Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Ok. Syntes at han gjorde det ok med den spilletid han fik sidst i sidste sæson. Forventningerne var selvfølgelig også lave men …
    Der spillede vi også langsomt. Nu skal det gå lynhurtigt med sprint og afleveringer på 1-2 berøringer. Det syntes jeg ikke han er super god til
    Han er stadig ung og kan selvfølgelig lære. Men når du ser de her 17-18 årige der kommer op fra akademiet som fx Bender, WCM, Hansborg mfl har de bare en hel anden hurtig opfattelse i fødder, tankegang og spilforståelse.
    Han har jo også en voldsom fysik. Men han bruger den jo stort set ikke

Nu skal det ikke blive en Yaya bashing. Han er en super dejlig knægt. Men syntes bare ikke han tager de spring der skal til

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Forståelse og evner. Indsatsen fejler intet. Jeg tror bare ikke han har niveauet til mere end noget 1. Div. Måske endda lavere
    Ok. Syntes at han gjorde det ok med den spilletid han fik sidst i sidste sæson. Forventningerne var selvfølgelig også lave men …

Leave a comment:

• wagrier1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det ville være optimalt med en ny midtbanespiller der kom med på træningslejr.
    Har du hørt noget fra dine kilder eller er det ønsketænkning?

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Det ville være optimalt med en ny midtbanespiller der kom med på træningslejr.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Superior

Tag jer nu sammen. Udebane, fordi de er i træningslejr i Nyborg, hvor kampen spilles, så det er jo ikke “hjemme”
    Beklager den såkaldte humor på en fredag... mange er godt tyndhudet, når de læser mine/andres indlæg

Leave a comment:

Working...
X