Oprindeligt indsendt af Jesper G
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB- Horsens 30.3.25
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægFS/SF går med at Marcus J. starter på bænken og Jay Roy Grot får sin første startplads og at MH er tilbage i målet
......................MH
Nico...........BP.....Bürgy..........Adam
......................Trybull
..........Owuso.......Ejdum
....DD............Luca.......Jay-Roy
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
vildt nok - altså syntes han så ret god ud da han kom ind...men for at starte ham skal han helst kunne holde til min. 60 min....
https://fyens.dk/ob/der-kan-blive-ur...9cdd4bb8044-19
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægBestemt og jeg er helt klar på at Marcus har fået meget tillid, men det har jo på det seneste været som angriber sammen med Luca. Hans foretrukne position er vel som mere klassisk kantspiller med mange dybdeløb og indlæg. Thomas Dahlsgård fra SFÅ siger at Marcus er den spiller der præstere flest højintense dybdeløb - det har jeg lidt svært ved at se Jay-Roy præstere, men det er jo en trænerbeslutning hvad der skal satses på. Måske der er plads til Marcus efter 60 min. hvis Jay Roy har løbet tanken tom. FS/SF spekuklerer i en +artikel om "uro på ledelsesgangen" hvis ikke SK får pisket tropperne frem til sejr i dag.
Statistik er en sjov ting
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægBestemt og jeg er helt klar på at Marcus har fået meget tillid, men det har jo på det seneste været som angriber sammen med Luca. Hans foretrukne position er vel som mere klassisk kantspiller med mange dybdeløb og indlæg. Thomas Dahlsgård fra SFÅ siger at Marcus er den spiller der præstere flest højintense dybdeløb - det har jeg lidt svært ved at se Jay-Roy præstere, men det er jo en trænerbeslutning hvad der skal satses på. Måske der er plads til Marcus efter 60 min. hvis Jay Roy har løbet tanken tom. FS/SF spekuklerer i en +artikel om "uro på ledelsesgangen" hvis ikke SK får pisket tropperne frem til sejr i dag.
Men jeg mener stadig han bør skiftes inden næste sæson starter op
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hvad nytter det, hvis der ikke er et tilsvarende output?
Statistik er en sjov ting
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægFS/SF går med at Marcus J. starter på bænken og Jay Roy Grot får sin første startplads og at MH er tilbage i målet
......................MH
Nico...........BP.....Bürgy..........Adam
......................Trybull
..........Owuso.......Ejdum
....DD............Luca.......Jay-Roy
God kampLast edited by pnl; 30-03-2025, 13:24.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af skoge Se indlægEr der monstro et streaming link - sidder på Phuket i ca 30 gr.s skøn varme ⛱️
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Det er helt på sin plads at du mener noget andet, og det er muligt du mener de ting jeg melder er mærkelige. men lad os tage den efter kampen imorgen, der har vi et resultat at forholde os til.
Så kan man se om manden er helt blank......, jeg håber at OB mod forventning vinder, jeg kan bare ikke se det. Fart, vildskab, taktisk snilde, sult på sejr, og David Nielsen, Horsens er favoritter.
Luca gør det ikke selv, hvis det er ham man hænger hatten på, han skal sættes op. Netop SKs tilgang, og OBs manglende kvalitet på midtbanen gør Horsens til favoritter, jeg kigger bare objektivt på tilstanden. Vedr. Myhra, han tager ikke noget som andre keepere ikke tager, som en anden skrev, så har Martin Hansen ca samme niveau, læg dertil noget vildskab, som Myhra er fuldstændig blottet for, men han er da flink..... det skal han da have, den gode nordmand.
Ikke kun at vi har vundet. Vi har domineret kampen. Det var OB som viste vildskab, fight og sejrsviljen og tog sejren fuld fortjent."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Prøv nu lige at gå nøjagtig et år tilbage. Man starter ud med et komfortabelt forspring til nedrykningspladserne, eksakt det samme nu. Holdet er sgu ikke stærkere end det var sidste sæson, tværtimod, og de modstandere man møder er bestemt ikke ringere, men du kan jo kigge på den forholdsvis simple analyse efter kampen imorgen, jeg ligger mig fladt ned såfremt jeg tager fejl,men lad os da vide, hvad er din opofattelse af situationen? Og ja, Horsens er sgu kuponens mest sikre penge i kassen. Den eneste ubekendte hos OB er Grot, resten er jeg meget sikker på at David Nielsen har fuldstændig styr på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Aaarrrggghhhh
54,5-45,5 boldbesiddelse
19-12 afslutninger
60,8-39,2 vundne dueller
22-12 tacklinger
OB viste at de ville det mere. OB tog initiativen. OB spillede om at vinde, Horsens spillede om ikke at tabe.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 4
Comment
Comment