Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Fredericia-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

Bonde blev spurgt til sin skadessituation af tv3sport i går. Han mente selv, at han nok først var klar i foråret 2026.
    Arghhh. Det var ikke det han sagde. Han ville ikke love noget. Men han nævnte det typisk tog 9-12 måneder og han nok tidligst var klar i september. Alt gik efter planen og han skulle ud og løbe på græs i næste uge.
    Men hvis det trak ud var det en mulighed at vi kom så langt hen på efteråret at det måske var bedst bare at droppe det og tage en opstart med inden comeback.

Mest realistisk er måske er comeback engang i Okt

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Arghhh. Det var ikke det han sagde. Han ville ikke love noget. Men han nævnte det typisk tog 9-12 måneder og han nok tidligst var klar i september. Alt gik efter planen og han skulle ud og løbe på græs i næste uge.
      Men hvis det trak ud var det en mulighed at vi kom så langt hen på efteråret at det måske var bedst bare at droppe det og tage en opstart med inden comeback.

men så er vi også så langt henne at sæsonen - ihvertfald hvis man håber at kæmpe med om top 6, kan være overstået...det kan den reelt inden vinduet lukker. Uanset - der skal forstærkninger til midtbanen

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Men vi ved jo også godt, at når man har været ude i næsten et år, så går der også noget tid før man er i form. Jeg tror ikke det er urealistisk at Bonde først er ordenligt i omdrejninger omkring årsskiftet.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

men så er vi også så langt henne at sæsonen - ihvertfald hvis man håber at kæmpe med om top 6, kan være overstået...det kan den reelt inden vinduet lukker. Uanset - der skal forstærkninger til midtbanen
          Ja det kan der ikke være 2 meninger om

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Men vi ved jo også godt, at når man har været ude i næsten et år, så går der også noget tid før man er i form. Jeg tror ikke det er urealistisk at Bonde først er ordenligt i omdrejninger omkring årsskiftet.
            Kan du sagtens have ret i. Vi skal minimum bruge 2 centrale midtbanespillere mere i truppen for at være konkurrence dygtige i efteråret

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Thjaaa... vores transferstrategi er åbenbart at hente Viborgspillere, hvilket viser ambitionsniveauet.

Den reelle forskel mellem klubberne er lønningerne, så ser ikke spillerne som forstærkninger på længere sigt (du overpræsterer oftest når du er lige tiltrådt, men så melder hverdagen sig...).

Det viser tydeligt, at vi ikke har et fungerende netværk i Ådalen !

Jeg så gerne Nedergaard tilbage i Ådalen hurtigst muligt !
              Jeg havde ret meget fidus til Nagel, han havde da ret stor succes i Norge. Men selvfølgelig uden penge kommer man ikke langt. Hvordan fik man lokket ham til OB?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

så må der også skulle min. to ind til den centrale midt
                Måske løber der nogle U15 spillere rundt som kan gøres til en del af førsteholdet......

Comment

Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

Jeg havde ret meget fidus til Nagel, han havde da ret stor succes i Norge. Men selvfølgelig uden penge kommer man ikke langt. Hvordan fik man lokket ham til OB?
                  Mon ikke bare han ville hjem til Danmark og have et godt job? At vælge at være chef for rekruttering i OB er jo et klart skridt ned fra sportschef i Brann, men for nogle er magelighed og sikkerhed jo en større drift end karrieremæssige ambitioner. Han har sikkert også familie han hellere vil bruge mere tid sammen med end et topjob i udlandet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Mon ikke bare han ville hjem til Danmark og have et godt job? At vælge at være chef for rekruttering i OB er jo et klart skridt ned fra sportschef i Brann, men for nogle er magelighed og sikkerhed jo en større drift end karrieremæssige ambitioner. Han har sikkert også familie han hellere vil bruge mere tid sammen med end et topjob i udlandet.
                    Tjoh måske rigtigt nok.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Måske han "bare" trængte til en ny udfordring, og der er jo bestemt intet galt i at have et ønske om at være i Danmark, og det kan sagtens kombineres med at have karrieremæssige ambitioner. Udfordringen i OB ligner, så hut jeg visker, ca. den samme som da han tiltrådte i Brann. De var også placeret i næstbedste række og dem fik han vel ført til en top3 placering i Norge og som jeg husker det også en pokaltitel.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Måske han "bare" trængte til en ny udfordring, og der er jo bestemt intet galt i at have et ønske om at være i Danmark, og det kan sagtens kombineres med at have karrieremæssige ambitioner. Udfordringen i OB ligner, så hut jeg visker, ca. den samme som da han tiltrådte i Brann. De var også placeret i næstbedste række og dem fik han vel ført til en top3 placering i Norge og som jeg husker det også en pokaltitel.
                        Hvis han kan gøre det samme her er jeg tilfreds

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Hvis han kan gøre det samme her er jeg tilfreds
                          Så bør han vel erstatte TB, så han får samme rolle som i Brann

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Efter 2½ år i Brann trængte han helt sikkert til noget nyt, forståeligt hvis han føler han var kørt fast efter, at de lige havde haft deres første sæson tilbage i bedste række... Men så ved vi da, at OB skal til at kigge efter en ny rekrutteringschef allerede om et års tid

Hvis historiefortællingen skal være rigtig, så kommer han til Brann midt i, at de har en sæson ligesom OBs sidste år, hvor de sensationelt ender med at rykke ned. Derfra rykker de så flot op næste sæson, som de dog også skulle fuldstændigt ligesom OB, og leverer en rigtigt flot oprykningssæson med en 2. plads faktisk, og en pokaltitel som du nævner. Størstedelen af den kredit skal nok gå til cheftræneren Horneland der brugte sæsonen i næstbedste række til at bygge et meget stærkt koncept og hold op der kunne begå sig i bedste række, meget ulig det vi ser i OB nu, så hvis Nagel har nogle erfaringer med sig fra den gang, ville det da være rart snart at få dem i spil.

Generelt er jeg nok ikke så meget på røven over, at OB kunne få Nagel som andre er. Han gjorde helt sikkert et rigtigt fint job i Brann de 2½ år han var der, selvom meget igen nok kan lægges over på træneren der allerede var i klubben da han ankom, men samtidig skal man jo også huske, at Nagel var en KATASTROFE i Esbjerg. Esbjergs deroute starter jo med Jimmi Nagel som sportschef med nogle rigtigt dårlige transfervinduer og en fuldstændig katastrofal træneransættelse af Lars Olsen, som driver dem durk mod afgrunden og vel nærmest kun er overgået i elendighed her i nyere tid, af en anden senere Esbjerg-ansættelse i Hyballa.

Comment

En stille undren før kampen

Nu har Fredericia fået "Sunday" i ejerkredsen/bestyrelsen, hvilket skaber en del opmærksomhed.

Hvad laver vores ambassadører som eksempelvis MØ og Andreas egentligt ? Jeg mener ikke, at de skal investere i klubben eller få en bestyrelsespost, men hvad er deres funktion udover titlen ? Hvorfor er de ikke en del af identitetsprojektet, da de vel er oplagte til at udbrede et budskab.

Er der egentlig en liste over alle vores ambassadører ?

https://www.youtube.com/watch?v=OpdJNVHD6wc

https://ob.dk/nyheder/2021/juli/andr...-ob-ambassador
                              Last edited by Online; i går, 10:19.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                En stille undren før kampen

Nu har Fredericia fået "Sunday" i ejerkredsen/bestyrelsen, hvilket skaber en del opmærksomhed.

Hvad laver vores ambassadører som eksempelvis MØ og Andreas egentligt ? Jeg mener ikke, at de skal investere i klubben eller få en bestyrelsespost, men hvad er deres funktion udover titlen ? Hvorfor er de ikke en del af identitetsprojektet, da de vel er oplagte til at udbrede et budskab.

Er der egentlig en liste over alle vores ambassadører ?

https://www.youtube.com/watch?v=OpdJNVHD6wc

https://ob.dk/nyheder/2021/juli/andr...-ob-ambassador
                                Faktisk et godt og oplagt spørgsmål vil sige de har gjort lidt på Tinderbox når de har optrådt.

Begge har haft OB trøjer på ind i mellem. Særligt Andreas Odbjerg forsømmer ikke muligheden er for at tilkendegive sit tilhørsforhold til OB foran 50.000 mennesker.

Hvad diverse tidligere spillere bidrager med er svært at sige. Nogle overrækker blomster til jubilarer og nye spillere.

Og så tænker jeg de har gratis adgang til kampene. Men hvem og hvor mange der er ved jeg ikke.

Comment

Working...
                                X