to i landsholdspausen.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Mon ikke vi får en update om få timer af TB?
                              jo men dem kan vi sgutte bruge til ret meget...jeg syntes generelt Troels har gjort et fint arbejde med de spillere der er bragt ind. Men hans kommunikation er jeg sgu lidt træt af.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jo men dem kan vi sgutte bruge til ret meget...jeg syntes generelt Troels har gjort et fint arbejde med de spillere der er bragt ind. Men hans kommunikation er jeg sgu lidt træt af.
                                Den har jeg nu ingen problemer med. Tænker da bestemt vi er lidt klogere om der stadig arbejdes på noget eller om alt er faldet til gulvet. Der skal selvfølgelig også lidt ud. Men hvis man ikke får noget ind bliver det næppe det store ud

Comment

Working...
                                X