Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Kirkeskov til OB.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ob.dk

    http://www.ob.dk/artikel/mikkel-kirk...-aalesund.aspx

    Comment


      Tak og god vind til Mikkel
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
        Tak og god vind til Mikkel
        Lidt anderledes udtalelse end en vis anden ;-)

        " Mikkel Kirkeskov siger selv om skiftet:- Jeg har følt at der skulle ske noget nyt, for jeg ikke fået helt så meget spilletid, som jeg havde håbet på. Det er ligeså meget min egen skyld, som det er OB’s, så det er vigtigt for mig også at sige, at jeg har været rigtig glad for at være i klubben. Jeg har mødt en masse rigtig flinke mennesker, og jeg har nydt at være i klubben og opleve den gode opbakning på stadion, og alt det vil jeg gerne takke for.



        God vind til Mikkel.
        Last edited by Magge; 08-01-2016, 16:33.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Lidt anderledes udtalelse end en vis anden ;-)

          " Mikkel Kirkeskov siger selv om skiftet:- Jeg har følt at der skulle ske noget nyt, for jeg ikke fået helt så meget spilletid, som jeg havde håbet på. Det er ligeså meget min egen skyld, som det er OB’s, så det er vigtigt for mig også at sige, at jeg har været rigtig glad for at være i klubben. Jeg har mødt en masse rigtig flinke mennesker, og jeg har nydt at være i klubben og opleve den gode opbakning på stadion, og alt det vil jeg gerne takke for.
          Ja, det er god stil af Kirke.

          Comment


            Klædeligt farvel ja. En professionel person der holder sit utilfredshed inden døre, så hverken klubben eller ham selv smudses til. Dem er der heldigvis også masser af.

            Comment


              Rigtig pæne afskedsord fra Kirkeskov. God vind fremad.

              Comment


                Glimrende med det skifte - held og lykke til Kirkeskov fremover

                Comment


                  Held og lykke, Kirke...må det gå dig vel i det Norske
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    held og lykke til ham

                    Comment


                      Sympatisk fyr. Held og lykke

                      Comment


                        Er der nogen der har læst noget om en ca. pris?

                        Eller måske endnu bedre, nogen der ved lidt mere end os andre? 😉

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
                          Er der nogen der har læst noget om en ca. pris?

                          Eller måske endnu bedre, nogen der ved lidt mere end os andre? 😉
                          450.000-500.000 har vi angiveligt fået for ham, og selvfølgelig sparet lidt lønkroner. :)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Ja (og jeg skal nok undgå at nævne navne på de personer, der så floppet kommet) det var dog en skandale af JH, men nu er han da i det mindste gået i gang med, at rydde op efter sig selv, og så må vi håbe, at manden pludseligt bliver dygtig, måske hjulpet af Kent og den nye scout (som man jo måtte ansætte, da de forudsigelige konsekvenser af at fyre vores gamle scouts slog igennem....suk).

                            Ak ja, men ikke mere JH bashing herfra :-) han kan jo trods alt hurtigt blive en populær mand igen, sådan er denne verden jo.
                            Men dyrt og spild af tid at rydde op. Han har vist at han ikke magter opgaven i en stor klub. JH skal væk hvis vi skal med i top 6 næste år.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              450.000-500.000 har vi angiveligt fået for ham, og selvfølgelig sparet lidt lønkroner. :)
                              Eller tabt 1,25 mill på et år. Sådan kan man vel også se på det
                              Men ikke mig nej nej. Det er halvfyldte glas og positive hatte resten af vinduet....

                              Comment


                                God vind fremover til Kirke...

                                Jeg var med på idéen den første tid, men det stod snart klart at det ikke var det rigtige match, og han har ikke været i nærheden af at skille sig ud i en ellers svag besætning på backen...

                                Ærgerligt med det kapitel, og at vi taber penge på det, men dog godt det ikke var et af dem hvor vi hang på spilleren kontrakten ud, eller måtte ophæve og se dem finde en ny klub dagen efter...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X