Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kolding-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    FS/SF går med

.........................MH
    Owuso.........J;B: Ascou....Gomez....Adam
    ....................N.J. Sandberg
    ........Bojang..........W.Martin
    ..DD.............Luca...........Nico
    Owusu overrasker mig lidt. Men tænker stadig at McCoy får 30-35 min. Man er ikke længere i tvivl om ham og skal åbenbart holde Owusu glad

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Owusu overrasker mig lidt. Men tænker stadig at McCoy får 30-35 min. Man er ikke længere i tvivl om ham og skal åbenbart holde Owusu glad
      Owuso skal helt sikkert holdes glad og McCoy har så rigeligt bevist sig selv så han behøver ikke at frygte et fravalg .. der er andre der skal bevise noget de to sidste kampe

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

det var da noget af et take. Owusu slår mig ikke som en der "skal holdes glad" syntes da aldrig der har været problemer med ham.

Kunne det være for at have bare en enkelt voksen på banen? Og så er han vel ikke ligefrem bag McCoy sådan rent niveau mæssigt

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det var da noget af et take. Owusu slår mig ikke som en der "skal holdes glad" syntes da aldrig der har været problemer med ham.

Kunne det være for at have bare en enkelt voksen på banen? Og så er han vel ikke ligefrem bag McCoy sådan rent niveau mæssigt
          Det er så bare min måde at vurdere tingene på

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Fcm scorede et flot mål mod fck i sidste weekend. Det var lige fra træningsbanen. Kan ikke se problemet.
            Heller ikke jeg.
            Vi er jo nok også i en sådan situation, at vi ikke rigtig kan være kræsne, om man vil.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Kunne godt bruge et link når det er tid

Comment

Stream: https://daddylive.dad/stream/bet.php?id=bet7669877

Comment

Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg
                  Tak. Det daddylive gav mig nogle rigtig dejlige pop up overraskelser sidste gang

Comment

Tak. Det daddylive gav mig nogle rigtig dejlige pop up overraskelser sidste gang
                    Benyt browseren Brave, og/eller anskaf dig en ad-blocker som ublock origin - så er der intet af det stads :)

Comment

Tja, det er jo hvad der kan ske hvis man ikke har en god AD-blocker. Så længe fruen ikke kigger med er det vel OK :)

Comment

Brave browswer er nok, så kommer der kun få overraskelser
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

Tja, det er jo hvad der kan ske hvis man ikke har en god AD-blocker. Så længe fruen ikke kigger med er det vel OK :)
                          Præcis Det var ihverfald mere spændende end den Horsens kamp

Comment

Hold da helt op - der er godt fyldt op på langsiden :)

Comment

Jeg kan klart anbefale DuckDuckGo som browser

Lidt mere her,

https://www.avxperten.dk/blog/duckdu...3FpuhIEtvuwanr
                              Last edited by Online; i dag, 13:01.

Comment

Viasat følger godt nok ikke meget med. De har stadig ikke forstået at Owusu er tilbage på backen og at Mickelson spiller kant...

Comment

Working...
                                X