Oprindeligt indsendt af DD84
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Fredericia-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlægVildt man stadig tænker at 12 point sgu ikke er helt nok til at tro 100% på oprykning :P
Nej der burde ikke være tvivl...men 6 uafgjorte, en sejr efter en solid med langt fra prangende indsats og så et nederlag - ganske vidst til rækkens nr 2.
Pilen peger nedaf, og spillet er det jeg finder mest bekymrende. Vi kunne sagtens have tabt i dag, efter at have spillet fantastisk, skabt masser af chancer men FCFs målmand bare stod en brandkamp og så score de på en omstilling, det havde været en ting.
Men bortset fra de første 20 min. så spiller vi jo for langsomt, ligner ikke der er nogen plan og vi skaber så godt som ingenting
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Hvorfor skal Michelsen konstant skifte med mccoy og hvorfor skal William Martin pludselig spille for Marcus Jensen efter en kamp hvor han var afgørende. Jeg fattter ikke hvad der sker oppe i hoved på den træner.
Tror Krogh at kigget ned på beslutningskyllingen i skrivebordsskuffen, den havde så skidt på Jenner og så kom han ikke ind.
Der skal noget andet ind
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det kan så også "kun" være 9 (10 med målforskel) i morgen.
Nej der burde ikke være tvivl...men 6 uafgjorte, en sejr efter en solid med langt fra prangende indsats og så et nederlag - ganske vidst til rækkens nr 2.
Pilen peger nedaf, og spillet er det jeg finder mest bekymrende. Vi kunne sagtens have tabt i dag, efter at have spillet fantastisk, skabt masser af chancer men FCFs målmand bare stod en brandkamp og så score de på en omstilling, det havde været en ting.
Men bortset fra de første 20 min. så spiller vi jo for langsomt, ligner ikke der er nogen plan og vi skaber så godt som ingenting
Udskiftninger er hvad de er, og jeg kan ikke se formålet med at pointere hvem der gjorde det godt sidst. Modstanderen og spillet er anderledes denne gang og det (formoder jeg) reflekterer også udskiftningerne.
Det er den manglende følelse af energi der bekymrer mig.
- Likes 4
Comment
-
7 point i 6 kampe i 1. div.
altså. Havde sæsonen startet i vinters, så lå vi jo til nedrykning nu.
Vi har mødt hold som Hillerød, Hobro, Kolding osv. det kan ikke passe vi i denne by med de ambitioner der er meldt ud, ikke er større kriselamper tændt og ikke allerede har lavet et trænerskift. Det er mildest talt rædderligt det der foregår.
- Likes 9
Comment
-
Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg7 point i 6 kampe i 1. div.
Vi har mødt hold som Hillerød, Hobro, Kolding osv. det kan ikke passe vi i denne by med de ambitioner der er meldt ud, ikke er større kriselamper tændt og ikke allerede har lavet et trænerskift. Det er mildest talt rædderligt det der foregår.dybt skuffet over udviklingen, eller mangel på samme, i klubben.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg7 point i 6 kampe i 1. div.
Vi har mødt hold som Hillerød, Hobro, Kolding osv. det kan ikke passe vi i denne by med de ambitioner der er meldt ud, ikke er større kriselamper tændt og ikke allerede har lavet et trænerskift. Det er mildest talt rædderligt det der foregår.
Men ingen tvivl om det ikke har været godt.
Omvendt, selv i den her periode hvor vi har været dårligst, er vi stadig omtrent lige så gode som de resterende i top-6.
Det er er selvfølgelig ikke meget værd at bygge noget op på, og jeg er helt enig, OB simpelthen skal have ny træner.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlægEnder 1-0. Fyr nu SK. Manden er den ringeste OB træner i de 46 år jeg har været OB fan og det selv taget den tynde trup i betragtning. Mærkværdige udskiftninger og inden plan B, når plan A ikke vier.
Jeg er helt enig i at SK ikke kommer til at bringe os noget godt sted hen, problemet med OB's ledelse er at i deres transissions-logik så forfremmer de garanteret bare Mads Lyng.
Men Troels Bech har selv sagt at lige meget hvor meget 50 grader varm vand man hælder i en gryde så kommer det aldrig op og koge. Den logik må han gerne have i tankerne når der skal vælges ny træner på et tidspunkt.Last edited by OleKBH; i går, 16:47.
- Likes 3
Comment
-
Der er bare ingen tvivl om at der skal ske noget radikalt på den midtbane. Man var jo egentlig aldrig ved at sætte sig på halen over Bondes eller Mannehs præstationer derinde, men de satte bare de der 5-10% mere tempo i spillet som gjorde forskellen. Alle hold kan bare følge med nu, og så bliver kampene så lige som vi har set det hele foråret.
Vi må håbe Owusu som hurtigt er klar igen. Det bliver vigtigt vi i hvert fald kan spille med ham og Ejdum derinde. Det er slet ikke godt, men de gør det trods alt godt nok til vi nok skal klare oprykningen. Grubbe og Trybull bringer bare slet ikke nok til at supplere Ejdum, og det er synd Ejdums spil må lide så meget under kvaliteten blandt hans midtbanekollegaer er så vag offensivt.
- Likes 2
Comment
-
Det var virkelig skuffende i dag. Efter Horsens-kampen troede og håbede på fremgang og så havde vi i dag en kamp hvor der var i store dele ideforladt og alt for langsomt spil. En midtbane med Trybull/Grubbe er defensiv sikker ret stabil men der mangler så kreativitet og hurtig spil.
Eneste lyspunkt er aktuelt Grot. Han er den som redder resterne af vores offensivspil med at smide sig ind, gøre bolden fast og slås med modstanderen.
Første halvleg var vi i god kontrol, vores genpress gav hurtige generobringer af bolden men rigtig farlig blev vi alt for sjældent. Der mangler tempo og kreativitet i vores offensivspil om at åbne et konsekvent og opmærksom forsvarende hold.
Anden halvleg tabte vi endda kontrollen af spillet og hvad ærgrer mig mest er at der manglede energi og vildskab til sidst. Forventer et hold med ild i øjnene i fight mod er nederlag men vi kunne ikke engang lægge et solid pres på Fredericia i de sidste minutter."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægDet var virkelig skuffende i dag. Efter Horsens-kampen troede og håbede på fremgang og så havde vi i dag en kamp hvor der var i store dele ideforladt og alt for langsomt spil. En midtbane med Trybull/Grubbe er defensiv sikker ret stabil men der mangler så kreativitet og hurtig spil.
Eneste lyspunkt er aktuelt Grot. Han er den som redder resterne af vores offensivspil med at smide sig ind, gøre bolden fast og slås med modstanderen.
Første halvleg var vi i god kontrol, vores genpress gav hurtige generobringer af bolden men rigtig farlig blev vi alt for sjældent. Der mangler tempo og kreativitet i vores offensivspil om at åbne et konsekvent og opmærksom forsvarende hold.
Anden halvleg tabte vi endda kontrollen af spillet og hvad ærgrer mig mest er at der manglede energi og vildskab til sidst. Forventer et hold med ild i øjnene i fight mod er nederlag men vi kunne ikke engang lægge et solid pres på Fredericia i de sidste minutter.
- Likes 5
Comment
-
Måske for meget at forvente hjælp fra Hvidovre i dag, men håbet har da lov at leve, indtil det dør.
Vi er stadig pænt store favoritter til at rykke op, men det er ikke fordi vi er bedre end de andre. Det er på grund af det store forspring og det at vi heller ikke er dårligere end de andre. Alle kan slå alle i den top 6.
Den helt store fejl, der er begået, er at vi troede vi kunne køre igennem med den midtbane, det vægter jeg mest. Når det er sagt, så synes jeg også vi trænger en ny træner til næste sæson.
Men den helt store fejl, var at lade Manneh gå for peanuts.
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægMåske for meget at forvente hjælp fra Hvidovre i dag, men håbet har da lov at leve, indtil det dør.
Vi er stadig pænt store favoritter til at rykke op, men det er ikke fordi vi er bedre end de andre. Det er på grund af det store forspring og det at vi heller ikke er dårligere end de andre. Alle kan slå alle i den top 6.
Den helt store fejl, der er begået, er at vi troede vi kunne køre igennem med den midtbane, det vægter jeg mest. Når det er sagt, så synes jeg også vi trænger en ny træner til næste sæson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægMåske for meget at forvente hjælp fra Hvidovre i dag, men håbet har da lov at leve, indtil det dør.
Comment
Comment