Annoncering

Collapse
No announcement yet.

HIF-OB d. 21/4 kl. 13.00.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

og vi bliver ved - fejl på fejl på fejl i opspillet

Comment

MH holder os inde i kampen
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
      2025 stadig med armene over kors

Comment

Godt taget af Hansen. Vi skal være mere end glade for at vi pt. kun er nede med 1.

Comment

Total foræring igen igen..spillerne er ikke motiveret. Hvis de er, kan jeg i hvert fald ikke se det
          Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Oprykning eller ej, så føler jeg, at vi har forsømt at bruge tiden i 1. Division på at opbygge et SL-hold/spillestil. Frygter at vi efter 6 - 8 runder i SL allerede igen er en del af nedrykningsspillet
            det er ikke noget jeg frygter - det forventer jeg.

Mange ting der skal på plads i transfervinduet - tvivler på vi når det før til aller sidst, og så er man runder inde i sæsonen. Holder man på Krogh så er jeg helt sikker på det er sådan det går.

Comment

Hvis ikke vi skifter i pausen, så er det jo fyringsgrund i sig selv

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                Hvis ikke vi skifter i pausen, så er det jo fyringsgrund i sig selv
                Manden har jo aldrig en plan b, så det vil være mere end overraskende.

Comment

Ja, godt at vi har så fine muligheder, for at skifte os bedre..

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Manden har jo aldrig en plan b, så det vil være mere end overraskende.
                    Grubbe skal ud - så må Martin eller Sandberg ind

Comment

Planløst, totalt blottet for vilje, organisation og teknik og forsvarsspil på serieniveau.

Der burde stå 5-0.

MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Ja og evt et system skifte

Comment

Hold op en ringe første halvleg. Ingen fart, ingen intensitet, rystende usikre i forsvaret, vi magter ikke at spille ud nede bagfra - og bliver alligevel ved med det. Ingen plan fremover...eneste positive er vel at vi kun er nede med en, bla takket være Martin Hansen.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Præcis, plan b eller c eller d er jo ligegyldigt. Man skal jo gøre et eller andet. Jenner kom ind og scorede i Esbjerg, og leverede et fint indhop mod Kolding. Se om han kan ændre noget.

Comment

1 halvleg ligner det vi har været vidne til det meste af foråret. Der skal ske meget, såfremt vi ikke skal blive rundbarberet i Superligaen. Har ingen tiltro til hverken SK eller truppens bredde/kvalitet, desværre.

Comment

Alligevel den dårligste halvleg vi har spillet længe. Og der er nok at vælge imellem

Comment

Working...
                                X