Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-VFF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg
    Tipsbladet har OB som favorit og gætter på 3-1. Uenig i begge udsagn og i særdeleshed det første. Mener ikke OB, på nuværende tidspunkt, kan være en favorit mod et etableret superliga mandskab. Jeg selv gætter 2-2 men håber på sejr. Glæder mig til at kommer derud.
    Jeg kan sagtens se argumenterne.

1. Hjemmebanefordel
    2. OBs klare spillestil under Zorniger
    3. Jeg synes OB har en bedre Start11 end Viborg.
    4.. Viborgs usikkerheder omkring de mige har fået nu træner

Det bliver en god kamp!

Glæder mig som et lille barn til at være tilbage på stadion!

Comment

Jeg er blevet opereret og kan ikke tage til stadion. Jeg synes desværre ikke jeg har råd til Viaplay kun for at se OB, men også denne kamp er købt af Viaplay. Desværre har firmaet tilsyneladende fundet en måde at spolere for at kunne se kampene på sportyhunter. Prøvede mod FCM. Håber der er en med et tip før kl 14 i morgen.
      Jeg er gammel nok til at huske alle de gode gamle kamoe Falk har spillet for os. Er sikker på der er masser i ham endnu. Ikke kun derifor vil jeg skyde på vi ender 5-8.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Der kommer oftest under 10.000 til den første hjemmekamp i juli. Mener dog vi ramte 12.000+ for nogle år siden mod FCK
        Jeg fattede aldrig at så mange så vore mange dårlige hjemmekampe. Jeg tror på nye tider med bedre spil og flere sejre, så kommer fodboldelskende ob-fab også. Jeg er ligeglad med underholdning før og efter kampen og billig øl. Eller næsteb ligeglad

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Jeg kan sagtens se argumenterne.

1. Hjemmebanefordel
          2. OBs klare spillestil under Zorniger
          3. Jeg synes OB har en bedre Start11 end Viborg.
          4.. Viborgs usikkerheder omkring de mige har fået nu træner

Det bliver en god kamp!

Glæder mig som et lille barn til at være tilbage på stadion!
          1.ikke en betydelig fordel i lang tid.
          2.Nemt at dæmme op for med lid erfaring og dygtighed, samt at slå igen på. (overstå første pres og være i overtal frem i banen)
          3.Hmm ved ikke hvad jeg skal måle det på? Måske hvor holdene spillede henne sidste år
          4. Er der ikke kommet ro på nu hvor det er afklaret hvem træneren er?

Krydser alt for en sejr.
          God kamp i morgen.

Comment

FS/SF går som forventet med samme opstilling som mod FCM

.....................MH
            .......Byrgü....BP......Gomez
            Owuso....Falk....Ejdum.....Adam
            .................Fiete
            .......Ganauss....Jay-Roy

De bringer også en fin snak med MH som udtrykker (ikke overraskende) stor glæde over "revolutionen" i OB som han har forsøgt fremme flere gange ved at efterlyse mere vildskab, og mindre kønsløst fodbold. Han forklarer sin egen rolle som keeper og de forandringer for ham som at stå længere fremme på banen for kunne spare andre spillere for nogen returløb og dermed også et større areal for ham at dække. Han forklarer også 2-2-scoringen i Herning som en misforståelse hvor halvdelen af holdet fór frem for at jagte en 3-1 scoring og den øvrige halvdel tænkte at stå lidt tilbage og køre en føring hjem til pausen.
            Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              FS/SF går som forventet med samme opstilling som mod FCM

.....................MH
              .......Byrgü....BP......Gomez
              Owuso....Falk....Ejdum.....Adam
              .................Fiete
              .......Ganauss....Jay-Roy

De bringer også en fin snak med MH som udtrykker (ikke overraskende) stor glæde over "revolutionen" i OB som han har forsøgt fremme flere gange ved at efterlyse mere vildskab, og mindre kønsløst fodbold. Han forklarer sin egen rolle som keeper og de forandringer for ham som at stå længere fremme på banen for kunne spare andre spillere for nogen returløb og dermed også et større areal for ham at dække. Han forklarer også 2-2-scoringen i Herning som en misforståelse hvor halvdelen af holdet fór frem for at jagte en 3-1 scoring og den øvrige halvdel tænkte at stå lidt tilbage og køre en føring hjem til pausen.
              Det er en fed artikel. MH bekræfter, hvad vi alle har kunne se. Jeg glædes over det OB, vi ser nu.

Og så krydser jeg fingre for, at vi i dén udvikling, vi ser nu - og som jeg synes er rigtig - ikke helt mister blikket for de unge!

Comment

Working...
              X