Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Skal vi ride med på nedturen - eller kæmpe til det sidste
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæghan siger nok ikke noget revolutionerende men jeg ser det alliwl 😳Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Som de fleste skriver herinde, Well said! Jeg er om nogen pessimist og også når det handler om OB! Det må jeg tilstå og af og til mener jeg også, at jeg nok kan karakteriseres som medløber.. Fedt indlæg der lige sparker mig igang igen! Jeg graver dybt og vil finde noget gejst frem (ligesom truppen forhåbentlig gør det)! Følelserne sidder uden på, når de stribede står på plænen! Vi ses på stiften og lad os nu give den hele armen og fylde tribunen! Lad os bære spillerne frem! Utilfredsheden er berettiget, men er nytteløs i disse tider!
Comment
-
Ledelsen har selv sat TB i stolen, derfor peger pilen på dem.....og fint nok Thorborg ikke vil smide flere penge! Han skal så også bare lige husket kigge indad. ....Han har selv siddet for enden af bordet hele vejen, så måske er han bare bedre til at sælge vaskemaskinerDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægOraklet fra air pub sagde at ledelsen skulle give TB ordentlige arbejdsbetingelser med indkøb af angribere og han mente at TB var en dygtig træner. Så han skyder på ledelsen og ikke træneren i første omgang.
Comment
-
- Jeg kan garantere, at vi rejser os, men jeg vil ikke gætte på, hvor vi kommer til at ligge i tabellen. Men vi rykker ikke ned. Vi skal kigge på os selv og ikke på tabellen. Der er mange kampe endnu, så det kan vi ikke bruge til så meget. Det handler om kampen mod AaB, og jeg har en god fornemmelse i kroppen, siger han.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ob-maalmand-efter-modgang-vi-rejser-os
Comment
-
klokken er 14.25 og vi har ikke fået en ny angriber. Jeg fatter det ikke?
Jeg kan forstå, at på banen så svigter resultater, indstillingen m.m., da det trods alt er mennesker vi har med at gøre, hvorpå det er svært at gennemskue hvad der trigger og hvad der ikke gør.
Men at der er ikke er kommet en angriber, kan virkeligt ikke være så svært? De må have en liste, scoutingnetværk eller lignende, hvor det blot er ringe til den første og lave en aftale. Hvis det mislykkes, så ringes til den næste.
Og det er jo ikke færdig det absolut skulle være en stjerneangriber, et talent eller lottokupon ville fungere fint. Bare et eller andet, så vi har større udvalg end det nuværende setup. En Jeppe Hansen ville pynte i truppen og folk ville kunne forstå en kortere kontrakt til sådan en type!! Præcis som sidste år.
ps - min ferie starter i dag, så skulle lige lukke lidt damp ud inden fyraften starter
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægklokken er 14.25 og vi har ikke fået en ny angriber. Jeg fatter det ikke?
Jeg kan forstå, at på banen så svigter resultater, indstillingen m.m., da det trods alt er mennesker vi har med at gøre, hvorpå det er svært at gennemskue hvad der trigger og hvad der ikke gør.
Men at der er ikke er kommet en angriber, kan virkeligt ikke være så svært? De må have en liste, scoutingnetværk eller lignende, hvor det blot er ringe til den første og lave en aftale. Hvis det mislykkes, så ringes til den næste.
Og det er jo ikke færdig det absolut skulle være en stjerneangriber, et talent eller lottokupon ville fungere fint. Bare et eller andet, så vi har større udvalg end det nuværende setup. En Jeppe Hansen ville pynte i truppen og folk ville kunne forstå en kortere kontrakt til sådan en type!! Præcis som sidste år.
ps - min ferie starter i dag, så skulle lige lukke lidt damp ud inden fyraften starter
og den/de kan bære OB frem på den lange bane, hvis det lykkedes..
hvis dette er tilfældet har jeg stadig lidt tålmodighed tilbage og kan måske engang i fremtiden forstå hvorfor man gik ind til sæsonen uden nogen form for farlig angriber..
hvis vi der i mod lander en lotto kupon og en 1.div spiller sidst i vinduet efter at have tabt kamp efter kamp er det muligt at min sindstilstand skifter radikalt...
JH leger med ilden og for hver dag der går frygter jeg det værste mere og mere
Comment
-
Lyder til at der er nogen der har det værrer end vi har
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4946037.ece
Comment
Comment