Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vi får 6,29 millioner i TV-penge.

Sønderjyske 8,6 og Viborg 9,6, som viser at det at spille med i medaljeslutspillet (Top6) bør være målet for næste sæson, da eksponeringen er meget større og mere interessant for nye sponsorer/eksisterende (hvor vi desværre halter en del).

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      https://sport.tv2.dk/fodbold/2026-05...Rx2vNnOOXwTZ2w

Sær historie med TT. Han var aldrig my kind of guy (det er der tærsket nok langhalm på), men det kan altså undre, at han overhovedet ikke blev vurderet god nok til den mindste spilletid. Enhver henvisning til spillestil er i øvrigt ugyldig, da vi ingen spillestil har, hvor han ikke ville kunne være med…

Endnu engang er jeg lidet imponeret af det tyske team.

EDIT: men fedt igen og igen at høre om det gode omklædningsrum!
      Ja, det er herligt at høre, at stemningen i omklædningsrummet er god

Men behandlingen af TT minder mig desværre om tiden med "de udstødtes ø"... der bliver talt meget om (over-)vinderkultur og bløde værdier i Ådalen. Gælder det kun truppen, men ikke trænerstaben/ledelsen

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ja, det er herligt at høre, at stemningen i omklædningsrummet er god

Men behandlingen af TT minder mig desværre om tiden med "de udstødtes ø"... der bliver talt meget om (over-)vinderkultur og bløde værdier i Ådalen. Gælder det kun truppen, men ikke trænerstaben/ledelsen
        Det er bare helt fint med et godt omklædningsrum. Meget vigtigt, og så er spørgsmålet så hvad der sker nu med den store udskiftning i truppen.
        Tænker det er et par vigtige folk der har forladt os rent kulturelt.
        Håber der kommer nogle gutter ind der kan være med til at videreføre den gode stemning.

Den med overvinderkultur kan de stikke hen hvor solen ikke skinner.
        Den har vi ikke set noget til i foråret.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det er bare helt fint med et godt omklædningsrum. Meget vigtigt, og så er spørgsmålet så hvad der sker nu med den store udskiftning i truppen.
          Tænker det er et par vigtige folk der har forladt os rent kulturelt.
          Håber der kommer nogle gutter ind der kan være med til at videreføre den gode stemning.

Den med overvinderkultur kan de stikke hen hvor solen ikke skinner.
          Den har vi ikke set noget til i foråret.
          Jeg synes da godt der kan tales om overvinderkultur i flere situationer i foråret, bl.a. i sejren over FCK, og vel også i seneste kamp i Randers med en mand i undertal i 75% af tiden.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Jeg synes da godt der kan tales om overvinderkultur i flere situationer i foråret, bl.a. i sejren over FCK, og vel også i seneste kamp i Randers med en mand i undertal i 75% af tiden.
            Joo, hvis man leder længe nok. Der er så bare langt flere tilfælde af det modsatte synes jeg.
            Seneste eksempel er fra i søndags. Det var simpelthen under al kritik at stille op med sådan en attitude.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Joo, hvis man leder længe nok. Der er så bare langt flere tilfælde af det modsatte synes jeg.
              Seneste eksempel er fra i søndags. Det var simpelthen under al kritik at stille op med sådan en attitude.
              Enig i at sidste kamp gik klart i minus på den konto .. skammeligt var det, men at påstå at vi ikke har set set det i foråret er jo bare forkert. Det er imø også overvinderkultur at konvertere et nedelag i en kamp, så vinde næste opgør trods ikke specielt godt spil. Sådan kan der sikkert findes flere eksempler på begge dele - sløj indsats/fin indsats osv osv.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Enig, i hvert fald dels noget af vejen. Synes der er mange eksempler, som at vi f.eks stort set er kommet godt igen efter hver eneste dukkert vi har fået i sæsonen.

Overvinderkulturen består jo i, at OB ikke skal knække og læsset vælte når tingene går galt, men at vi skal kunne rejse os igen. Det er lykkedes et godt stykke, men det er jo også noget der skal bygges på og tager tid.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Working...
                X