Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Hvidovre

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Ej hvor jeg håber på 3 point på Lørdag. Der kommer mange på stadion.

Håber Søren K starter med WM på midten, i stedet for Grubbe. Det vil give os et mere offensivt udtryk, hvilket vi bare skal have til en Hjemmekamp mod Hvidovre, hvor vi kan slå Oprykning fast, med syvtommersøm.

Og så skal Jenner altså bare snart have en startplads, i stedet for DonD. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor han får så lang snor. Det må være pga man vil sælge ham til sommer, ellers er det dybt til grin.
    Der burde blive sæson rekord men er lidt skeptisk. Der kan stadig købes billetter til RMN.
    Tror folk er blevet trætte af det 1.divisions pjat. Vi har vel ca mistet 2 til 3000 i snit.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Der burde blive sæson rekord men er lidt skeptisk. Der kan stadig købes billetter til RMN.
      Tror folk er blevet trætte af det 1.divisions pjat. Vi har vel ca mistet 2 til 3000 i snit.
      Jeg tror folk venter med at købe billet til Horsens har spillet :) hvis Horsens smider point så køber folk billet.

Comment

1-0 til Kolding.

Horsens skal score 2, for at vi matematisk ikke kan sikre oprykning imorgen.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Jeg tror folk venter med at købe billet til Horsens har spillet :) hvis Horsens smider point så køber folk billet.
          Kolding foran i Horsens. :-) Så skynd jer med at købe billet! :-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Sjov logik

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Sjov logik
              En logik der ikke er en logik.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                1-0 til Kolding.

Horsens skal score 2, for at vi matematisk ikke kan sikre oprykning imorgen.
                De har scoret 2 … men det har Kolding også .. + 1.
                Last edited by Plum; i går, 19:49.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

1 point i morgen så er vi tilbage i superligaen :)

Comment

Okay, oprykningen er sikret med bare et enkelt point i morgen. Hvis spillerne kommer ud og leverer en første halvleg lig med den vi så senest i Hvidovre, så splitter jeg stadion ad.

Comment

Det kan blive en fest i morgen

Comment

Fedt Kolding vandt og så i overtiden.

Comment

OB har vundet 6 point siden kampen i Hvidovre

Comment

Kæmpe tak til Kolding og så skal det blive fuldt hus i morgen med en sejrsivrigt og topmotiveret OB hold. Det skal blive en fest.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                              Fedt Kolding vandt og så i overtiden.
                              Su, su, su, su, host host, Susan Himmelblå ;-)

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                                Okay, oprykningen er sikret med bare et enkelt point i morgen. Hvis spillerne kommer ud og leverer en første halvleg lig med den vi så senest i Hvidovre, så splitter jeg stadion ad.
                                Den er sikret.

Hvis ACH vinder med 1-0 i deres sidste 4 kampe skal OB tabe 0-5 i hver af deres 5 sidste kampe for at sætte pointforskellen over styr ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X