Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Tror alle har været enige i at det skal nye spillere til og det uanset hvem der var/er træner. Men lad os nu også lige klappe "Hanne Boel". Zorninger har været her mindre i en uge og den har stået på hård træning og et nyt system er lige startet med at blive implementeret. Så ro på.
    Enig. Men man kan jo bare se at mange ikke har teknisk og taktisk kvalitet til det her projekt. Zorniger kan jo ikke trylle spillerne til pludselig at være i stand til at tage hurtige beslutninger. Det er jo noget kognitivt, som kun kan rykkes på marginalt. Man skal være en grundlæggende dygtig spiller for at udføre spillestilen. Jeg er sgu bekymret over om der hentes nok nyt ind. Det er faktisk godt at vi ser så sløje ud i træningskampene. Så er det tydeligt for enhver.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Nå. Det blev i hvert tydeligt at det ikke var Søren K.s blotte tilstedeværelse der gjorde at OB har været ringe i foråret. Holdet er bare ringe på alt for mange pladser. 4 nye spillere er vist i underkanten.
    Tror alle har været enige i at det skal nye spillere til og det uanset hvem der var/er træner. Men lad os nu også lige klappe "Hanne Boel". Zorninger har været her mindre i en uge og den har stået på hård træning og et nyt system er lige startet med at blive implementeret. Så ro på.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Nå. Det blev i hvert tydeligt at det ikke var Søren K.s blotte tilstedeværelse der gjorde at OB har været ringe i foråret. Holdet er bare ringe på alt for mange pladser. 4 nye spillere er vist i underkanten.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
    Ikke underligt, men synes det er tydeligt hvor fokus er på banen ( trænet den sidste uge)
    og egentlig tror jeg AZ er fuldstændig ligeglad med resultatet, bare holdet viser indledende takter ift presspil.
    Du ser vist noget jeg ikke ser

Leave a comment:

• Flammer
    replied
    Ikke underligt, men synes det er tydeligt hvor fokus er på banen ( trænet den sidste uge)
    og egentlig tror jeg AZ er fuldstændig ligeglad med resultatet, bare holdet viser indledende takter ift presspil.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    1-2 Markus Jensen

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    der kom lidt fart i OBs spil - god chance, straffe til OB - ved ikke om der var hånd på

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Jeps. Jeg undrer mig lidt over, at det så SÅ godt ud de første 10 min ca. For efterfølgende har det ikke været særligt imponerende. Det virker som om de er forvirrende over præcist hvad de skal, men det må man jo gå ud fra kommer med mere øvelse.
    men gjorde det det? Altså vi sad på spillet, men så var det heller ikke mere.

De har da helt klart ikke systemet under huden endnu, tænker det skal sidde på rygraden - man skal ikke tænker over hvor man skal løbe hen - det gør man bare. Men det lærer de jo ikke på 5 dages træning.

Jeg havde da klart håbet på mere, at man kunne se et eller andet, at Zorninger kunne udrette mirakler. Men igen - det er 6 dage han har haft med dem. Det skal nok komme

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    2-0 frispark, Myhra halvklare vidst men lige ud til en EFB'er

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

rigtigt - det bliver spændende at se hvor meget de får det ind under huden frem til sæson start. Men man kan også godt se at Troels skal have fundet et par forstærkninger asap - så nye spillere har en chance for at vende sig til systemet.
    Jeps. Jeg undrer mig lidt over, at det så SÅ godt ud de første 10 min ca. For efterfølgende har det ikke været særligt imponerende. Det virker som om de er forvirrende over præcist hvad de skal, men det må man jo gå ud fra kommer med mere øvelse.

Leave a comment:

• Sheed
    replied

Slaaaaaap aaaaaaf fyyyyr
    Ååååååbeeeeen øøøøøøøøjneeeee tyyyyyyr

Leave a comment:

• thelin1337
    replied
    Vi er lige gået i gang - ingen grund til panik d:

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Ikke engang en uge faktisk
    rigtigt - det bliver spændende at se hvor meget de får det ind under huden frem til sæson start. Men man kan også godt se at Troels skal have fundet et par forstærkninger asap - så nye spillere har en chance for at vende sig til systemet.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg

Ro på..
    Næ, en spade er en spade.

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hold da op, hvor er presset og defensiven elendig. Det hold der spiller lige nu er i hvert fald LANGT fra at have niveau til det man prøver.
    Slaaaaaap aaaaaaf fyyyyr

Leave a comment:

Working...
X