Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCM - OB 20/07/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Yesyes, OB is back!!

Comment

Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
      Flot kamp.. vi viser klart niveau til superliga.. og vi har point på kontoen..!!
      Kan OB det samme mod andre modstandere så skal der nok komme sejre på kontoen ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Vi ligner et hold der tror tror tror på sagen.
        Der er ingen udebane hvor jeg vil afskrive at vi kan få 3 point
        Men det bliver spændende at se om vi evner at åbne hold der stiller sig ned og afventer.

Comment

Fint resultat og glad for at den udebanekamp er streget af nu

Comment

Flot kamp af drengene, og imponerende opbakning fra de medrejsende fans.

Comment

Zorniger tilfreds med indsatsen og den direkte spillestil. Han tager ansvar for 2-2 målet. Roser Arp, men mener at han kan blive endnu bedre, fordi han var uafklaret i nogle situationer. Ønsker stadig forstærkninger; en angriber, en midtbane og en venstrebenet forsvarer. Men han virkede tilfreds med resultatet, især vores tynde bænk taget i betragtning

Comment

Må bare sige at når man som tv station er helt oppe at køre over en oprykker som udebanehold mod sølvinder og derfor prioriterer os i nedtaktsfokus over FCM er der et giga-blåstempel.

Det er sgu fedt :D

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                  Zorniger tilfreds med indsatsen og den direkte spillestil. Han tager ansvar for 2-2 målet. Roser Arp, men mener at han kan blive endnu bedre, fordi han var uafklaret i nogle situationer. Ønsker stadig forstærkninger; en angriber, en midtbane og en venstrebenet forsvarer. Men han virkede tilfreds med resultatet, især vores tynde bænk taget i betragtning
                  han er bare skøn at høre på - især når han har et godt resultat :)

jokede også med udover en angriber, en midtbane og en venstrefodet (forsvarsspiller) så skulle der også to PL forsvarsspillere ind

At han er "efter" Arp betyder bare at han har høje forventninger til ham. Roser ham - men vil have mere...jeg kan godt li det

Comment

Indstillingen i dag, det var nok det vigtigste for mig inden kampen... og jeg blev ikke skuffet!

Falk tilbage med fuldstændig samme energi og tænding som for 9 år siden.

Arp.... ja, stor kamp. Jeg vil ikke sælge skindet, men han har godt nok lagt i ovnen...... !

Vores nye angribere scorer og laver assist.

OBs fans!!!

Og generelt en fed fodboldkamp.

Det er fanme fedt!!!!!
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Fandme et fedt udtryk, der blev lagt blod, sved og tårer i det. Mere end godkendt.

Heldige til sidst, men overordnet er det fedt, at man kan tillade sig at være lidt skuffet, når vi fører 2-0 og 3-2.

Nu skal der følges op.

MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Kan OB det samme mod andre modstandere så skal der nok komme sejre på kontoen ..
                        helt enig - tænker der bliver lagt på i spillet og så skal den indstilling og intensitet holdes (og truppen styrkes) så vinder vi også de kampe vi SKAL vinde.

1 point ude mod FCM er lækkert at starte med - men det er en bonus. Næste gang hedder det Viborg hjemme - skal give 3 point!

Comment

Mod alle odds. 15 min tillægstid i alt, Buksas retur bolds scoring der ikke bliver kigget igennem og opspillet til FCMs reducering (lange stikning på venstrekanten, inden yderside afleveringen).

Foran to gange, helt fortjent og især de første 20 min af 2. Halvleg, der så vi skarpe ud, da den værste nervøsitet var rystet af, for den var meget tydeligt udpræget.

Mandfolkepræstation og det lover godt for resten af sæsonen !

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

helt enig - tænker der bliver lagt på i spillet og så skal den indstilling og intensitet holdes (og truppen styrkes) så vinder vi også de kampe vi SKAL vinde.

1 point ude mod FCM er lækkert at starte med - men det er en bonus. Næste gang hedder det Viborg hjemme - skal give 3 point!
                            Vi har også lidt et Superliga hjemmebane spøgelse der rumsterer i mit baghovede. Den første sejr vil løsne meget for mig

Comment

Kan til dels godt forstå Zornigers "kritik" af Arp. Især det med at han skal vise sig lidt mere, det synes jeg især var et problem i kampens første 15-20 minutter. For når han er på bolden, er han super effektiv, og har et utrolig godt overblik

Comment

Der var en fed kamp. Vi måtte forsvare det hjemme til sidst men anden halvleg var virkelig stærkt. Vi pressede FCM ned i store dele. Et stærkt indsats som gav poibt på heden!
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X