Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kolding-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kolding er da ved at få banket en fin tribune op - sidst vi spillede der var det nærmest bare en pløjemark på den langside

Comment

Der så vi allerede det første indkast. Det lignede ikke lige vi havde sat noget særligt op, men Bojang kan da kaste ganske langt

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Tak. Det daddylive gav mig nogle rigtig dejlige pop up overraskelser sidste gang
        Jeg kan anbefale firefox browseren og så download ublock origin som extension (windows/mac/android, men virker ikke på iphone).

Comment

Kan godt lide udtrykket på midtbanen, vi er villige til at tackle igennem og forsøge at trykke lidt til Kolding.

Comment

Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg

Benyt browseren Brave, og/eller anskaf dig en ad-blocker som ublock origin - så er der intet af det stads :)
            Brave er fin :)

Comment

OT: Lige nu er Manneh med fra start mod Rangers og ser ud til at spille europæisk næste sæson

Comment

Der er virkelig, virkelig stor mangel på flair og kreativitet på den midtbane

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  OT: Lige nu er Manneh med fra start mod Rangers og ser ud til at spille europæisk næste sæson
                  godt for ham :)

Ud over han vidst fik rødt kort i hans første optræden har jeg ikke fulgt så meget med i hans optrædender. Han havde været go' at have haft i truppen i foråret også

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                    Der er virkelig, virkelig stor mangel på flair og kreativitet på den midtbane
                    ja - generelt hele holdet der mangler en plan for hvad man skal. For syntes ikke det ser hverken værre eller bedre ud pga alle de udskiftninger.

Comment

stor chance til Don D - desværre høvler han den langt over mål

Comment

Kæmpe chance til Deedson. Skidt han ikke kan holde den nede

Comment

tror vi skal være glade for at Kolding først fik deres træner i vinters - havde de startet sæsonen på denne måde tror jeg de havde været klart med i kampen om oprykning. Syntes han relativt hurtigt har sat sit præg på holdet og deres udtryk.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            tror vi skal være glade for at Kolding først fik deres træner i vinters - havde de startet sæsonen på denne måde tror jeg de havde været klart med i kampen om oprykning. Syntes han relativt hurtigt har sat sit præg på holdet og deres udtryk.
                            Så kan man også sige at Kolding skal være glade for at vi ikke stiller i stærkeste opstilling osv
                            Jeg synes ikke hverken de eller vi har vist noget ind til videre.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Så kan man også sige at Kolding skal være glade for at vi ikke stiller i stærkeste opstilling osv
                              Jeg synes ikke hverken de eller vi har vist noget ind til videre.
                              min påstand er så at det ikke havde betydet det helt store. Vores spil - selv med stærkeste opstilling har set sløjt ud igennem lang tid.

Og nej det er ikke sådan at vi bliver kørt ud af brættet - rimelig jævn forestilling, men syntes da Kolding spiller bedst

Comment

Kolding klart bedst

Comment

Working...
                                X