Kolding er da ved at få banket en fin tribune op - sidst vi spillede der var det nærmest bare en pløjemark på den langside
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kolding-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægOT: Lige nu er Manneh med fra start mod Rangers og ser ud til at spille europæisk næste sæson
Ud over han vidst fik rødt kort i hans første optræden har jeg ikke fulgt så meget med i hans optrædender. Han havde været go' at have haft i truppen i foråret også
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægtror vi skal være glade for at Kolding først fik deres træner i vinters - havde de startet sæsonen på denne måde tror jeg de havde været klart med i kampen om oprykning. Syntes han relativt hurtigt har sat sit præg på holdet og deres udtryk.
Jeg synes ikke hverken de eller vi har vist noget ind til videre.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
Så kan man også sige at Kolding skal være glade for at vi ikke stiller i stærkeste opstilling osv
Jeg synes ikke hverken de eller vi har vist noget ind til videre.
Og nej det er ikke sådan at vi bliver kørt ud af brættet - rimelig jævn forestilling, men syntes da Kolding spiller bedst
- Likes 1
Comment
Comment