Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Skal vi ride med på nedturen - eller kæmpe til det sidste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det bud kounne jeg godt tænke mig at høre - som alle ved er han jo oraklet fra Carlsens
    han siger nok ikke noget revolutionerende men jeg ser det alliwl 😳
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      han siger nok ikke noget revolutionerende men jeg ser det alliwl 😳
      han sagde ganske rigtigt ikke noget der ikke har været snakket om herinde. Hans bud er 1-2 nye kvalitetsangribere og en ændret attitude og fight til blodet sprøjter. Han mener også at TB sidder sikkert 3-4 kampe endnu med alt fra 0-3 point inden en afsked kommer på tale
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Som de fleste skriver herinde, Well said! Jeg er om nogen pessimist og også når det handler om OB! Det må jeg tilstå og af og til mener jeg også, at jeg nok kan karakteriseres som medløber.. Fedt indlæg der lige sparker mig igang igen! Jeg graver dybt og vil finde noget gejst frem (ligesom truppen forhåbentlig gør det)! Følelserne sidder uden på, når de stribede står på plænen! Vi ses på stiften og lad os nu give den hele armen og fylde tribunen! Lad os bære spillerne frem! Utilfredsheden er berettiget, men er nytteløs i disse tider!

        Comment


          #19
          Oraklet fra air pub sagde at ledelsen skulle give TB ordentlige arbejdsbetingelser med indkøb af angribere og han mente at TB var en dygtig træner. Så han skyder på ledelsen og ikke træneren i første omgang.

          Comment


            #20
            Ledelsen har selv sat TB i stolen, derfor peger pilen på dem.....og fint nok Thorborg ikke vil smide flere penge! Han skal så også bare lige husket kigge indad. ....Han har selv siddet for enden af bordet hele vejen, så måske er han bare bedre til at sælge vaskemaskiner
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Oraklet fra air pub sagde at ledelsen skulle give TB ordentlige arbejdsbetingelser med indkøb af angribere og han mente at TB var en dygtig træner. Så han skyder på ledelsen og ikke træneren i første omgang.
              ja sådan er der så meget ! Der er også dem så ville påstå at NA er en dygtig journalist . . . Det gør det ikke nødvendigvis sandt. Jo TB kunne da sagten have en bedre trup til rådighed, men det ændre ikke ved at den trup han har i den grad underpræstere og det har hans trupper nærmest gjort konsekvent, og det er vel TB opgave og ansvar ligegyldigt hvad. Og så vil jeg bare lige oplyse om at muligt TB stadig har en række mennesker som er overbeviste om at han har kvalitet, men der må jeg lige tilføje, de mennesker tager grueligt fejl. Men som Mark Twin sagde "det er lettere at tage røven på folk, end overbevise dem om de er blevet snydt"

              Comment


                #22
                - Jeg kan garantere, at vi rejser os, men jeg vil ikke gætte på, hvor vi kommer til at ligge i tabellen. Men vi rykker ikke ned. Vi skal kigge på os selv og ikke på tabellen. Der er mange kampe endnu, så det kan vi ikke bruge til så meget. Det handler om kampen mod AaB, og jeg har en god fornemmelse i kroppen, siger han.

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ob-maalmand-efter-modgang-vi-rejser-os

                Comment


                  #23
                  klokken er 14.25 og vi har ikke fået en ny angriber. Jeg fatter det ikke?
                  Jeg kan forstå, at på banen så svigter resultater, indstillingen m.m., da det trods alt er mennesker vi har med at gøre, hvorpå det er svært at gennemskue hvad der trigger og hvad der ikke gør.
                  Men at der er ikke er kommet en angriber, kan virkeligt ikke være så svært? De må have en liste, scoutingnetværk eller lignende, hvor det blot er ringe til den første og lave en aftale. Hvis det mislykkes, så ringes til den næste.
                  Og det er jo ikke færdig det absolut skulle være en stjerneangriber, et talent eller lottokupon ville fungere fint. Bare et eller andet, så vi har større udvalg end det nuværende setup. En Jeppe Hansen ville pynte i truppen og folk ville kunne forstå en kortere kontrakt til sådan en type!! Præcis som sidste år.

                  ps - min ferie starter i dag, så skulle lige lukke lidt damp ud inden fyraften starter

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                    klokken er 14.25 og vi har ikke fået en ny angriber. Jeg fatter det ikke?
                    Jeg kan forstå, at på banen så svigter resultater, indstillingen m.m., da det trods alt er mennesker vi har med at gøre, hvorpå det er svært at gennemskue hvad der trigger og hvad der ikke gør.
                    Men at der er ikke er kommet en angriber, kan virkeligt ikke være så svært? De må have en liste, scoutingnetværk eller lignende, hvor det blot er ringe til den første og lave en aftale. Hvis det mislykkes, så ringes til den næste.
                    Og det er jo ikke færdig det absolut skulle være en stjerneangriber, et talent eller lottokupon ville fungere fint. Bare et eller andet, så vi har større udvalg end det nuværende setup. En Jeppe Hansen ville pynte i truppen og folk ville kunne forstå en kortere kontrakt til sådan en type!! Præcis som sidste år.

                    ps - min ferie starter i dag, så skulle lige lukke lidt damp ud inden fyraften starter
                    kunne det tænkes at man har bud ude på angribere af pænt høj hylde som trækker tiden lidt pga der er en måned endnu.
                    og den/de kan bære OB frem på den lange bane, hvis det lykkedes..
                    hvis dette er tilfældet har jeg stadig lidt tålmodighed tilbage og kan måske engang i fremtiden forstå hvorfor man gik ind til sæsonen uden nogen form for farlig angriber..

                    hvis vi der i mod lander en lotto kupon og en 1.div spiller sidst i vinduet efter at have tabt kamp efter kamp er det muligt at min sindstilstand skifter radikalt...

                    JH leger med ilden og for hver dag der går frygter jeg det værste mere og mere

                    Comment


                      #25
                      Det bliver da helt sikkert billige lotto kuponer fra de lavere rækker

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                        Det bliver da helt sikkert billige lotto kuponer fra de lavere rækker
                        Du tror ikke på en leje eller lign af en tidligere stjerne i en sen alder.
                        Tænker her på folk som Prica, Eidur ect

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                          Det bliver da helt sikkert billige lotto kuponer fra de lavere rækker
                          hvad skete der med dine rygter
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #28
                            Lyder til at der er nogen der har det værrer end vi har

                            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4946037.ece

                            Comment


                              #29
                              Eidur chant tak.... :)

                              Nej, helt enig, men har det sådan ledelser kommer og går, men min klub består!! FORZA OB!

                              Ja gu' fanden er man på stadion! :)

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                                Eidur chant tak.... :)

                                Nej, helt enig, men har det sådan ledelser kommer og går, men min klub består!! FORZA OB!

                                Ja gu' fanden er man på stadion! :)

                                JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                                Comment

                                Working...
                                X