Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: FCM-OB 20/7

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg har to siddepladser ved siden af udeafsnittet til overs. Sælges for 130 kr for dem begge.
    ​​

Comment

4 dage til OB bliver savet over på Heden. Håber Martin Hansen bliver klar ellers kan det blive endnu værre.
      Behøver ikke være i første kamp vi henter 1.point af de nødvendige 35.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        4 dage til OB bliver savet over på Heden. Håber Martin Hansen bliver klar ellers kan det blive endnu værre.
        Jeg tager der op i den tro at vi tager et uretfærdigt point eller 3 med hjem. Glæder mig helt åndsvagt

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Det vigtigste for mig i den kamp er vores udtryk og vores defensive organisation.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Det vigtigste for mig i den kamp er vores udtryk og vores defensive organisation.
            Jeg er mega spændt på at se vores defensiv mod deres hurtige boldsikre offensiv

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jeg er mega spændt på at se vores defensiv mod deres hurtige boldsikre offensiv
              Tænker det kommer til at gå…….rimelig skidt.

Jeg kan ikke rigtig overbevise mig selv om, at et 3-mands forsvar med Bjørn i midten holder, Bjørn mangler simpelthen for meget fart. Når det er sagt anerkender jeg Bjørns indsats for OB, især lige da han kom og også sidste sæson. Tager jeg fejl, så er det da “verdens bedste fejl”, så det håber jeg da på.

Jeg har før argumenteret for vores turnering først starter for alvor i runde 2, det er vigtigt der kommer en central defensiv spiller. Helst 6’er, alternativt CB og det skal faktisk være inden kampen i runde 2.

Comment

Jeg har besluttet mig for IKKE at brokke mig over noget om spillet på banen eller enkeltspillere eller trænerens dispositioner de første 4 kampe. Mind mig om det, hvis jeg bryder løftet

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Jeg har besluttet mig for IKKE at brokke mig over noget om spillet på banen eller enkeltspillere eller trænerens dispositioner de første 4 kampe. Mind mig om det, hvis jeg bryder løftet
                  Okay, så vil jeg gerne støtte dig og gøre det samme... som sikkert vil glæde mange herinde

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Tænker det kommer til at gå…….rimelig skidt.

Jeg kan ikke rigtig overbevise mig selv om, at et 3-mands forsvar med Bjørn i midten holder, Bjørn mangler simpelthen for meget fart. Når det er sagt anerkender jeg Bjørns indsats for OB, især lige da han kom og også sidste sæson. Tager jeg fejl, så er det da “verdens bedste fejl”, så det håber jeg da på.

Jeg har før argumenteret for vores turnering først starter for alvor i runde 2, det er vigtigt der kommer en central defensiv spiller. Helst 6’er, alternativt CB og det skal faktisk være inden kampen i runde 2.
                      Jeg er kommet til at være jubeloptimist og sat et beskedent beløb på uafgjort

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Det hepper vi på, fremfor mine tanker om udfaldet

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Den køber jeg, når de fire dage efter skal spille EL-kval, som skal vindes. Tror mere at fokus er på den kamp end den første i SL, hvor de har mange muligheder for at hente et eventuelt pointtab. At ryge ud hurtigt i EL vil være en katastrofe for dem !

Comment

Working...
                          X