Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCN 31/8

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Optakt OB-FCN 31/8

OB møder FC Nordsjælland på søndag. FCN sælger Sindre Walle Egeli og svækkes dermed yderligere.

Der er dog stadig flere spørgsmål omkring OB:
    – Står Myhra igen mellem stængerne?
    – Hvordan stilles forsvaret op?
    – Bliver det 4-4-2 med diamant eller 3-5-2?​
    siden 1887

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    OB møder FC Nordsjælland på søndag. FCN sælger Sindre Walle Egeli og svækkes dermed yderligere.

Der er dog stadig flere spørgsmål omkring OB:
    – Står Myhra igen mellem stængerne?
    – Hvordan stilles forsvaret op?
    – Bliver det 4-4-2 med diamant eller 3-5-2?​
    Jeg vil blive meget overrasket over, hvis Myrah starter inde allerede nu. Mon ikke det måske bliver testet 4-4-2 med diamant, om ikke andet så i løbet af kampen. Bliver spændede at se også vores nyindkøb.

Comment

Jeg kan heller ikke forestille mig, at Myhra starter inde allerede. Hvis jeg skulle sætte penge på det ville jeg tro han ikke engang er i truppen. Nu har han meldt sig klar igen og man havde en risikofri kamp, hvor man kunne prøve ham af i. Men kunne godt være målmandskampen kan åbne op over landskampspausen.

Ville som udgangspunkt ikke tro, at vi skifter til 4-4-2 allerede til denne kamp. Det ville være meget hurtigt at smide Ouedraogo ind. Men jeg mener at have læst, at Grot blev skadet til træning forleden. Kan det passe og er det alvorligt? Det kan selvfølgelig ændre det. Vil dog stadig tro, at man så starter med Hansborg eller Willam Martin istedet.

Forsvaret er spændende. Jeg tænker Gomez er klar igen? Gætter på Bürgy, JBA og Gomez i midterforsvaret.

Bud:

Sander
      Owusu - Bürgy - JBA - Gomez - Sørensen
      Falk - Ejdum
      Arp
      Hansborg - Ganaus​​
      Last edited by Agbre; i dag, 08:35.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        Jeg kan heller ikke forestille mig, at Myhra starter inde allerede. Hvis jeg skulle sætte penge på det ville jeg tro han ikke engang er i truppen. Nu har han meldt sig klar igen og man havde en risikofri kamp, hvor man kunne prøve ham af i. Men kunne godt være målmandskampen kan åbne op over landskampspausen.

Ville som udgangspunkt ikke tro, at vi skifter til 4-4-2 allerede til denne kamp. Det ville være meget hurtigt at smide Ouedraogo ind. Men jeg mener at have læst, at Grot blev skadet til træning forleden. Kan det passe og er det alvorligt? Det kan selvfølgelig ændre det. Vil dog stadig tro, at man så starter med Hansborg eller Willam Martin istedet.

Forsvaret er spændende. Jeg tænker Gomez er klar igen? Gætter på Bürgy, JBA og Gomez i midterforsvaret.

Bud:

Sander
        Falk - Ejdum
        Arp
        Hansborg - Ganaus​​
        Hvis Gomez starter inde, så er det ikke baseret på merit. Vi spillede vores bedste kamp - så sandeligt også defensivt - mod FCK, og jeg vil undre mig enormt, hvis ikke samme forsvarstrio starter inde.

Hansborg tror jeg til gengæld ikke på som starter. Der tror jeg snarere man ville skubbe Arp op i tilfælde af skade til Grot.

Comment

Bud:

Sander
          Falk - Ejdum
          Arp
          Hansborg - Ganaus​​
          Gomez har ikke trænet i denne uge ifølge sfå og grot var fuldt med i træningen igår

Comment

Det bliver endnu engang spændende om vi kan følge op på kampen i parken og lave endnu en god præstation, eller om vi klapper sammen på hjemmebane, håber vi får en god præstation at se og 3 point.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Hvis Gomez starter inde, så er det ikke baseret på merit. Vi spillede vores bedste kamp - så sandeligt også defensivt - mod FCK, og jeg vil undre mig enormt, hvis ikke samme forsvarstrio starter inde.

Hansborg tror jeg til gengæld ikke på som starter. Der tror jeg snarere man ville skubbe Arp op i tilfælde af skade til Grot.
              FCK-kampen var også bare markant anderledes end kampen imod FCN. Vi kom hurtigt foran som gjorde, at vi i store perioder kunne stå lavt med bagkæden. Det gjorde det en del nemmere at være stopper, men de gjorde det naturligvis også godt. Tror bare ikke nødvendigvis, at Yaya er starter nu. Men hvis Gomez skal spille, skal han naturligvis også have trænet nogle gange i denne uge.

Hansborg var et gæt hvis Grot var skadet. Var 50/50 om man ville gøre det eller skubbe Arp i angrebet og have William Martin eller Sandberg på midten. Men hvis Grot er klar, er der nok ikke meget tvivl om det.

Comment

FCK-kampen var også bare markant anderledes end kampen imod FCN. Vi kom hurtigt foran som gjorde, at vi i store perioder kunne stå lavt med bagkæden. Det gjorde det en del nemmere at være stopper, men de gjorde det naturligvis også godt. Tror bare ikke nødvendigvis, at Yaya er starter nu. Men hvis Gomez skal spille, skal han naturligvis også have trænet nogle gange i denne uge.

Hansborg var et gæt hvis Grot var skadet. Var 50/50 om man ville gøre det eller skubbe Arp i angrebet og have William Martin eller Sandberg på midten. Men hvis Grot er klar, er der nok ikke meget tvivl om det.
                Jeg forstår dine overvejelser. Jeg tror, det er en tanke værd, om vi generelt skulle være lidt mere pragmatiske og stå lavere i forsvaret.

Og så synes jeg ikke, at Gomez er god nok. Fraset topfart ser jeg Yaya som slet og ret bedre.
                Last edited by Jungledyret; i dag, 11:31.

Comment

Der blev i SFÅ også spekuleret om Falk skulle skubbes op på 10’eren og Arp en tak frem hvis man fastholdt 532 og fik Ismahila ind ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Nogen der ved, om der er udsolgt på Barfoed Tribunen, C-tribunen? Jeg forsøger at indløse en "Tag en stribet ven med" til kampen mod FCN, men kan ikke logge ind på C-tribunen (Nedre C).

Comment

Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
                      Nogen der ved, om der er udsolgt på Barfoed Tribunen, C-tribunen? Jeg forsøger at indløse en "Tag en stribet ven med" til kampen mod FCN, men kan ikke logge ind på C-tribunen (Nedre C).
                      Ja de skriver udsolgt på deres sociale medier. Enkelte tilbage på øvre

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ja de skriver udsolgt på deres sociale medier. Enkelte tilbage på øvre
                        Mange tak :) har du nogen ide om, hvordan man ændrer sit abonnement, så det fremover er eksempelvis i C1? Det skulle jeg alligevel, da det snart er umuligt at komme ind på Nedre C

Comment

Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

Mange tak :) har du nogen ide om, hvordan man ændrer sit abonnement, så det fremover er eksempelvis i C1? Det skulle jeg alligevel, da det snart er umuligt at komme ind på Nedre C
                          Umiddelbart ikke. Men jeg ville skrive til dem på billetter@ob.dk og høre om de ikke kan hjælpe

Comment

Working...
                          X