Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - AaB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    alt kan vel lade sig gøre, også en 4-kamps kontrakt tænker jeg. Indtil vinduet lukker
    Få Ruud med på den vogn tak

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      alt kan vel lade sig gøre, også en 4-kamps kontrakt tænker jeg. Indtil vinduet lukker
      Du kan kun spille for to klubber inden for en 12-måneders periode (så vidt jeg husker. Der er i hvert fald en eller anden begrænsning), så den går ikke, hvis han vil videre. Ruud, derimod, ville kunne gøre det. Tvivler dog på han vil...
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #33
        Nøj hvor spiller Aab aggresivt. AK fylder jo mere end Spel og Bodul tilsammen med hans sprint, løb og farlighed...

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Nøj hvor spiller Aab aggresivt. AK fylder jo mere end Spel og Bodul tilsammen med hans sprint, løb og farlighed...
          Yep. De spiller rigtigt godt. Vi får sma'er på lørdag!

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
            Yep. De spiller rigtigt godt. Vi får sma'er på lørdag!
            Uden tvivl

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Nøj hvor spiller Aab aggresivt. AK fylder jo mere end Spel og Bodul tilsammen med hans sprint, løb og farlighed...
              Glem ikke at lørdag vil eidur og Patrick fylde endnu mere
              JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                Glem ikke at lørdag vil eidur og Patrick fylde endnu mere

                Kommer desværre ikke til at ske

                Comment


                  #38
                  Jeg håber bare Würtz heller ikke starter imod os. Skal vi se bare små muligheder for at hente lidt imod AaB, så er det at de kaster alt frem når de angriber og efterlader massere rum til omstillinger. Augustinussen er i mine øjne deres svage punkt i de situationer, fordi han simpelthen er for langsom til at finde de rigtige positioner. Det bør Emil og Falk kunne få lidt ud af. Men de spiller godt nok hurtigt fremad banen og har hele tiden mindst 3 mand i feltet når de gør klar til indlæg. Det bliver uhyggeligt. Håber de er ramt af lidt europafeber, og at de skruer lidt ned når det handler om en udebanekamp imod Superligaens bundprop

                  Comment


                    #39
                    Jeg er ligeglad med hvordan bolchehovederne stiller op, og groft sagt også os. Har ET ønske:

                    Jeg vil se spillerne, samtlige 11 OB mand, dø med støvlerne på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                    Nu blev vi slæbt gennem en kæmpe skuffelse i første kamp, og anden kamp der gad spillerne heller ikke hverken kæmpe eller spille..... hvis de vil have at vi fortsat skal komme på stadion, så vil vi også have at de GIDER kæmpe, at de TØR tackle, at de VISER mandsmod, så kommer vi nemlig også, også selvom man taber.

                    Men den lalle-attitude der vises fra de fleste spillere her i de 2 første kampe, den skal de gemme væk nu..... KÆMP FOR HELVEDE OB !!!!

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Jepper Se indlæg
                      Jeg er ligeglad med hvordan bolchehovederne stiller op, og groft sagt også os. Har ET ønske:

                      Jeg vil se spillerne, samtlige 11 OB mand, dø med støvlerne på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                      Nu blev vi slæbt gennem en kæmpe skuffelse i første kamp, og anden kamp der gad spillerne heller ikke hverken kæmpe eller spille..... hvis de vil have at vi fortsat skal komme på stadion, så vil vi også have at de GIDER kæmpe, at de TØR tackle, at de VISER mandsmod, så kommer vi nemlig også, også selvom man taber.

                      Men den lalle-attitude der vises fra de fleste spillere her i de 2 første kampe, den skal de gemme væk nu..... KÆMP FOR HELVEDE OB !!!!
                      sidste kamp havde vi, da der var spillet 80 min. Og jeg opgav og slukkede for tv lavet 5??!!!!!.......FUCKIN 5!!!!!!!!!........frispark så regn ikke med det store...
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        sidste kamp havde vi, da der var spillet 80 min. Og jeg opgav og slukkede for tv lavet 5??!!!!!.......FUCKIN 5!!!!!!!!!........frispark så regn ikke med det store...
                        tsk tsk...det lyder som kollektiv arbejdsværgring, jeg forventer en markant anden indstilling på lørdag
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #42
                          Ligger inde med en billet til kampen, som jeg desværre ikke får brugt. Det er til Nordea. Det er først til mølle!

                          Comment


                            #43
                            Til dem der har lyst. Så kommer Anders møllet forbi de stribedes klubhus kl 14.45 på lørdag inden kampen for at sige farvel til os fans :-)

                            Comment


                              #44
                              http://www.bold.dk/nyt/kirkeskov-ska...knalde-til-aab

                              Comment


                                #45
                                http://www.ob.dk/artikel/svaert-men-...t-mod-aab.aspx

                                Comment

                                Working...
                                X