Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB- Horsens 30.3.25

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Optakt OB- Horsens 30.3.25

https://www.tv2fyn.dk/fyn-fortjener-...3MidpBHfMnsKIQ
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

5 sejre og 5 nederlag er nok. Men håber da på 20 point.

Comment

Tror 4 er nok.
      3 sejre og 4 uafgjorte kunne også være en mulighed
      De indbyrdes bliver vigtige

Comment

altså jeg sidder også lidt og frygter hvor mange eller hvor få sejre det reelt bliver til. Og begynder da også at kigge på hvor lidt der skal til for bare at sikre oprykning.

Men håber godt nok ikke det er den tilgang de har i OB - målet bør være 10 sejre, og en suveræn 1. plads, godt spil, mange mål osv.

Comment

En af de store forskelle på David Nielsen og Søren Krogh - set fra min beskedne udkigspost - er den mentalitet de er gået ind til opgaverne på både da David var i Lyngby og nu i Horsens - David kommer med vinderattitude og krigermentalitet - det skaber et mentalt overskud i truppen inden disse nøgleopgør. SK fremstår udadtil som det nærmest stik modsatte - og det skaber desværre også en mental sårbarhed i truppen inden mødet med Davids krigere. David kommer til Odense for at vinde - Søren Krogh spiller for at undgå at tabe.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
            En af de store forskelle på David Nielsen og Søren Krogh - set fra min beskedne udkigspost - er den mentalitet de er gået ind til opgaverne på både da David var i Lyngby og nu i Horsens - David kommer med vinderattitude og krigermentalitet - det skaber et mentalt overskud i truppen inden disse nøgleopgør. SK fremstår udadtil som det nærmest stik modsatte - og det skaber desværre også en mental sårbarhed i truppen inden mødet med Davids krigere. David kommer til Odense for at vinde - Søren Krogh spiller for at undgå at tabe.
            Fuldstændig enig. Krogh har som jeg tolker det, ikke et elitesport mindset. David er ikke bleg for at komme med udtalelser som “ Horsens skal præge Superligaen “ Hvor Krogh mener “ Det er godt nok et svært spørgsmål, det skal jeg lige tænke over” Når han bliver spurgt om OB skal spille Superliga næste sæson. Jeg tror på endnu et x, hvor vi efterfølgende skal være glade for det.
            Last edited by sinus; 25-03-2025, 10:13.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Fuldstændig enig. Krogh har som jeg tolker det, ikke et elitesport mindset. David er ikke bleg for at komme med udtalelser som “ Horsens skal præge Superligaen “ Hvor Krogh mener “ Det er godt nok et svært spørgsmål, det skal jeg lige tænke over” Når han bliver spurgt om OB skal spille Superliga næste sæson.
              Ja det er så vildt.

Comment

Under alle omstændigheder bliver holdet og træneren testet mod ACH, og efterfølgende FCF. Det er nu vi skal se fremgang i spillet, og en attitude, der viser, at spillerne tror på opgaven. Og selv om vi isoleret set umiddelbart kan være ok tilfreds med uafgjort mod ACH, så skal vi vise, at vi tør gå efter sejren.

Comment

Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
                  Under alle omstændigheder bliver holdet og træneren testet mod ACH, og efterfølgende FCF. Det er nu vi skal se fremgang i spillet, og en attitude, der viser, at spillerne tror på opgaven. Og selv om vi isoleret set umiddelbart kan være ok tilfreds med uafgjort mod ACH, så skal vi vise, at vi tør gå efter sejren.
                  Er nok det du mener, men synes der er kæmpe forskel på om vi kan leve med uafgjort eller være tilfreds med uafgjort.

Jeg kommer aldrig nogensinde til at være tilfreds med uafgjort mod Horsens. Det er for helvede ikke FCK eller FCM ude, vi snakker om. Det er Horsens hjemme.

Comment

Det lyder ikke så godt. https://fyens.dk/ob/ob-s-nye-hollaen...531124c4c2e-15

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Kan du gengive lidt ?
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Kan du gengive lidt ?
                        Lyder ikke som noget slemt. Nok lidt overbelastning, men træner med igen.

Comment

https://fyens.dk/ob/nu-tager-ob-et-a...76534c65b41a-9

Spændende hvad de så finder på. Men hvorfor kommer det ud i offentligheden 5 dage før kampen?
                          Jeg er godt nok spændt på hvordan OB præsenterer sig på søndag. Men det kan vel næsten kun gå fremad.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            https://fyens.dk/ob/nu-tager-ob-et-a...76534c65b41a-9

Spændende hvad de så finder på. Men hvorfor kommer det ud i offentligheden 5 dage før kampen?
                            Jeg er godt nok spændt på hvordan OB præsenterer sig på søndag. Men det kan vel næsten kun gå fremad.
                            Endnu en genistreg af Krogh. hvorfor hjælper man modstanderne og fortæller sådan noget flere dage i forvejen jeg er sikker på at David siger tak for oplysningerne..

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Endnu en genistreg af Krogh. hvorfor hjælper man modstanderne og fortæller sådan noget flere dage i forvejen jeg er sikker på at David siger tak for oplysningerne..
                              Som en generel bemærkning så er det er vanskeligt at klandre OB for at lukke sig om sig selv når åbenheden er SÅ stor som den er her

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...