Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

enig i det er mest realistisk med nedrykningsspillet.

Men ret beset - er jeg ikke så interesseret i 7. pladsen, og skulle FCK ende i bunden sammen med os er der jo nok en grund til det. Og så gjorde det jo ikke noget at få et af de traditionelle store hold med i bunden for at skabe lidt mere fokus på den gruppe. Vejle, Fredericia, Silkeborg, Randers, OB og Viborg...beklager men det bliver sgu ikke meget mere leverpostej.
    Tror også vi kommer i leverpostejsslutspillet og hvis vi får hevet FCK med derned får vi endnu en kamp i Parken, hvor vi kan gå efter at bryde den forbandelse vi har derinde mht. sejre. Alle andre hold slår jo FCK i Parken i øjeblikket.

Det fede ved at snige sig med i top 6 er at 3-4 pladsen ikke er urealistisk og så vil det bare være rart at kunne fejre Ohms-dag så tidligt på sæsonen.

Men i første omgang bliver det spændende at se, hvad vi kommer med imod fcm.

Comment

Det har nok været fremme før, men kan ikke fremsøge det.

Hvad har I af streaming tjenester til Superliga? Boxer, Norlys, Viaplays store pakke, mm?
      Jeg er eksilfynbo langt fra O'town.

Umiddelbart er der Norlys med vælg 4 billigt, men jeg er i tvivl om jeg kommer til at misse nogle kanaler/kampe, da program ikke er planlagt endnu..

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        det har nok været fremme før, men kan ikke fremsøge det.

Hvad har i af streaming tjenester til superliga? Boxer, norlys, viaplays store pakke, mm?
        Jeg er eksilfynbo langt fra o'town.

Umiddelbart er der norlys med vælg 4 billigt, men jeg er i tvivl om jeg kommer til at misse nogle kanaler/kampe, da program ikke er planlagt endnu..
        tv2

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Tror også vi kommer i leverpostejsslutspillet og hvis vi får hevet FCK med derned får vi endnu en kamp i Parken, hvor vi kan gå efter at bryde den forbandelse vi har derinde mht. sejre. Alle andre hold slår jo FCK i Parken i øjeblikket.

Det fede ved at snige sig med i top 6 er at 3-4 pladsen ikke er urealistisk og så vil det bare være rart at kunne fejre Ohms-dag så tidligt på sæsonen.

Men i første omgang bliver det spændende at se, hvad vi kommer med imod fcm.
          Der skal mindst 33 point til at komme i top 6. Så det kan du godt glemme. Det løb er kørt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Der skal mindst 33 point til at komme i top 6. Så det kan du godt glemme. Det løb er kørt.
            Helt enig Viborg har været fremsynede og skiftet de spillere ud, som ikke længere var gode nok. Dem har vi så hentet et par stykker af. Blandt andet derfor er Viborg foran os pt.
            Vi skal bygge på, og helst være ovre den tid hvor vi henter et hobetal af ligegyldige middelmådige spillere ala Gomes , Sørensen , Bonde og Bürgy.
            Det ligner det heldigvis også vi er, syntes med Zorningers ankomst, at kvaliteten er hævet på indkøbene. Nu skal Bech bare vise at han også kan styrke defensiven, som i den grad trænger til et løft.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

Comment

Hvis Viborg og Nordsjælland hver vinder én kamp til, og SønderjyskE vinder i morgen over Silkeborg, så kan vi hoppe, danse og springe ligeså tosset vi vil, så kommer vi kun i top 6, hvis vi vinder begge kampe mod FCK og SønderjyskE med +6 mål.

På den måde er vi i højere grad blevet passeret, da de færreste af os alligevel havde turde håbe på
              mere end 6 point.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                Hvis Viborg og Nordsjælland hver vinder én kamp til, og SønderjyskE vinder i morgen over Silkeborg, så kan vi hoppe, danse og springe ligeså tosset vi vil, så kommer vi kun i top 6, hvis vi vinder begge kampe mod FCK og SønderjyskE med +6 mål.

På den måde er vi i højere grad blevet passeret, da de færreste af os alligevel havde turde håbe på
                mere end 6 point.
                inden foråret startede kunne vi selv have afgjort det - krævede 4 sejre. Det er der jo aldrig nogle der har talt for - så vi har hele tiden skulle forlade os på andre holds resultater. En Viborg sejr over BIF var bestemt ikke med i ligningen.

Men selv hvis top 6 glipper med to sejre - så vil de da være rare at tage, vil betyde 32 p. inden nedrykningsspillet begynder - og så er vi tæt på at være i mål.

Plus vi vil være med til at trække FCK ned i bund-striden, det i sig selv vil være lidt sjovt

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det har du garanteret ret i. Nu skrev jeg min besked inden dagens resultater og du svarer efter og med både vores nederlag og Viborgs sejr, så ser det da pt. ikke specielt godt ud for os, så ja top 6 gider jeg ikke bruge mere krudt på. Nu bliver det spændende hvad vi kommer med imod FCK.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Helt enig Viborg har været fremsynede og skiftet de spillere ud, som ikke længere var gode nok. Dem har vi så hentet et par stykker af. Blandt andet derfor er Viborg foran os pt.
                    Vi skal bygge på, og helst være ovre den tid hvor vi henter et hobetal af ligegyldige middelmådige spillere ala Gomes , Sørensen , Bonde og Bürgy.
                    Det ligner det heldigvis også vi er, syntes med Zorningers ankomst, at kvaliteten er hævet på indkøbene. Nu skal Bech bare vise at han også kan styrke defensiven, som i den grad trænger til et løft.
                    Viborg er et meget ustabilt hold, som den ene måned har lagt under stregen, den næste i top-6, eller omvendt.
                    De er en klub der ikke kan holde på profilerne, og bla. henter Charly Nouck, og 2 andre angribere fra 1. Division, som tilsammen ikke scorer mere end Genaus gør ene mand. De er dog godt kørende for tiden, spændende hvordan de får sluttet af.
                    Enig, det går heldigvis den rigtige vej, derfor vil jeg også sætte mine penge på OB fremfor Viborg, i længden, men ja, vi skal også tage næste skridt, som udover nævnte også er, at vi skal holde på så mange profiler som muligt.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Hvor er det bare vildt godt arbejde det de præsterer i Sønderjyske.
                      Sindssyg dygtig træner de har. De sidste 3 år har bare været op op op.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Viborg er et meget ustabilt hold, som den ene måned har lagt under stregen, den næste i top-6, eller omvendt.
                        De er en klub der ikke kan holde på profilerne, og bla. henter Charly Nouck, og 2 andre angribere fra 1. Division, som tilsammen ikke scorer mere end Genaus gør ene mand. De er dog godt kørende for tiden, spændende hvordan de får sluttet af.
                        Enig, det går heldigvis den rigtige vej, derfor vil jeg også sætte mine penge på OB fremfor Viborg, i længden, men ja, vi skal også tage næste skridt, som udover nævnte også er, at vi skal holde på så mange profiler som muligt.

De er alligevel så stabile at de er endt over os de sidste 4 sæsoner, og også er bedre i år.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

De er alligevel så stabile at de er endt over os de sidste 4 sæsoner, og også er bedre i år.
                          Det er svært at se det skulle være målestok for stabilitet.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Working...
                          X