Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kolding-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Dagens træning indikerede

Hansen
    MvCoy Julius Gomez Adam
    Sandberg
    Yaya WM
    DD Luca Nico

Bonde stadig på græs med støvler og laver øvelser med bold. Ser fornuftig ud
    Myhra gik forbi og nævnte at han havde det godt og han var positiv. Han deltog i al træning undtaget 11 mod 11

Ejdum kiggede også ud men er færdig for sæsonen. Burde dog være klar til opstarten. Eneste jeg ikke så var Grot
    Hvis vi vinder kampen med Sandberg/Yaya/WM som midtbane så ville det være virkelig fedt og indikere at de unge har udviklet sig fint.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Hvis vi vinder kampen med Sandberg/Yaya/WM som midtbane så ville det være virkelig fedt og indikere at de unge har udviklet sig fint.
      argh...sku' vi nu ikk' liiii'e...se kampen først. Man kan godt spille en skidt kamp og vinde. Vi kan også spille flot og tabe.

En sejr med den midtbane vil bestemt være et flot resultat - men siger jo isoleret set intet om deres udvikling.

Og hvorfor skulle det lige komme nu? Hvis de har udviklet sig så godt hvorfor har man så ikke benyttet sig mere af dem?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

argh...sku' vi nu ikk' liiii'e...se kampen først. Man kan godt spille en skidt kamp og vinde. Vi kan også spille flot og tabe.

En sejr med den midtbane vil bestemt være et flot resultat - men siger jo isoleret set intet om deres udvikling.

Og hvorfor skulle det lige komme nu? Hvis de har udviklet sig så godt hvorfor har man så ikke benyttet sig mere af dem?
        Jeg må sige at vi får en helt anden dynamik med Sandberg på 6`eren. Han er virkelig hurtig til at spille på max 1 berøring. Eller var det idag. Så tror at spillet vil flyde bedre til tider. Problemet er nok at man ikke får den der hårde hund der rydder op foran forsvaret. Så jeg glæder mig til at se mange af de unge på lørdag. Jeg har dog store bekymringer omkring Yaya som jeg slet ikke ser god nok. Og specielt ikke på en 8`er.
        Men der er nok taget en beslutning om at de skal ses an. Koste hvad det vil.

Minus Jenner selvfølgelig.. Det er et mysterie

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

All inn på de unge men Sandberg - Yaya ville jeg umiddelbart bytte om på ??
          Hvad er der med Trybull, Owusu og Burgy?
          Det synes jeg ikke. Ser mest Sandberg som 6'er. Har ikke set vildt mange kampe med ham, men synes nemt man kan se, at han har en god ro på bolden og et godt blik for spillet. Passer ham godt at have "spillet foran sig". Om det så er nok til Superliga må vi se.

Yayas potentiale er jeg mere i tvivl om. Skal han spille en rolle nu tror jeg han vil fungere bedre som 8'er end 6'er så han får lov at komme godt rundt på banen og i feltet.

Comment

Jeg må sige at vi får en helt anden dynamik med Sandberg på 6`eren. Han er virkelig hurtig til at spille på max 1 berøring. Eller var det idag. Så tror at spillet vil flyde bedre til tider. Problemet er nok at man ikke får den der hårde hund der rydder op foran forsvaret. Så jeg glæder mig til at se mange af de unge på lørdag. Jeg har dog store bekymringer omkring Yaya som jeg slet ikke ser god nok. Og specielt ikke på en 8`er.

Jeg synes det er på tide (hvis) han får chancen. Har ikke forstået hvorfor han ikke har været prøvet mere (har mistet overblikket over om han har været skadet).

Jeg synes med rette man kan sige, at Søren Krogh fik en del sværere arbejdsbetingelser i foråret uden Manneh og Bonde, men jeg har godt nok været skuffet over hvad han har fået sat sammen med dem han har til rådighed. Der er mange valg jeg ikke har forstået. Bl.a. at Sandberg ikke har fået chancer. Men jeg ser jo så heller ikke holdet træne.

Om han har talent/niveau til at slå igennem på dette niveau aner jeg ikke, men i træningskampene synes tydeligt man kunne se hans spidskompetencer på bolden. Som langt henad vejen er dem vi helt tydeligt har savnet mest i dette forår. Det kan sagtens være han bare ville være blevet overmatchet hvis han havde spillet, men lidt hårdt sat op har jeg svært ved at forstå hvorfor Grubbe har spillet over ham (kan godt lide Grubbe og ønsker ham det bedste, men synes desværre han har ret langt igen ift. at spille midtbane i Superligaen).

Comment

Så en træningskamp for et halvt års tid siden, hvor Yaya spillede 8er, som han gjorde ret godt, han har også haft nogle gode indhop som 8er, så jeg er ret optimistisk med ham som starter der.

Comment

glæder jeg mig også til at se - Grubbe syntes jeg ikke har fungeret derinde, slet ikke sammen med Trybull

Min anke mod det går på hvor meget man reelt får ud af at sætte Sandberg ind - når der er så mange andre nye på pladserne rundt omkring. Tænk hvis man havde prøvet i efteråret hvor man havde eks Bonde/Ejdum eller Bonde/Manneh ved siden af. Og så skal de vel også ses an over en periode - jeg er med på de ser dem til træning hver dag, men kan da ikke forestille mig at man kan komme til nogen konklusion baseret på én kamp.

Comment

Synes bare det ville være en virkelig modig opstilling på midtbanen: Yaya med hidtil 41 kampminutter i den her sæson, Juul-Sandberg med 81 kampminutter og WM havde det også lidt blandet med spilletid i foråret. Og tilsammen stod de på banen hele 15 minutter hidtil...
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                    Så en træningskamp for et halvt års tid siden, hvor Yaya spillede 8er, som han gjorde ret godt, han har også haft nogle gode indhop som 8er, så jeg er ret optimistisk med ham som starter der.

glæder jeg mig også til at se - Grubbe syntes jeg ikke har fungeret derinde, slet ikke sammen med Trybull

Min anke mod det går på hvor meget man reelt får ud af at sætte Sandberg ind - når der er så mange andre nye på pladserne rundt omkring. Tænk hvis man havde prøvet i efteråret hvor man havde eks Bonde/Ejdum eller Bonde/Manneh ved siden af. Og så skal de vel også ses an over en periode - jeg er med på de ser dem til træning hver dag, men kan da ikke forestille mig at man kan komme til nogen konklusion baseret på én kamp.

Synes bare det ville være en virkelig modig opstilling på midtbanen: Yaya med hidtil 41 kampminutter i den her sæson, Juul-Sandberg med 81 kampminutter og WM havde det også lidt blandet med spilletid i foråret. Og tilsammen stod de på banen hele 15 minutter hidtil...
                    Uanset hvordan det går så syntes jeg det er modigt gjort. Så er hele denne sæson ikke bare helt spildt og skyllet ud med badevandet. Det ville være dejligt med en åbenbaring mere som vi har set med McCoy som smadrede den højreside idag. Owusu skal begynde at se sig kraftigt over skuldren. Ellers bliver han kørt over

Comment

Uanset hvordan det går så syntes jeg det er modigt gjort. Så er hele denne sæson ikke bare helt spildt og skyllet ud med badevandet. Det ville være dejligt med en åbenbaring mere som vi har set med McCoy som smadrede den højreside idag. Owusu skal begynde at se sig kraftigt over skuldren. Ellers bliver han kørt over
                      Fedt! McCoy gjorde det virkelig stærkt i de kampe han fik sidst. Hvis han allerede er ved at overhale Owusu så tog han ikke et skridt siden pokalkampen i Middelfart men mindst tre i den her sæson! :-)
                      - Norbert Elgert -

Comment

igen - så syntes jeg der bliver lagt for meget fokus på en enkelt kamp, jeg kan slet ikke se at sådan en opstilling skulle kunne råde bod på sæsonen ifht udvikling af spillestil.

Ifht at få de unge i gang havde jeg gerne set man havde gjort det lidt mere løbende og i de perioder hvor holdet fungerede lidt bedre. Men man har fået McCoy og Askou til at ligne ihvertfald fine trupspillere (lad os lige se dem i superligaen først) og selv om jeg stadig syntes Martin mangler sådan den helt store kamp - så tror jeg også han skal med videre på rejsen. Det syntes jeg faktisk ikke er så dårligt.
                        Hansborg tror jeg ikke rigtigt på, Jensen har desværre ikke taget det næste skridt (og han er så måske på vej videre) Grubbe syntes jeg heller ikke har grebet chancen for alvor. Sandberg syntes jeg vi har set for lidt til rigtigt at kunne vurdere. Og så dukkede Yaya pludselig op igen, og ham havde jeg da helt afskrevet - nu ved jeg ikke helt hvad de tænker.

Men kan man tage tre akademister med videre - så er det faktisk ret flot i min bog.

Med mht Owusu så tror jeg nu nok han fortsat er starter - men fedt hvis der kommer noget konkurrence fra McCoy

edit: og hvor modigt er det så lige at køre med den opstilling? Holdet har ikke spillet godt nærmest hele foråret - og hvis så Trybull og Bürgy vurderes til at være slidte...kunne være man skulle have roteret lidt mere noget før.
                        Last edited by mhbp; i dag, 21:52.

Comment

man kunne også vende den om og sige Krogh har gjort alt han kan for at undgå at komme hertil. Startende med at omskole Owusu, så har han brugt Grubbe selv om det ikke virkede, og har åbenbart spillet Trybull for meget siden han nu er så slidt så Krogh er tvunget til at stille med den midtbane...

og hvor modigt er det så når der næsten ikke er noget at miste? Vi er rykket op. Ja vi har ikke vundet 1 divison endnu - og det vil være noget af en bet hvis Fredericia ender med at slutte etter. Men foråret har allerede været en stor skuffelse.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

... eller SK er begyndt at læse med herinde og/eller agerer efter den såkaldte strategi
                            Han læser ikke aviser eller digitale medier.

Comment

Working...
                            X