Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kolding-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ser du ikke kampene? Nico har spillet venstre kant de sidste 2-3 kampe og William spiller kun 8`erLast edited by Online; i går, 12:19.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jeg synes bare at Williams styrker udnyttes bedre på den position (ser ham bestemt ikke som 8'er, hvilket landstræneren heller ikke gør) og Nicho burde erstattes med en som er her næste sæson. At han har spillet der de sidste par kampe gør ikke, at jeg mener det er korrekt (beklager, jeg ikke var mere klar på det).
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDagens træning indikerede
Hansen
MvCoy Julius Gomez Adam
Sandberg
Yaya WM
DD Luca Nico
Bonde stadig på græs med støvler og laver øvelser med bold. Ser fornuftig ud
Myhra gik forbi og nævnte at han havde det godt og han var positiv. Han deltog i al træning undtaget 11 mod 11
Ejdum kiggede også ud men er færdig for sæsonen. Burde dog være klar til opstarten. Eneste jeg ikke så var Grot
Hvad er der med Trybull, Owusu og Burgy?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Jeg synes bare at Williams styrker udnyttes bedre på den position (ser ham bestemt ikke som 8'er, hvilket landstræneren heller ikke gør) og Nicho burde erstattes med en som er her næste sæson. At han har spillet der de sidste par kampe gør ikke, at jeg mener det er korrekt (beklager, jeg ikke var mere klar på det).
Mickelson - umiddelbart giver det ikke meget mening at spille med ham nej - men de skal jo også stille hold. Og lød lidt som om Markus Jensen måske er på vej videre - og så har han jo ikke ligefrem braget igennem, Hansborg har vel heller ikke overbevist.
Og vi har stadig ikke vundet 1 division - skifter man så så meget andre steder giver det vel et eller andet sted mening at have et par af de rutinerede med på banen.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
All inn på de unge men Sandberg - Yaya ville jeg umiddelbart bytte om på ??
Hvad er der med Trybull, Owusu og Burgy?
Og så kan vi smide 1 pladsen i weekenden hvis alt går den "rigtige" vej...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Men i OB har de jo konsekvent brugt ham der...så burde vel ikke overraske.
Mickelson - umiddelbart giver det ikke meget mening at spille med ham nej - men de skal jo også stille hold. Og lød lidt som om Markus Jensen måske er på vej videre - og så har han jo ikke ligefrem braget igennem, Hansborg har vel heller ikke overbevist.
Og vi har stadig ikke vundet 1 division - skifter man så så meget andre steder giver det vel et eller andet sted mening at have et par af de rutinerede med på banen.
Comment
-
Hvorfor konsekvent at bruge spillere ude af position og "spilde" hans udvikling og talent på den plads
Comment
-
Hvorfor konsekvent at bruge spillere ude af position og "spilde" hans udvikling og talent på den plads"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment