Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Esbjerg-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• El Profesor
    replied
    CS havde bestemt pyntet på vores hold, men til gengæld ville der ikke være de store fremtidsperspektiver i ham, trods at hans største force er indlægsfoden og ikke fart. På den anden side, dén indlægsfod + Luca/Grot kunne have gjort vores offensiv rigtig giftig..og måske gjort spillestilen lidt tydelig i retning af indlægsspil. Men det er nemt at stå og spekulere i hvad-nu-hvis.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvilket signal tror du det sendte til TS da TB trak tilbuddet tilbage uden at komme med et nyt med forbedrede vilkår ?

Arrgghh... du forstår vist godt, hvad jeg mener !

En mundtlig aftale er faktisk ligeså bindende som en skriftlig.

TB kender åbenbart ikke udtrykket gentlemanaftale eller er bare hamrende ligeglad !
    At der skulle overblik og styr på en kaotisk situation i OB. Man ville ikke have penge ude og svæve, som man ikke vidste om blev eller fisk.

Nej, ikke sådan rigtig.

Ved du hvad den mundtlige aftale bestod af? Ved mindre der var en klar aftale om løn og længde, så betyder det ikke en døjt.

Det sker hele tiden, også I fodbold. Det er ikke en rundkreds på en højskole det her, men benhård business.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Skal lige forstå det korrekt. OB havde i sommers en mundtlig aftale med CS. Hvad gik galt siden det ikke skete? Trak Troels tilbage eller? Er ikke lige med…
    Korrekt. Noget i den stil ja

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied

Som tidligere nævnt CS, som efter en udtalelse på Bold.dk fik TB op i det røde felt. TB burde havde trukket på skulderen af det og været professionel, da CS jo stadigvæk var på kontrakt i FCK og selvfølgelig ikke kunne være illoyal !
    Skal lige forstå det korrekt. OB havde i sommers en mundtlig aftale med CS. Hvad gik galt siden det ikke skete? Trak Troels tilbage eller? Er ikke lige med…

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Hvilken venstre back var det? (hvis ikke navn, så land eller liga)
    Som tidligere nævnt CS, som efter en udtalelse på Bold.dk fik TB op i det røde felt. TB burde havde trukket på skulderen af det og været professionel, da CS jo stadigvæk var på kontrakt i FCK og selvfølgelig ikke kunne være illoyal !

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Det var også det eneste rigtige. OB og TS havde længe ikke formået og få forlænget, og dette tilbud var jo heller ikke blevet accepteret da TB trak det tilbage, hvilket der ikke er noget forkert i når en ny ledelse skal starte op fra scratch.

En mundtlig kontrakt?
    Hvilket signal tror du det sendte til TS da TB trak tilbuddet tilbage uden at komme med et nyt med forbedrede vilkår ?

Arrgghh... du forstår vist godt, hvad jeg mener !

En mundtlig aftale er faktisk ligeså bindende som en skriftlig.

TB kender åbenbart ikke udtrykket gentlemanaftale eller er bare hamrende ligeglad !

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

En der nok har fortrudt sit skifte tror jeg kender navnet men må ikke sige det
    Jeg tør godt. Det var Christian Sørensen at der var lavet en aftale med

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Gætter på en herre i Midtjylland..

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Han er angriber og beviste både før nedrykningen at han kunne lave mål, og har netop scoret for u21-landsholdet. Det ville selvfølgelig være en bet, hvis han indleder næste sæson med en scoringskrise, men jeg tror allerede mange klubber har øje for Luca og er klar med markante bud, hvis han slutter sæsonen fornuftigt af.
    Men grænsen er hårfin, for foråret begyndte jo at se lidt bekymrende ud, før han så lavede 2 i fredags. Sker der så eksempelvis det, at vi har sikret oprykningen mandag aften, uden Luca-scoringer i påsken, og der så går lidt hat og briller i den resten af sæsonen, så står han måske ikke i en ønskelig position til at vi kan få de penge, man må forvente af en yngre goalgetter, hvorfor han måske ikke skal på salgslisten.
    Mange ting spiller ind …

Max Fenger startede jo også som lyn og torden i SL da han kom op og det er stille faldet sammen .. gør det udemærket nu hvor (også) han er kommet væk fra OB ..

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men mon ikke en given klub gerne vil se +5 mål i SL ret hurtigt før de smider et tocifret mio. beløb efter ham?

Han er altså 22 og dermed ikke et talent og slet ikke et som en udenlandsk klub kan tælle med som egen avl, hvilket er en del af de ekstreme priser på de meget unge spillere ..

Men laver han et par hurtige mål i august kan det gå stærkt ..
    Han er angriber og beviste både før nedrykningen at han kunne lave mål, og har netop scoret for u21-landsholdet. Det ville selvfølgelig være en bet, hvis han indleder næste sæson med en scoringskrise, men jeg tror allerede mange klubber har øje for Luca og er klar med markante bud, hvis han slutter sæsonen fornuftigt af.
    Men grænsen er hårfin, for foråret begyndte jo at se lidt bekymrende ud, før han så lavede 2 i fredags. Sker der så eksempelvis det, at vi har sikret oprykningen mandag aften, uden Luca-scoringer i påsken, og der så går lidt hat og briller i den resten af sæsonen, så står han måske ikke i en ønskelig position til at vi kan få de penge, man må forvente af en yngre goalgetter, hvorfor han måske ikke skal på salgslisten.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Leave a comment:

• El Profesor
    replied

BW gav TS et RIGTIGT GODT tilbud baseret på en gentlemanaftale, men TB valgte at rive kontraktudspillet over... nu var der en ny sherif i byen !

Tag også hans pinagtige adfærd omkring en ny (klasse) venstre back han havde lavet en mundtlig aftale med, men annullerede kontrakten... da han åbenbart er meget tyndhudet

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Er du sikker? Og hvor tager du fra at Slotsager var åben for en forlængelse? I offentligheden sagde Slots efter nedrykningen kun at han var villig at spille for OB i 1. Div. hvis klubben ville det. Han talte ikke om en forlængelse. Og der er ja en stor forskel. Flere af os tolkede det som beredskabet at skrive forlængelse fordi for os var det klar at klubben kunne ikke bade lade kontrakten løbe ud. Men for mig var det allerede der lidt mærkeligt og gav en del bekymring at "kontraktforlængelse" blev ikke nævnt dertid af Slotsager.
    Det udtalte han til Tv2 Fyn, at han gerne ville blive længere end den nuværende kontrakt løb. Derfor tror jeg heller ikke forholdet mellem ham og OB/BW var gået stykker.

Han sagde så noget andet senere, ja.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied

BW gav TS et RIGTIGT GODT tilbud baseret på en gentlemanaftale, men TB valgte at rive kontraktudspillet over... nu var der en ny sherif i byen !

Tag også hans pinagtige adfærd omkring en ny (klasse) venstre back han havde lavet en mundtlig aftale med, men annullerede kontrakten... da han åbenbart er meget tyndhudet
    Det var også det eneste rigtige. OB og TS havde længe ikke formået og få forlænget, og dette tilbud var jo heller ikke blevet accepteret da TB trak det tilbage, hvilket der ikke er noget forkert i når en ny ledelse skal starte op fra scratch.

En mundtlig kontrakt?

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Er du sikker? Og hvor tager du fra at Slotsager var åben for en forlængelse? I offentligheden sagde Slots efter nedrykningen kun at han var villig at spille for OB i 1. Div. hvis klubben ville det. Han talte ikke om en forlængelse. Og der er ja en stor forskel. Flere af os tolkede det som beredskabet at skrive forlængelse fordi for os var det klar at klubben kunne ikke bade lade kontrakten løbe ud. Men for mig var det allerede der lidt mærkeligt og gav en del bekymring at "kontraktforlængelse" blev ikke nævnt dertid af Slotsager.
    "OB-profilen Tobias Slotsagers agent Magnus Agner Magnusson er gået i rette med OB's sportsdirektør Troels Bech og bekræfter dermed inddirekte til TV 2 Fyn, at klubben har givet et tilbud før Troels Bechs tiltrædelse.

Ifølge Sport Fyns kilde lød det oprindelige tilbud på en årsløn på 2,4 millioner kroner med 500.000 i sign on fee. Troels Bech har sagt til TV2 Fyn, at Slotsagers lejr ikke ønskede dialog og forhandling.
    - Jeg kan klart afvise, at Tobias Slotsager ikke har ønsket en dialog om kontraktforlængelse, og at Troels Bech derved ikke har fået lov til at komme med et kontrakttilbud. Vores dør har hele tiden været åben, og jeg er derfor uforstående overfor Troels Bechs udtalelser og behov for at udstille Tobias Slotsager som usamarbejdsvillig, lyder det fra Magnus Agner Magnusson til TV 2 Fyn.

- Troels Bech undlader at nævne den lille detalje, at han kort efter tiltrædelsen i OB valgte at tilbagetrække det kontraktudspil, som i forvejen var givet af klubben uden at erstatte det med et nyt, hvorfor det er korrekt, at der ikke sidenhen har været forhandlinger mellem Tobias Slotsager og OB, skriver Magnus Agner Magnusson til tv-stationen.

https://faa.dk/sport/ob-profils-agen...bias-slotsager

Leave a comment:

Working...
X