Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: FCM-OB 20/7

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Jeg synes at der ikke skulle være den mindste tvivl om, hvem der skal stå i målet i morgen. Det kan kun blive Martin Hansen, han har stået i anden halvdel af sidste sæson og han har rigelit vist at han er en god og erfaren målmand med gode reflekser og kæmpe udstråling. Så i mine øjne skal Sander først vise noget ekstraordinært til træning eller Martin Hansen skal have en række af dårlige kampe før Sander kan komme på tale som førstemålmand. I øvrigt har vi et år yderlige som kontraktoption på Martin Hansen, hvis man kan tro websitet transfermarkt. Den unge målmand er sikkert fremtiden, men uden at vise noget kan han slet ikke være førstemålmand, i hvertfald i min verden.
    Theo stod på mål for Hvidovre i sidste sæson hvor der gik 35 kasser ind indløbet af sæsonen.
    Det samme gjorde der i OB men tænker at der gik flere ind på Hansen end Myhra ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Theo stod på mål for Hvidovre i sidste sæson hvor der gik 35 kasser ind indløbet af sæsonen.
      Det samme gjorde der i OB men tænker at der gik flere ind på Hansen end Myhra ..
      Er ikke i tvivl om at Sander (hvis ellers han levere til træning) kommer til at stå som 1 keeper. Men han er lige landet - og som du skriver - så kommer han også lige fra 1 division, så så stor niveau forskel er der næppe på ham og hansen.

Skal det på nogen måde give mening - særligt internt i truppen at man skal præstere og spille sig til sin plads på holdet - så starter han naturligvis ikke inde efter 3-4 træningspas. Måske næste runde, selv om jeg nok også vil mene det er lidt tidligt.

Og hvor mange mål der gik ind på henholdsvis Sander eller Martin - det handler jo ikke kun om kvaliteten af målmanden - men også forsvaret foran dem, og holdet generelt. Og der fungerede det jo rigtig godt i OB de første 10 runder - hvor Myhra stod, og herefter begynde det jo at falde fra hinanden.

Sander skal nok komme til at stå - og tænker da OB ser ham som en kommede første keeper (og med tiden et pænt salg) der er jo klart mere potentiale i en 20 årig end en Martin Hansen i midt 30'erne. Men lige her og nu - der tænker jeg ikke forskellen på dem er SÅ stor, så man kan forsvare at smide Hansen på bænken sådan uden videre.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Myhra - 21 kampe - 22 ml - 6 cs

Hansen - 11 kampe - 13 mål - 2 cs

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Er ikke i tvivl om at Sander (hvis ellers han levere til træning) kommer til at stå som 1 keeper. Men han er lige landet - og som du skriver - så kommer han også lige fra 1 division, så så stor niveau forskel er der næppe på ham og hansen.

Skal det på nogen måde give mening - særligt internt i truppen at man skal præstere og spille sig til sin plads på holdet - så starter han naturligvis ikke inde efter 3-4 træningspas. Måske næste runde, selv om jeg nok også vil mene det er lidt tidligt.

Og hvor mange mål der gik ind på henholdsvis Sander eller Martin - det handler jo ikke kun om kvaliteten af målmanden - men også forsvaret foran dem, og holdet generelt. Og der fungerede det jo rigtig godt i OB de første 10 runder - hvor Myhra stod, og herefter begynde det jo at falde fra hinanden.

Sander skal nok komme til at stå - og tænker da OB ser ham som en kommede første keeper (og med tiden et pænt salg) der er jo klart mere potentiale i en 20 årig end en Martin Hansen i midt 30'erne. Men lige her og nu - der tænker jeg ikke forskellen på dem er SÅ stor, så man kan forsvare at smide Hansen på bænken sådan uden videre.
          Tror ikke han er lejet ud fra FCK for en bænkeplads.

Vidste ikke at han har været til prøvetræning i Juventus.

https://web.archive.org/web/20220805...a-c4c3c704e6e5

I en anden artikel fortæller han, at han valgte AaB for at komme tættere på spilletid, men også at han ikke ville miste sin ungdom.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

Jeg kunne godt se Hansborg få minutter i denne sæson, måske endda flere end de andre talenter der er i yderkanten af truppen.
            Han er (efter min mening) en spiller totalt efter Zornigers hoved.
            En totalt slettet harddisk og jagter hver en bold som gjaldt det livet selv.
            Jeg savner lidt at han netop ikke stormer helt så meget rundt som en flue i en flaske. Han virker lidt for agressiv hvis man kan sige det. Han mangler lidt kølighed i at tage den helt rigtige beslutning. Håber naturligvis det kommer med AZ’s guidening. Han har jo en fantastisk fyr.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Tror ikke han er lejet ud fra FCK for en bænkeplads.

Vidste ikke at han har været til prøvetræning i Juventus.

https://web.archive.org/web/20220805...a-c4c3c704e6e5

I en anden artikel fortæller han, at han valgte AaB for at komme tættere på spilletid, men også at han ikke ville miste sin ungdom.
              det tror jeg heller ikke - tror som sagt også det er OBs plan at få ham på kassen.

Min pointe er bare at skal det være en smule troværdigt at en spiller skal performe for at få en plads - så skifter man ikke keeper efter kun et par enkelte træningspas - og slet ikke når det "bare" er en anden 1 divisionskeeper man har bragt ind.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det tror jeg heller ikke - tror som sagt også det er OBs plan at få ham på kassen.

Min pointe er bare at skal det være en smule troværdigt at en spiller skal performe for at få en plads - så skifter man ikke keeper efter kun et par enkelte træningspas - og slet ikke når det "bare" er en anden 1 divisionskeeper man har bragt ind.
                Det er jeg enig i, så der går nok et par kampe før han får chancen.

Lidt for voldsomt, at lade ham starte i morgen bag et nyt forsvar, hvor vi nok skal forvente en voldsom offensiv fra FCM. Det ville ikke være fair, at kaste ham for ulvene
                Last edited by Online; i går, 08:03.

Comment

Med MH på kassen bliver det vel som forventligt samme starter som mod Randers:

.............................Hansen

Owusu - Gomez - Paulsen - Burgy - Sørensen

..........................Falk - Ejdum

.................................Arp

..........................Grot - Ganaus​
                  siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

lige bortset fra at Gomez hvis plejer at spille i side med Sørensen - så tænker jeg klart du har ret...pt er det vel stærkeste start 11

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Bürgy i venstre side er jo ikke hans foretrukne position så snakken om en venstrebenet forsvarer giver fin mening. Gomez fart og hans fysiske styrke gør ham svær at undvære på hans bedste position. Bürgy tror jeg er teknisk stærkere og mere en polyvant spiller (som MO ville have sagt) der har en "større skærm" og bedre blik for spillet frem i banen.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Kan jeg være så heldig, at en ligger inde med en extra billet de ikke skal bruge, for så vil jeg meget gerne købe den :)

Comment

Er vi klar idag?? Jeg har en (naiv) men stærk tro på point. Kom nu striwerne!

Comment

Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg
                            Kan jeg være så heldig, at en ligger inde med en extra billet de ikke skal bruge, for så vil jeg meget gerne købe den :)
                            Jeg har sendt dig en besked.

Comment

FcM bøvler altid med første spillerunde. Vi slog dem jo også for 3 år siden i første runde. Så med fare for jinx, vi napper point.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
                                Er vi klar idag?? Jeg har en (naiv) men stærk tro på point. Kom nu striwerne!
                                Tror desværre ikke på det. Bolden er rund, alle har en chance, et heldigt straffe, de tænker Europa osv. men FCM var mindre end 15 min. fra mesterskabet sidste sæson og har stort set ikke skiftet ud i start11. En trup bygget op over de seneste to sæsoner for mange mio.
                                De er unge og sultne og jeg tror ikke på at TT undervurderer AZ. De ved hvad OB kommer med og vil ikke tabe point til en oprykker ..

https://campo.dk/2025/07/19/thomasbe...tig-fint-sted/
                                Last edited by Plum; i går, 08:37.
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X